Villa Hunzedrôme

20 reviews over Villa Hunzedrôme in het Nederlands

Echt vakantie gevoel

Fransen
28-2-2016

Wij zaten in huis nr 30 op het villa park. Erg netjes, schoon, luxe. Wasmachine, droger, bubbelbad met tv. Aan het water erg mooi. Enige minpuntje dat er boven geen traphekje is.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

fam Hoogland
23-8-2015

wij zaten in huisje nr. 30 op Hunzedrome. Een prachtig huis gelegen aan het water. Het was keurig schoon en erg luxe ! 2 terrassen waarvan 1 aan het water. wasmachine en droger aanwezig. 1 klein minpuntje : op de kleine slaapkamer boven hangt alleen een rolgordijn, gordijnen daarbij zou fijn zijn ivm de zon. Maar al met al een fantastisch huis om te huren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super huisje

peet.natas
16-8-2014

Wij zijn 2 weken op villapark Hunzedrome geweest in huisje nr 62. Dit was echt een mooi en groot huisje waar je veel ruimte in heb en je eigen prima kan vermaken. Terras aan het water en als je van vissen hou kan je daar de hele dag zitten. Zag er schoon en netjes uit bij aankomst. Alle huisjes op Hunzedrome zijn redelijk groot en ruim opgezet en zitten aan een mooie waterpartij. Het park grenst aan Hunzedal en daar hebben onze kinderen (10+ 14 jaar)zich prima vermaakt. Een leuk animatieteam was aanwezig en het zwembad was ook top. Als je veel van water houd zit je hier echt goed. Jammer dat het cafe/restaurant al om 21.00 uur dicht gaat. Wij hebben het hier echt naar onze zin gehad, mede doordat we ook leuk contacten hebben gemaakt en daarmee veel lol en plezier beleeft hebben. Als je van rust houd zit je hier ook prima en kan je helemaal bijkomen van alle dagelijkse stress. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

carla
7-5-2014

heerlijke vakantie gehad. Wij verbleven is een super villa nr. 66. prachtige serre en mooi aan het water. Inrichting was nieuw en super schoon. Aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Heerlijk er even tussen uit!

Wijsbeek
25-3-2013

Prachtige villa op een mooie locatie. Goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. De juiste plek om even tot rust te komen.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topper

Don de Wit
14-8-2012

Dit park is echt aan te bevelen. Vooral voor diegene die van rust houden. Ook aan te bevelen voor de sportvissers onder ons.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nummer 058 geweldige bungalow ik ga zeker weer

wimwolfkamp
25-7-2012

alles erop en eraan lekker vissen mooi uitzicht

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Schitterend Villapark

Familie Bakker
6-9-2011

We hebben als gezin ontzettend genoten van dit mooie vakantiepark. Het Villapark ligt er zeer netjes bij en de woningen zijn van top kwaliteit en behoorlijk luxe. Via de site kun je je wensen goed invullen. We hadden een huisje met bubbelbad en tv in bijna alle slaapkamers en zelfs in de badkamer. De meeste huisjes liggen aan het water en dat zijn toch wel de mooiste plekjes. Het villapark ligt lekker rustig gelegen en het vakantiepark ligt eraan grenzend. Alles makkelijk te belopen. Het vakantiepark ziet er zeer netjes en verzorgd uit. Ook is het een mooie omgeving met mooie plekken als Borger, Gieten en Zuid Laren in de omgeving. Wil je even lekker winkelen dan is Stads Kanaal zeker aan te bevelen. Ook is er genoeg te doen in de omgeving zoals o.a. Wonderland, Kabouterland in Exloo en Drouwenerzand is een leuk en goedkoop park voor kinderen. Ondanks het wisselende weer hebben we erg genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

luxe, fantastische vakantieplek

zeeuwsmeisje
23-8-2011

Het is een heerlijk rustig kleinschalig vakantiepark met luxe villa's aan het water. Ook voor jongeren genoeg te beleven op het ernaast gelegen hunzepark. Voor gezinnen met kleine kinderen zou ik het niet aanbevelen, maar voor oudere kinderen die zelf dingen ondernemen gweldig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

mooi park; villa 71 niet zo super!!

fam. Van Ooijen
4-8-2011

Het park is mooi. Op het park en in de bungalows zijn voldoende voorzieningen (zoals wasmachine, vaatwasser, wasdroger). Wel viel het ons heel erg tegen dat ons huisje echt heeeel smerig was toen wij er in kwamen (de prut van de vorige mensen zat nog in de koelkast, in de droger zat modder en de snoepjes en haren van onze voorgangers lagen nog in en naast de bedden). Ook waren er allerlei technische mankementen (afgebroken raamboompje, veel lampjes die het niet deden, grote scheuren in het zeil boven, enz.). Op het park is van alles te doen: zwemmen, kanoën, survival, etc.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Hunzedrôme in Gasselternijveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Hunzedrôme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.