Camping Het Horstmannsbos

9.1Fenomenaal

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.1Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Het Horstmannsbos voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

151 reviews over Camping Het Horstmannsbos

• 2019
    10An24-07-2019

Super camping met kinderen! Er wordt hier veel georganiseerd en het personeel is vriendelijk en betrokken. Sanitair is aangepast op kinderen en er is zelf een wasmachine en een droger. Speeltuinen zijn, volgens onze 3 kids, helemaal de hit! De kampeerplekken zijn ruim en prachtig gelegen in de bossen. Is ons 2e bezoek hier, zeker niet de laatste! Keuken is wat beperkt, maar prima voor een camping. Gasselte heeft genoeg andere eetgelegenheden.

Anouk, Eigenaar, 03-08-2019

Dankjewel voor jullie mooie review! Goed om te horen dat de kinderen het zo naar hun zin hebben. Gasselte biedt inderdaad genoeg eetgelegenheden. Daarom bieden wij een kleine eenvoudige kaart aan :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9L van wanrooij15-07-2019

De ingerichte safaritent was luxe en mooie prijs

Mooie camping ,sfeer Midden in de natuur Op Loopafstand is het natuurpark Drouwenerzand Kindvriendelijk en Schoon Heel Vriendelijke eigenaar De plaatsen zijn zeer ruim

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Anouk, Eigenaar, 03-08-2019

Bedankt voor jullie mooie review! Fijn om te vernemen dat jullie hier een fijne tijd hebben gehad.

• 10Ingrid Bijlsma15-07-2019

Je komt op de camping heerlijk tot rust. het is een camping wat in een heel mooi natuur gebied ligt.. Waar je in de kantine lekker koffie of een ijs of een patatje en misschien nog wel andere lekkere dingen kunt eten, de eigenaren geven je een warm welkom gevoel,, kortom ga naar horstmanns bos.. En geniet groetjes

• 10Eetgelegenheden

Anouk, Eigenaar, 03-08-2019

Genieten kun je hier zeker! Dankjewel Ingrid voor deze leuke review!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Gea scheeve boven15-07-2019

Een heel mooi camping voor de kinderen een heel mooi speeltuin en ze zijn heel vriendelijke

• 10Eetgelegenheden

Anouk, Eigenaar, 03-08-2019

Dankjewel Gea! We zijn blij om dit te vernemen. Uiteraard blijven wij ons best doen.

• 9Joke Amesz- Van ًLankvelt15-07-2019

Super!!

Het is er heerlijk rustig. Veel schaduwplekken. Leuke zandvlakte en speeltuin voor de kids. De miniclub is ook niet kolosaal en leuk voor kinderen met verschillende activiteiten. Met het warme weer leuke waterspelletjes. De eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het toilet/douche/afwasgebouw is schoon en comfortabel. In de nabijheid van de camping zijn er talking van leuke uitstapjes te doen.

• 9Eetgelegenheden

Anouk, Eigenaar, 03-08-2019

Bedankt Joke voor het achterlaten van deze mooie uitgebreide review.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Marga van Beusekom05-07-2019

Fantastich

Heerlijke rustige camping,schoon sanitair.Auto vrij. Vanaf de camping zo het Drouwenerzand op. Grote afgebakende plaatsen. Vriendelijke beheerders die niets te veel is.

Anouk, Eigenaar, 09-07-2019

Hoi Marga, Dankjewel voor het achterlaten van deze mooie review!

• 9Jacob Hulshof08-06-2019

Geweldig.

Mooie camping met keurig sanitair en prachtige omgeving. Eigenaars zijn heel vriendelijk.

Anouk, Eigenaar, 14-06-2019

Dank je wel, Jacob en Henny, voor jullie mooie beoordeling! Wij hopen jullie snel weer terug te zien

• 9V.d. laan08-06-2019

Heerlijk

Verrassend fijne en rustige camping. Vlakbij bos en heide. Leuke veldjes, goed onderhouden, keurig toiletgebouw. Gezellig beheerdersechtpaar. Wij hebben hier heerlijke dagen gehad.

• 9Eetgelegenheden

Anouk, Eigenaar, 14-06-2019

Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om deze mooie review te schrijven over onze camping! Wij hopen jullie volgend jaar weer te mogen begroeten.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Henk03-06-2019

Super

Prachtige ligging, mooie grasveldjes, schoon sanitair, enthousiaste en zeer behulpzame eigenaren die erg hun best doen de klant het naar de zin te maken.

Anouk, Eigenaar, 06-06-2019

Wat fijn om te lezen dat jullie ons terrein/de ligging zo goed waarderen! Bedankt dat jullie dit met ons delen.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Ml van weely01-06-2019

Een fijne camping

Vriendelijke en behulpzame eigenaren, mooie plaats in het bos, wij hadden een hond mee en zo vanuit de camping het bos in lopen ( geen enkele overlast van andere honden) kinderspeelplaats voldoende . Schoon sanitair . Een echte aanrader .

• 7Eetgelegenheden

Anouk, Eigenaar, 06-06-2019

Bedankt voor jullie mooie review! Wij hopen jullie in de toekomst nog een keer weer te mogen begroeten, samen met jullie mooie hond!

Gereisd met partner in mei 2019

2 tips over Camping Het Horstmannsbos

• Jessica, 09-06-2014

Loop eens over de prachtige hei!!

• Albert, 03-08-2014

Kamp Westerbork is in de buurt, erg indrukwekkend. Eerst museum bezoeken en daarna het kamp zelf dan spreken de leegtes veel meer tot je. Leuke dorpjes in de buurt en bij helderde nacht ga naar de heide!!! Omdat er geen "lichtvervuiling" is zijn de vele sterren zeer helder te zien, wij vonden dat bijzonder.

0 vragen over Camping Het Horstmannsbos

Camping Het Horstmannsbos info