Camping De Berken

Camping De Berken
9,1

18 tips over Camping De Berken

Jolanda Rodenburg, 27-8-2014
Eten of koffie drinken in de brasserie, erg gezellig en lekker en niet duur!
Familie De Vries, 17-8-2014
Tentenveld! Iedereen heeft hier ook zijn eigen houten picknickbank.
Jet, 9-8-2014

Heerlijke gegeten bij de brasserie er naast, sinds tijden weer aarbeien-rabarber op :)

Gasselte is goede uitvalbasis voor div. activiteiten, boomkroonpad, drouwenerzand ach te veel google maar gewoon.

Peter Klaren, 29-7-2014
Vanaf de camping loop je zo het bos in waar veel mooie wandelingen zijn.
info_67, 7-5-2014

1) Tentenveld!

2) Bestel op tijd je broodjes als je ze zelf even snel bij de bakker haalt in het dorp met de auto kun je de camping niet meer op en moet je voor de slagboom wachten (moet 30 min. tussen zitten op en af)

Theo, 19-9-2013
Bij de naast gelegen brasserie "de Berken" is het lekker en goed eten. Zeker na een flinke fietst tocht is het daar bijkomen een weelde.

Sandra, 11-9-2013

Restaurant Robin Hood naast attractiepark Drouwenerzand.

De wandelroute in het boomkroonpad

Peter, 19-8-2013
Neem een plek met privé-sanitair. De camping is niet erg duur en zo'n cabine is écht luxe!
Pronk, 18-8-2013
Als je met een tent gaat kamperen is het tentenveld zeker een aanrader. Het is een heel groot veld midden in het bos met voor elke plek een eigen picknicktafel. In het midden van het veld een natuur- en waterspeeltuin. Supermooi!
Guus Diderich, 9-8-2013
Tentenveld is aanrader! Mooie ruime plaatsen en heel veel speelruimte!