Camping De Berken ****

Review geschreven door Gerben

Wij komen terug!

Gerben,
23-7-2018

Eenmaal aangekomen op de camping zijn we bij de receptie gastvrij ontvangen. Na het ontvangst mochten we kiezen uit een aantal plekken. Uiteindelijk hebben we gekozen voor het tentenveld. Een mooi groot veld, lekker groen, zonder auto’s, met stroom, goede WiFi ontvangst en een leuke speelplaats voor kinderen.

Het is een goed georganiseerde camping. Sanitair blinkt en is super schoon. Door de zinken vuilinisbakken op elke plek kun je je eigen afval goed kwijt, zien de veldjes er schoon uit en heb je geen last van ongedierte.

Je loopt vanaf de camping zo naar het Drouwener Zand en op een klein stukje fietsen ligt t Nije Hemelriek. Dit is een heerlijk schoon meertje waar je lekker kunt zwemmen.

Wij komen zeker een keer terug naar deze camping.

Gereisd met partner in juli 2018