Hotel Restaurant Buxus

Hotel Restaurant Buxus
8,8

3 tips over Hotel Restaurant Buxus

Dora Kauderer, 19-7-2015
Het restaurant Boemerang dat aan het hotel is gebouwd. Het ziet er erg sfeervol uit en heeft naast een 'gewone' kaart een manier van bestellen op een tablet met menu van kleine gerechtjes (met foto). Alles erg smakelijk!
Ellen, 27-7-2012
Voor ons nieuw: je maaltijd per gang bestellen via een tablet. Het zwembad is op het terrein van de accommodatie gelegen en omheind. Dat geeft een gevoel van privacy. Op de kamer is een senseo apparaat aanwezig. Twee pads, melk en suiker staan ernaast in een potje. Voor meer koffie zelf pads etc. meenemen.
Dick en Netty Cabri, 7-5-2012
eet in het restaurant de kleine gerechtjes die worden aanbevolen, erg leuk en lekker!