Hotel Nieveen

NederlandDrentheGasselternijveen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Nieveen voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 37 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 37 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

40 Reviews over Nieveen

• 9Ad en Tonny12-08-2013

Bijzonder gastvrij

Na enkele jaren weer te gast geweest in dit hotel. Keurige kamers en een en al vriendelijkheid. De gastvrijheid en gezelligheid zijn nog steeds top. Het eten is zeer goed verzorgd en vooral heel lekker. Alinda en Jorgen klasse !!!

• 9A v Kippersluis06-07-2013

fijne vakantie

klein maar,maar de ontvangst supper. Het verblijf ,voor herhaling vatbaar ! t eten was n aanrader ,voor ieder die van lekker eten houd.t hotel netjes en schoon. prachtige omgeving ,wandelen en fietsen, echt n aanrader,wij zijn 4 dagen verwend.

• 8Albert en Annelies Willems27-05-2013

Gezellig goed vertoeven

Wij hebben fijne dagen gehad. Mooie omgeving, fijn om te fietsen.Jörgen en Alinde zijn gastvrij en vriendelijk. Frisse kamers goed eten, wat wil je nog meer. Het is aan te bevelen.

• 9Familie Van Oijen11-03-2013

Wederom helemaal goed

Voor de tweede keer ons weekendje hier gevierd. Wederom bijzondere gastvrijheid en brabantse gemoedelijkheid in Drenthe. Eten erg lekker, nog steeds geen overdreven prijzen voor de consumpties zoals de rest van Nederland. Volgend jaar zeker weer!

• 9Jan Hagoort28-07-2012

Prima uitvalsbasis voor fietsen / wandelen

Sommige kamers zijn klein. (hadden wijzelf) Service is prima. De fles wijn bij het eten is uitstekend! Waar krijg je nog een goede fles wijn voor € 12,=! Het menu, voor iedere dag, staat vast. Kwaliteit is uitstekend! Mooie streek om te vertoeven.

• 8Bianca25-06-2012

Goede plek om te studeren ;-)

Ik heb dit weekend in het hotel overnacht om te studeren. Heerlijk rustig...lekker eten....gezellig cafe...en ik heb mijn examen gehaald!!

• 9Niek en Henny van den Berg22-06-2012

Mooi Hotel

Gastvrij , Vriendelijk. Mooie maar eenvoudige kamers, eten is prima, ligging van het hotel is goed je kan er alle kanten op uit trekken een echte aan beveling om er naar toe te gaan

• 0Familie Van Oijen03-06-2012

Gastvrijheid en gezelligheid

Wij hadden de grootste kamer van het hotel, ruime badkamer. Gebouw is oud en eigenaar heeft veel werk met onderhoud. Eten was zeer goed, prijzen van drankjes voor nederlandse begrippen erg laag, bijv. goede fles wijn bij eten vanaf 12 euro. Wij hebben er van genoten, veel gewandeld, Brabantse eigenaren zijn zeer gastvrij, café beneden is erg gezellig ingericht. Wij komen er zeker nog een keer terug.

• 0Gea Seijdell20-03-2012

Brabantse gastvrijheid in Gasselternijveen

Wat een leuk hotel is dit. De ontvangst is hartelijk en ongedwongen. Elke kamer heeft een eigen thema, gebaseerd op een film. Wij hadden de "out of Africa" kamer, met leuke en originele details. Het eten is heerlijk, alles vers bereid en gevarieerd. Het brabantse beheerders-echtpaar is vriendelijk en enthousiast. Het dorp zelf stelt niet veel voor, maar als uitgangspunt voor tochtjes in de omgeving is het geschikt. Assen, Groningen, Duitsland, het is allemaal prima te bereiken. Echt een hotel voor no-nonsense gasten.

• 9Wil01-12-2011

Heerlijk sfeervol gezellig hotel

Echtpaar en medewerkers doen hun uiterste best, om de gasten het naar de zin te maken.

Hotel Nieveen info

• VerzorgingHalfpension