Villa HunzeDrome 40

• 8.9Ruimte

Villa info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

8 Reviews over HunzeDrome 40

• 9Mirjam en Jan25-06-2016

De accommodatie is gewoon weg fantastisch. Van wasmachine tot wasdroger tot föhn tot strijkplank met ijzer tot Senseo en koffiezetapparaat tot oven en magnetron tot inloopdouche met ligbad en jaccuzzi!. Tevens is er een kinderbedje met kinderstoel aanwezig en babyfoon. 2 Terrassen. Alles wat wij ons wensen! 4 Slaapkamers. Rustig kleinschalig park. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Op het aangrenzende park is een openluchtzwembad en restaurant.

• 9M. van Zijl14-08-2015

Heerlijk ruim huis!

Het is een héérlijk ruim huis met lekkere tuin aan het water. We hebben er 2 weken goed vertoefd. We hopen zeker nog eens terug te komen, en zullen het huis ook aanraden bij anderen! !

• 9Ton12-05-2015

Top huisje!

Het weer was prachtig tijdens ons weekendje in Gasselternijveen waardoor het plaatje helemaal perfect was. Een ruim opgezet villa park, met prachtige huisjes. In nr 40 was prima vertoeven, alles was aanwezig wat we nodig hadden.

Ontvangst met hapje/drankje en korte en duidelijke uitleg.

In de omgeving zijn tal van activiteiten te doen zoals golfen bij Golfbaan de Semslanden; Boomkroonpad voor een boswandeling, de grootste hunebed in Borger; kamp Westerbork

• 8Marjolein Barentsen30-03-2015

Heel erg veel comfort

Mooi huisje met heel veel comfort. Je kan het zo gek niet bedenken of het was er wel. Beheerder had het zelfs in paas sfeer gebracht, wat je een gevoel van zeer warm welkom geeft. Heel erg schoon! Enorm veel bergruimte in alle vertrekken. Niet erg veel privacy rondom het huisje. Jammer genoeg hadden we erg slecht weer.

• 10P.C. Mulder-Ten Voorde 03-02-2015

een uitmuntende villa

we hebben een zeer relaxte vakantie gehad. de villa was van alle gemakken voorzien en we raden het iedereen aan om hier een keer op vakantie te gaan.

• 9mwieringa15-01-2015

Fantastisch huis

Wij zijn hebben, met 3 kids van 8 maanden, 3 en 6 een heerlijke vakantie gehad in dit mooie huis vlak voor de kerst. Het huis is zeer compleet ingericht en van alle gemakken voorzien en ook een kerstboom en kerstversiering ontbrak niet. Voor de kids meer dan genoeg spelletjes aanwezig en zelfs een spelcomputer. Ook buitenspelletjes zijn ruimschoots aanwezig. Het huis heeft ruime slaapkamers, een mooie ruime badkamer, een zeer complete keuken en een mooie woonkamer en voor in de zomermaanden een prachtige tuin. De woning staat op een rustige plek, maar op het naastgelegen vakantiepark en in de omgeving is voldoende te doen. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en denken op alle mogelijke manier met je mee. Kortom echt een aanrader.

• 9Mianmave14-01-2015

Heerlijke plek en mooi ruim huis!

Vandaag zijn we weer terug in Apeldoorn na een heerlijk week in jullie vakantiehuis in Drenthe. We hebben genoten! Met 4 volwassenen en 4 pubers 14, 16, 17 en 18 is 't altijd afwachten hoe dat gaat, maar het ging geweldig. Het huis is groot genoeg en van alle gemakken voorzien, de omgeving prachtig. Er is gefietst, gemountainbiked, gewandeld en gezwommen...... maar natuurlijk ook gekletst, gebadderd en lekker gegeten.

We komen graag een keer terug!

• 9Rianne 14-01-2015

Een geweldige kerst gehad in dit heerlijke huis!

Wij hebben een geweldige kerstweek gehad in dit huis! Een super compleet huis, van alle gemakken voorzien. Heerlijk. En natuurlijk alle gezellige kerstversiering.

Fantastisch!

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij