Camping Sparrenhof

• Matig / voldoende: 5 - 7

Super!!!

Henk Grondsma
12-7-2018

Deze camping is een echte aanrader. Werkelijk alles is perfect. Toiletten zeer schoon, ruime plaatsen (kunstgras!) Prachtige tuinen en erg mooi aangelegde camping.

Zeker een camping om nogmaals te bezoeken

fam. Grondsma
12-7-2018

Prachtige tuin bij de camping. Ruime plaatsen en brandschoon!

Geweldige mooie camping, het is net een park. Met familie op 4 plaatsen gestaan.

Mooie plaatsen en schoon sanitair. Vriendelijke eigenaren.

Volgend jaar weer!

Harry Gijsbers
2-7-2018

Prachtige camping met ruime plaatsen. Heerlijk rustig, wakker worden en naar bed gaan met vogelgezang. Prima privé-sanitair.

Voor volgend jaar weer besproken.

Carla van Duuren
30-6-2018

Op camping Sparrenhof is alles goed, uitstekend, uitmuntend, sociale controle, zeer schone toiletgebouwen, keurig onderhouden terrein, voor volgend jaar weer besproken, camping Sparrenhof, Carlo en Claudia zijn voor mij nog steeds een herstellingsoord.

V a k a n t i e

FamSab
23-6-2018

Alles klopt hier (!50+, voor animatie moet je hier niet zijn)prijs/kwaliteit is eigenlijk niet goed zeker in vergelijk met andere campings met dezelfde faciliteiten, de prijs is te laag !

Kan niet beter voor onze doelgroep (50 plus)

Simon Koops
9-6-2018

Top camping. Ruime grote plaatsen voor tent, caravan of camper. Heel veel vijftig plussers. (positief bedoeld) Het is zeker geen camping voor jonge gezinnen. KEURIG toilet/douche gebouw. Wij hebben op de camperplek gestaan en dat is heel goed bevallen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding (Eur. 12.80 per nacht ex.gem. bel. 2,40 per nacht) Het boekje die je krijgt staat een prachtige fietsroute in. Echt de moeite waard.

Fantasties uit een woord.

Fam: J.van.Zetten
5-6-2018

Lieve mensen. Wij hebben voor het eerst in Drenthe gekampeerd, vanaf 28 April t/m 2 Juni 2018. (36dgn)

Op camping de Sparrenhof in Gasselte ( Drenthe ) Wat een geweldige camping, Wat een lieve beheerders,(Carlo en Claudia) en Fam. Mooie ruime plaatsen, Wifi perfect, Het sanitair ontzettend schoon, schoner bestaat niet. Zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt.

Super

Hennie en Martin
26-5-2018

Je weet als je naar Drenthe op vakantie ga wat er zoal te doen is.

Fietsen. Wandelen.cultuur.

Noem maar op.

Deze camping SPARRENHOF is een Sterre hotel onder de campings.

Schitterende camping!

Erik en Dagmar
        22-5-2018

Sparrenhof is een geweldige camping met hele ruime plaatsen met privacy. Fijne ontvangst door beheerder met rondleiding en tips hoe de caravan het beste neergezet kan worden voor o.a. de zon. Beheerders zijn heel behulpzaam voor vragen over de omgeving of anders.

Het sanitair is modern en keurig schoon, wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Mooie uitvalbasis om te fietsen of wandelingen te maken in de omgeving, leuke dorpjes in de omgeving. Camping is erg schoon en wordt zeer netjes onderhouden. Het is te zien dat de beheerders zich heel erg in spannen om alles netjes te houden.

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad en komen hier graag nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sparrenhof in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sparrenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sparrenhof scoort een 9.66 uit 10 op basis van 216 reviews.