Camping Sparrenhof

235 reviews over Camping Sparrenhof in het Nederlands

Grandioze camping.

Carla van Duuren
30-10-2018

Als je de rust en ruimte zoekt ben je op camping sparrenhof helemaal goed.

Klaas en Annelies Ebbens
3-10-2018

Deze camping overtreft alles, enthousiast echtpaar die alle tijd neemt om goed uitleg te geven.

Rust , reinheid en ruimte maar bovenal de stilte.

We hadden een eigen badkamer in een nieuw gebouw, waar vind je zo iets.

Voor ons was het de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

Tot slot kunnen we alleen maar zeggen, dit moet je gezien hebben !!!

Ccrhijnen van Schooneveld
1-10-2018

Nog nooit zo,n mooie en opgeruimde en schone camping gezien heerlijk vertoeven daar . Met bijzonder vriendelijke eigenaren.

We hebben genoten!

T en J
1-10-2018

Wij waren met onze twee kinderen van 5 en 8 jaar een weekendje op camping Sparrenhof ivm bezoek aan familie in het noorden van het land. Wat zijn we blij verrast! De ontvangst was erg vriendelijk en we werden naar onze plek gebracht. Wat een ruimte, rust en privacy zeg! En wat is de camping goed onderhouden en wat zijn de toiletgebouwen schoon!

De kinderen hebben zich goed vermaakt in het speeltuintje en ze hadden leuk contact met de kinderen van de campingeigenaren; ze mochten helpen vissen voeren, kersen plukken en ze mochten spelen in de boomhut. Echt hartstikke leuk.

Er is een gezellig 'schuurtie' op de camping waar een tv is en waar wat spelletjes en informatiefolders liggen. Ook kun je hier drinken pakken. De fitnessruimte en sauna zien er mooi uit. Het dorp is op loop-fietsafstand.

Wij komen hier zeker nog eens terug voor een heerlijk weekendje weg!

Fantastisch!

Harma Schipper
27-9-2018

Weer een heerlijke week gehad op camping Sparrenhof!! Zijn hier nu voor de vijfde keer en vooral niet de laatste keer! Vriendelijke behulpzame eigenaren (Claudia en Carlo). Super schoon sanitair. Bij een dag regen heerlijk de sauna in.

Tot volgend jaar!!!

Voor herhaling vatbaar!

martina en jan
25-9-2018

Geweldige vakantie gehad. Bij aankomst bakje koffie gedronken. Spontane, goedlachse eigenaren ,spontane kinderen ,inclusief ouders van beiden zijden, en niet te vergeten hun lieve hond.

Prachtige plekken voor ieder afzonderlijk met eigen kraan , wil je op jezelf , geen probleem , wil je contacten leggen kan dat ook. Prachtig weer gehad , maar 1 dag wat miezerig weer , geen probleem vraag lekker of ze de sauna aanzetten , voor klein ! bedrag 2 uur vertoefd. Dan loop je nog naar de vijver en pluktuin , waar je het fruit van mag pakken om sap of likeurtjes van te maken ! Geweldig toch !

Daarnaast zoals je op andere recensies kunt lezen super schone sanitair. Prachtige wandel en fietsroutes. We hebben genoten!

Uitmuntend

Ineke van de Kasteele
15-9-2018

De eerste indruk was een hartelijke verwelkoming van de eigenaar en rondleiding over de camping.

Wat heerlijk dat je je eigen toiletrolletje niet meer mee hoeft te nemen! Zelfs aan een luchtverfrisser is gedacht! En het sanitair is modern, comfortabel en super schoon!

Ruime standplaatsen met water en electriciteit en kunstgras; dus geen plukken gras of zand meer binnen!

Het onderhoud van de camping wordt met hart en ziel uitgevoerd, dat is in alles terug te zien en te beleven.

Wanneer je naar Drenthe gaat, ga naar Sparrenhof, wij vonden het geweldig!

Eens bezocht altijd verknocht

Harrie en Lineke Puper
14-9-2018

Wij komen er elk jaar ! Al wel 16 jaar Soms kort soms langer Het is voor ons de camping Alles is er fijn De camping is top! Super schoon sanitair ( ook privé sanitair te huur ) Geweldige eigenaars! Pracht omgeving om te fietsen !

Méér dan fantástisch👍

Hans en Inès
12-9-2018

Geweldige camping met zeer vriendelijke en behulpzame campingbeheerders. Bij aankomst was hun dochtertje op de camping heerlijk koekjes aan het bakken, de baklucht gaf een extra tintje aan het hartelijke ontvangst. De camping heeft prachtig schoon sanitair, met de mogelijkheid tot het huren van privé sanitair (toilet, douche en wastafel, aanrader!!). Ruime, groene plekken met een stukje kunstgras waarop de campingtafel en -stoelen goed stabiel neergezet konden worden. We hadden onze twee honden meegenomen, die hebben zeer genoten van de heerlijke wandelomgeving. Daar we elektrisch rijden en de laadpalen in het dorp niet optimaal werkten, bood de beheerder een laadplek op eigen erf aan, waar we graag (uiteraard tegen vergoeding) gebruik van maakten. De camping biedt heerlijke privacy, maar indien gewenst is ook contact met andere gasten mogelijk. We hebben zeer zeker de intentie nog een keer terug te gaan, we hebben genoten!!

J.Stouten
10-9-2018

Het is echt een fantastische camping met alleen maar pluspunten. Vriendelijke campingbeheerders, heel ruime camping plaatsen met kunstgras voor uw caravan of camper, wat wij als zeer prettig ervaren hebben, omgeven door sparrebomen . Zeer schoon sanitair. Een camping om zeker nog eens naar terug te gaan en dat blijkt uit de verhalen van medekampeerders waarvan de meeste al verschillende keren eerder waren geweest.

Verder is het natuurlijk een prachtig gebied om eindeloze fietstochten te maken.

Zeker een aanrader voor mensen die houden van prachtige natuurgebieden en de bossen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sparrenhof in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sparrenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.