Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

33 Reviews over Boomgaardcamping De Lindehof

• 9Peter , Yvonne en hond jimmy10-08-2021

Super Camping voor mensen die van rust en ruimte

Wij hebben afgelopen 3 weken op deze camping gestaan. Het is een heerlijke rustige camping met zeer grote plekken . Fiets- en wandelliefhebbers kunnen hier hun hartje op halen. In Drenthe is nog ruimte.Met name de campingeigenaars, Frits en Harmke, zijn erg gastvrij, leuk ontvangst en erg belangstellend naar hun gasten toe.Frits en Harmke wij hebben super genoten van ons verblijf bij jullie.

• 8Henny Tieleman10-08-2021

Genieten!

We hebben weer een heerlijke week gehad op de Lindehof!! De gastvrijheid van Harmke en Frits, de ontspannen sfeer, de rust en gezelligheid maken weer mooie herinneringen! Tot volgend jaar! Arie en Henny

• 8Arie en Henny12-07-2021

Genieten!

We hebben weer een heerlijke week gehad op de Lindehof. De gastvrijheid van Harmke en Frits, de ontspannen sfeer en gezelligheid maken weer mooie herinneringen! Tot volgend jaar!

• 8Fam van Dijk18-05-2021

Rustige camping

Op de camping 4 dagen met veel plezier gestaan. Mooi terrein met bomen in het mooie en vriendelijke dorp. Er zijn goede maatregelen voor Corona. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Zeker een plek om terug te komen.

• 10Theo en Inge01-09-2019

Geen jaar zonder een verblijf op de Lindehof!

Jaren geleden bij toeval hier verzeild geraakt, twee weken gebleven en sindsdien ieder jaar voor een aantal dagen teruggekomen. Heerlijk rustige, sfeervolle camping, superschoon sanitair, buitengewoon vriendelijke en gastvrije eigenaren. Gees is een prachtig authentiek dorp, er is voldoende te beleven in de regio. En dat alles in het wonderschone Drenthe. Wij hopen hier nog heel vaak terug te komen. Hoewel speelmogelijkheden beperkt zijn willen ook onze kleinkinderen van 9 en 7 jaarlijks terug naar de Lindehof: waar vind je zo'n fantastische klimboom, en zo'n veilige en beschermde omgeving?

• 10Jos en Ina te Braake uit Groenlo10-08-2019

Sfeervolle camping in mooie boomgaard. Verassend gelegen midden in Gees. Gastvrije eigenaren. Ruime plekken met uitzicht op de boomgaard. Franse sfeer in Drenthe. Omgeving erg mooi. Familie Elders hartelijk dank

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Marian04-08-2019

Sfeervol, rustig en gastvrij!

Twee nachten op deze gezellige en sfeervolle minicamping gekampeerd met onze 3 kinderen. Vanuit hier Wildlands in Emmen bezocht. Maar het dorp zelf is zeker ook de moeite waard. Drenthe is zo mooi! Met haar mooie boerderijen en al die rust en ruimte! En niet te vergeten de ijssalon in de buurt🍦 Al met al een top weekend waarbij we ontzettend genoten hebben van de gastvrijheid en de rust.

• 9A. vd Veen26-07-2019

Een camping om terug te komen.

Mooie kleinschalige camping. Hartelijke en persoonlijke ontvangst. Ruime plaatsen. Een camping waar rust, aandacht, gezelligheid samenkomen. Dat de wifi weleens wat minder goed werkt geeft nog meer rust. Eenvoudige maar zeer proper sanitair.

• 6William T28-06-2019

Niet de belofte waargemaakt

Alle superlatieven in de reacties kloppen. Maarrrr . . . . er is wat mis met de gratis warme waterstroom uit de douches en de gratis WIFI. De waterstroom druppelt net zo 'ruimhartig' uit de fors bemeten douchekoppen als de gratis WIFI uit de antenne. Bedroevend weinig. Ik zou daar geen borstklopperige reclame voor op de campingwebsite durven te maken. Wat wel het geval is. Dan betaal ik als klant liever een paar centen extra voor een warme douche en voor een WIFI die wèl werkt. Dat blijkt elders wel te werken.

• 9R&L23-04-2019

Een erg fijne en sfeervolle camping

Weekend op de lindehof gestaan met de vouwwagen. Je voelt je welkom op deze camping door de persoonlijke benadering van de eigenaren. De sfeer is erg goed, dit komt niet alleen door de lantaarns die ‘s avonds aangestoken worden. Verder is de ligging perfect en is het ivm kleine kinderen erg overzichtelijk door de open indeling van het terrein.

Camping Boomgaardcamping De Lindehof info

Camping-informatie