Hotel Restaurant Buxus

Laatste review

Een fantastische accommodatie!

Priscilla,
31-7-2018

Voor de 70e verjaardag van onze moeder hebben wij een midweek in Villa Buxus doorgebracht. Wat je ziet , is wat je krijgt! Een sfeervolle accommodatie waarin niets ontbreekt. Er is duidelijk met veel aandacht aan geschonken want tot in de details ontbreekt er niets. Voor de kinderen genoeg vertier en de ouderen hebben zich ook prima vermaakt met o.a. de biljarttafel. Je hoeft in principe de deur niet uit maar ook in de omgeving is er voldoende te doen. Wij geven op alle punten een 10 m.u.v. de locatie. De villa is minder landelijk gelegen dan verwacht en staat in een woonwijk. Hierdoor heb je toch het gevoel dat je meer rekening moet houden met de buurtbewoners, dit heb je bijv. niet op een vakantiepark . De eigenaren Bert en Renate waren gedurende het hele verblijf bereikbaar voor als er nog ergens uitleg voor nodig was. Alles bijelkaar een super midweek gehad, het had voor ons zelfs nog iets langer mogen duren. Tot een volgende x!

Kenmerken

31-7-2018

Fantastisch een dikke 10

Dik Keijzer,
17-4-2018

Fantastische groepsaccommodatie, alles is er wat je nodig heb.

Binnen en buiten helemaal af!!

Heel aardige eigenaren die altijd voor je klaar staan als er iets nodig is.

We hebben gelijk voor volgend jaar geboekt.

Ontzettend goed

wspa,
30-9-2017

Gewoon uitstekend! Vriendelijk personeel.

nooit meer

leonard,
15-8-2017

kamer veel te klein, ontbijt goed, diner aanfluiting. Als je een arrangement boekt moet je maar afwachten wat het diner wordt,een bord patat met daarop een stuk kleffe vis. Ik denk dat de goede berichten fix zijn. Ik zou zeggen ga en ondervindt het, veel succes.

Fijn hotel

Elly Kok,
14-5-2017

Fijn hotel in een mooie ongeving. Bijzonder vriendelijk personeel, kamer goed in orde en heerlijk gegeten. Zowel ontbijt als diner.

Goed verblijf in mooie omgeving.

Monique
17-9-2016

Het hotel ligt op een rustige locatie in het dorp en heeft een heel warm en gezellig ingericht restaurant + terras. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt, hele vriendelijke medewerkers. Fietsverhuur in nabije omgeving! Onze kamer was niet heel ruim, maar wel een voldoende waard.

Super, gastvrij, vriendelijk, heerlijk

Fam. van Dijk
10-9-2016

Wij waren hier nu voor de tweede maal, en weer was het allemaal super. Met het warme weer lekker gezwommen en lekker lang op het terras gezeten. Het personeel was ook nu weer heel erg vriendelijk. Het ontbijt is er heerlijk en gevarieerd. In het restaurant kan je erg lekker eten, zeker het " digi-bites' is erg leuk, zo kan je meerdere kleinere gerechten bestellen/ proeven..Kamers ook goed, er heerst rust en vriendelijkheid. Wij vinden het een super hotel/ restaurant en raden onze vrienden dit zeker aan ( en de rest van de wereld ook wel ).

Uitstekend !!!

Bernadette Posno
20-7-2016

Vriendelijk, gastvrij, alles keurig verzorgd, prima gevarieerd ontbijt,

schone kamers, heerlijk zwembad, , prachtige ligging !!

Er wordt met voedsel en drinken ook op alle fronten rekening gehouden met de wensen van de gasten.

Een aanrader !!!

vier heerlijke dagen gehad

Jenny
22-5-2016

Samen met mijn man genoten van vier heerlijke dagen in een super schone kamer. Op begane grond hadden we een heerlijk klein tuintje met luie stoelen. Beetje laag en lastig in en uit komen maar met een kussen er in was het goed zitten. Het enige minpuntje is dat er geen hordeur was maar verder was alles Top. Het eten van het tablet was super goed. Dit is een echte aanrader. Iedereen is er even vriendelijk en wij waanden (mede door het prachtige weer op 5,6,7 en 8 mei) in Frankrijk.

Heerlijk ontspannen weekend gehad.....

Gemma en Henk Kuijs
27-1-2016

Supervriendelijk personeel en een aanrader voor iedereen.

Hardstikke mooie kamers, er is echt niks te vinden wat niet goed is.

Ook hebben we heerlijk gegeten in jullie restaurant.

Op tablet en a la carte, heel vriendelijke bediening,

Wij komen zeker nog ns terug bij jullie met vrienden.

Bedankt voor alle goede zorgen.

Gr Henk en Gemma

We hebben een aantal aanbieders voor Restaurant Buxus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Restaurant Buxus in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Restaurant Buxus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.