Vakantiehuis Huize Tergast

NederlandDrentheGasselternijveen

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Huize Tergast voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 13 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 13 reviews
  • 9.9Inrichting
  • 9.9Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

13 Reviews over Huize Tergast

• 10Korin Wald05-07-2020

Prachtige details!

Perfecte week gehad met vrienden! De eerste uren zijn we bezig geweest met het hele huis te bekijken, met de prachtige details. Bedankt dat we hier mochten zijn!!

• 10Ter Willing23-11-2019

Geweldig huis in een mooie omgeving

Het is een geweldig huis in een mooie omgeving. Alles aanwezig voor klein en groot. Zeker om hier terug te komen.

• 10Annette13-08-2019

Heerlijk huis en zeer compleet

Eigenlijk kunnen we weinig toevoegen aan wat er al geschreven is over Huize Tergast. Het is een heerlijk huis en zeer compleet. Alles is goed doordacht en je voelt hier welkom en thuis! Dank jullie wel voor alles.

• 10Karel Kweest30-07-2019

Wat een HUIS!

We hebben met 18 personen genoten van dit heerlijk huis, met werkelijk alles maar wat je wensen kunt. Overal is aan gedacht: van praktisch zaken in de keuken en kamers, tot gezellige hoekjes met decoratie . Binnen en buiten voel je je als gast enorm welkom. En de beheerder Jantje staat altijd voor je klaar. Dank jullie wel en tot volgend jaar!

• 10M. Ravers07-08-2018

Een jubileumhuis!

Wat een super huis. We hebben ons 25-jarig huwelijk hier gevierd. De kok Klaas heeft heerlijk voor ons gekookt, terwijl wij in de prachtige eetkamer zaten. En wat hebben de kleintjes genoten in de speelkamer!! We hebben ze bijna niet gemerkt de hele week. En voor ons volwassenen natuurlijk de sauna en jacuzzi... Over 5 jaar komen we terug voor ons volgend jubileum.

• 10Andreas Nolle14-03-2018

Nog mooier dan op de foto’s!!

Wat een fantastisch, geweldig, heerlijk vakantiehuis is dit. We hebben Genoten. Het huis overtrof al onze verwachtingen!! Nog mooier in het echt dan op de foto’s. In een woord Super!!

• 9Versteegen15-10-2011

weekend met collega's geslaagd

we zijn met collega's een weekend naar Huize Tergast geweest. we hebben ons geen moment verveeld met alle voorzieningen. het huis hebben we dan ook niet verlaten (behalve voor de boodschapppen). een aanrader voor ieder.

• 10roger30-10-2009

bijzonder genoten!!

We hebben van jong tot oud een week genoten in dit fantastische huis. We komen zeker terug!

• 10b. akker16-10-2008

Een heerlijke week met alles erop en eraan

Met broers, schoonzussen, ouders en kinderen een heerlijke week gehad in Huize Tergast. We zijn warm welkom geheten door de beheerder. Daarna het huis: wat een verrassing. Helemaal compleet met 8 badkamers, zwembad, jacuzzi en sauna. Luxe zitgelegenheid en de keuken een feest om in te koken. Een heerlijke week waar we met plezier op terug kijken.

• 10Bert28-09-2008

Een geweldig huis in alle gemakken voorzien.

Wat een geweldig huis, prima om je er een weekend in te vermaken. Heerlijk voor iedereen een eigen kamer, met badkamer. Bedden liggen lekker en zijn lang genoeg, ook voor mijn broer van 2 m. Een hele mooie tv in de eetkamer om met z'n allen het EK op te kijken. Al met al een geweldig weekend gehad in dit huis en zeker voor herhaling vatbaar.

Vakantiehuis Huize Tergast info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij