Camping Het Horstmannsbos

9.1Fenomenaal

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.1Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Het Horstmannsbos voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

151 reviews over Camping Het Horstmannsbos

• 2019
    9Willem van Drunen25-10-2019

zeker een aanrader voor iedereen.

Vanaf mei een seizoensplek gehuurd en er elke dag van genoten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Anita Donners04-09-2019

Geheim tip!

Boscamping, grote plekken, auto vrij, nieuw en schoon sanitair, kindvriendelijk, hond is welkom. Warm welkom van de jonge beheerders. Groote keuze aan ijsjes en frisdrank friet en snacks zijn erg lekker. direkte toegang tot het Drouwenersand. 1 week geboekt 2 maanden gebleven.

• 10Eetgelegenheden

Anouk, Eigenaar, 09-09-2019

Anita bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Goed om te vernemen dat jullie langer blijven dan oorspronkelijk geboekt

• 10Anita Donners03-09-2019

1 week geboekt, 2 maanden blij en!

Een warm welkom, auto vrije camping,groote plekken in het bos. Mooi nieuw en schoon sanitair. Grote keuze aan ijsjes/drankjes en friet met snaks. Honden zijn welkom. Direkte toegang tot Drouwenersand. Jonge geweldige Eigennamen. Wij kamen voor 1 weekje en blij en nu tot seizoen einde, wat moet ik dan nu noch schrijven?

• 9Eetgelegenheden

Anouk, Eigenaar, 09-09-2019

Dankjewel Anita! Erg leuk en gezellig dat jullie langer blijven :)

• 8Wouter de Vries02-09-2019

In April zijn wij hier geweest om een lang weekend te kamperen. Het is ons zeer goed bevallen. Mooie kampeer plekken. En de toiletten en douches zijn goed onderhouden en schoon.

Anouk, Eigenaar, 09-09-2019

Dankjewel Wouter voor het achterlaten van deze mooie review!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Remco + Lot16-08-2019

Fijne camping in Drenthe, ideaal voor kinderen!

Niet over nadenken, doen! Als je kleine kinderen hebt en wilt kamperen op een ontspannen gezellige kleine camping in eigen land, dan is dit een uitstekende keuze. Keuze uit verschillende plekken, in het bos tussen de bomen of op prettige weiden met heggen omzoomd. Met een prachtig en goed schoongemaakt sanitair gebouw dat centraal op de camping ligt. De eigenaren zijn zeer vriendelijk, gastvrij en enthousiast. Er staat nog heel wat moois hier op de planning, er gaat bijvoorbeeld nog een zwemgelegenheid komen. Kortom, wij worden hier ook enthousiast van, en gaan vaker naar deze prachtplek in Drenthe.

Anouk, Eigenaar, 18-08-2019

Dankjewel Remco en Lot voor jullie mooie review! :) Wij hopen jullie ook vaker te mogen begroeten en hou onze website en/of Facebook in de gaten voor de nieuwste ontwikkelingen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Bert Noordhuis15-08-2019

Gewldig

Geweldige kleinschalige camping; prachtige plaatsen; direct bij bossen en heide. Zeer behulpvaardige eigenaren kinderspeelplaatsen enz. enz.

• 7Eetgelegenheden

Anouk, Eigenaar, 18-08-2019

Dankjewel Bert voor je review! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat wij jullie volgend jaar weer mogen begroeten :)

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ron en Sjanie de Leeuw van Weenen06-08-2019

Top verblijf!

Na een gepland verblijf van 1 week in juli, terug gegaan voor nog een week in augustus. Enthousiaste en klantvriendelijke ontvangst, ruime plekken op de camping en goed sanitair. Eenvoudige maar prima kaart op het terras met heerlijke latte machiatto ;-) Als sportliefhebber werd de kantine omgebouwd tot Formule 1 café. Helemaal top. Ga zo door!

Anouk, Eigenaar, 11-08-2019

Dankjewel Ron en Sjanie voor jullie leuke review! De latte macchiato staat vast warm voor wanneer jullie weer terug komen ;)

• 7Frederike02-08-2019

Hygiëne laat te wensen over

De camping is prachtig, met vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ook het sanitair gebouw ziet er erg mooi uit. Helaas laat het schoonmaken ervan te wensen over. Soms eenmaal per 2 of zelfs 3 dagen. Met zoveel mensen en kinderen niet aangenaam om dan van de toiletten gebruik te moeten maken.

Anouk, Eigenaar, 03-08-2019

Beste Frederike. Bedankt voor het achter laten van deze review. Ik vind het alleen jammer om te vernemen dat jullie aangeven dat de toiletgebouwen niet dagelijks schoon gemaakt worden. Dit gebeurd namelijk wel degelijk elke dag, van top tot teen. Vanwege het warme weer hebben wij tijdens jullie verblijf een tropen rooster ingelast voor ons personeel. Hierdoor werd er schoongemaakt tijdens de drukkere periode in de ochtend, in plaats van op de rustigere tijden aan het begin van de middag. Dit kan misschien de indruk hebben gewekt dat er niet dagelijks werd schoon gemaakt. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om dit goed te houden. Helaas zijn wij ook afhankelijk van hoe onze gasten het achter laten na gebruik. Vanwege alle werkzaamheden die verder dienen te gebeuren, kunnen wij niet continu hele dagen in de toiletgebouwen werkzaam zijn. Wanneer wij constateren of te horen krijgen dat er iets niet is zoals het hoort te zijn, dan ondernemen wij hierop meteen actie. Nogmaals bedankt voor het nemen van de tijd voor het achterlaten van deze review.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bakker30-07-2019

Vriendelijke, kindvriendelijke en veilige camping. Zoals het zou moeten zijn; kinderen kunnen de hele dag veilig spelen, vermaken zich prima en zelf heb je dus ook tijd voor een boek.

Anouk, Eigenaar, 03-08-2019

Bedankt voor jullie review! Dat is dan echt even genieten om je boek te kunnen lezen :) Daar is vakantie voor bedoeld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Loes en Rob Heijhoff29-07-2019

Prachtige, rustige en aangename camping

Geen zwembad, maar wel leuk animatieteam en speelgelegenheid voor jongere kinderen.

• 6Eetgelegenheden

Anouk, Eigenaar, 03-08-2019

Dankjewel Loes en Rob voor jullie review. Leuk om te vernemen dat jullie het recreatieteam ook leuk hebben gevonden

Gereisd met partner in juli 2019

2 tips over Camping Het Horstmannsbos

• Jessica, 09-06-2014

Loop eens over de prachtige hei!!

• Albert, 03-08-2014

Kamp Westerbork is in de buurt, erg indrukwekkend. Eerst museum bezoeken en daarna het kamp zelf dan spreken de leegtes veel meer tot je. Leuke dorpjes in de buurt en bij helderde nacht ga naar de heide!!! Omdat er geen "lichtvervuiling" is zijn de vele sterren zeer helder te zien, wij vonden dat bijzonder.

0 vragen over Camping Het Horstmannsbos

• BBQToegestaan