NederlandDrentheGasselteCampings GasselteCamping De Lente van Drenthe

Camping De Lente van Drenthe

NederlandDrentheGasselte

We hebben een aantal aanbieders voor Camping De Lente van Drenthe voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 139 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 139 reviews
  • 6.9Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

140 Reviews over De Lente van Drenthe

• 8Hillie Klap04-09-2021

Een goede en nette camping

De camping is prachtig gelegen.De sanitair was schoon.Heerlijk warm water bij het douchen.Personeel heel behulpzaam en aardig.Het koerscafé kun je heerlijk eten.Een aanrader.En niet te vergeten het zwemwater Nije Hemelriek.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10T van der velde01-09-2021

Leuke camping en vlakbij een mooi strand!! Fijne accomodatie en vriendelijke personeel!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Paul30-08-2021

Goede ervaring die we zeker weer gaan doen.

Gekampeerd. Gebruik gemaakt van alle faciliteiten. Goede service, mooie ligging. Mooie fiets en mountainbike gebied.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Mas30-08-2021

Leuk park en omgeving maar mag wemeer moderniseren

Geweldige omgeving met veel natuur en mooi waterpark. Wel jammer dat veel mountainbikers ook op de routes fietsen waar dit niet mag en je als wandelaar regelmatig opzij moet springen om een groep fietsers voorbij te laten. Terwijl er ook hele mooie fietsroutes zijn. Tip: als je met elektrische auto komt zorg dan dat je batterij vol is want er is geen laadmogelijkheid en ook in het dorp is dit minimaal en laadpalen altijd bezet.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Marc03824-08-2021

Fijne camping in bosrijke omgeving

Terug van een weekje lente van Drenthe.We zaten in een safari tent die van alle gemakken was voorzien. Hadden helaas niet de hele week goed weer, desondanks vaak heerlijk op de veranda gezeten. Broodjes service was top geregeld. Op de camping is een snackbar en een koerscafe met kleine maar goede kaart. Kids hebben zich prima vermaakt op de pumptrack en de glijbanen van het DX park. Hebben een erg mooie route om het meer bij de DX gelopen. Je liep daar ook langs een hele gave MTB route. We moeten nog eens terug want we zijn nog lang niet uitgekeken in die omgeving.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9D Janssen24-08-2021

Top weekend op een fijne camping

Fijne camping met vriendelijk personeel

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 4Chan24-08-2021

1x en nooit meer

Plus;Super mooie omgeving met mooie wandelingen en fietspaden. Meer is super dichtbij en daar is het heerlijk vertoeven!Leuk om naar DX adventurepark te kunnen, zelfs gratis vanuit camping Veel dingen in de omgeving te doenMin;- Kleine op elkaar gepropte plek die wij hadden, kijkt het eten van je overbuurman van zn bord. Ook nog auto's op het veld. Genoeg plek om parkeerplaatsen te maken voor autovrije veldjes!- Sanitair vies, wordt zeer selcht gepoetst ( vloer niet 1x geschrobd in de 2 weken dat we er waren, vlekken op de deur hebben er al de tijd gezeten) ,zeep/ desinfectans vaak op- weinig afwasplekken/ douches voor omvang van camping. Vaak moeten wachten - Animatie matig (op zondag geen knutselen wel een sport activiteit 16+ waar niemand aan mee deed) wel heel vriendelijk en vrolijk- leuke pumptrack, wel gevaarlijk. In de tijd dat wij er waren 3 kinderen de tanden eruit gevallenKinderen hebben het fijn gehad,veel vriendjes

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9Miriam Aster24-08-2021

Geweldige camping voor iedereen! Wij komen terug!

Samen met mijn man en kinderen (9 en 14) op vakantie naar De Lente van Drenthe. Wij komen uit het westen en waren opzoek naar ruimte, natuur en stoere activiteiten voor de kids. Nou dan ben je bij deze camping op het goede adres. De kampeervelden zijn ruim opgezet. Het sanitairgebouw is schoon, wegens corona wel wat wasbakken afgesloten waardoor je soms even moest wachten of later moest terug komen maar dit is natuurlijk logisch. De faciliteiten van de camping zijn top! Er is een restaurant en een snackbar beiden met super vriendelijk personeel. Voor zowel een heerlijke plate als een lekkere snack kan je hier zeker terecht. De sportvelden, de kabelbaan maar voornamelijk de Pumptrack en DX Adventurepark daar waren onze kinderen gek van. De boulderhal in het koerscafé is een goede toevoeging in het restaurant om de kids te vermaken.Onze boeking staat al vast voor volgend jaar. Want wij komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7M.10-08-2021

Genoten!

Leuke camping op een prachtige locatie! De receptie werd bemand door vriendelijk en behulpzame mensen. We hadden een ruime comfortplek, vlakbij het toiletgebouw. Helaas was de schoonmaak van het toiletgebouw niet zoals ik anno 2021 zou verwachten, maar op zich wel te doen.Het meer op loopafstand is fantastisch, mijn kinderen hebben zich prima vermaakt. Daarnaast kan je heerlijk wandelen, fietsen en suppen in de omgeving. Onze vakantie is voorbij gevlogen!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 3Linda K.09-08-2021

1x nooit weer

Kleine camping, slecht onderhoud. Het lijkt allemaal prachtig op internet maar in werkelijkheid is het net niks....onvriendelijk personeel die zich niet in kunnen leven in de gast....erg stug. Omgeving is prachtig en je kunt er super mooi biken! Dit jaar lekker weer dicht bij huis op vakantie! Limburg blijft toch mooi, niet alleen omdat we er zelf wonen!

• 1Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar