Bed and Breakfast Farmlodges the Barnyard

Absoluut een aanrader

Geweldige B&B

Fam Poelgeest
1-1-2017

Dit is een geweldige B&B met schone, mooi ingerichte kamers. Prachtige badkamer, compleet met badjassen en producten van Rituals. Het ontbijt was echt verwennerij met o.a. huisgemaakte jam, verse jus d'orange, warme broodjes, zalm. Je komt hier echt tot rust. De gastheer is zeer gastvrij en doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. We komen hier graag nog eens terug.

Prima eerste ervaring met B&B

Dhr. en Mevr. van den Broek
18-9-2016

Geweldige gastheer met oog voor details.

Complimenten voor de gastvrijheid!

Rustige ligging. Prima startpunt voor diverse fietsroutes.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Zeer uitnodigend opgediend.

Mooie ruime slaap- en badkamer.

Aanrader: je kunt hier ook smakelijk in alle rust dineren.

Geweldige B&B

Jaco
7-8-2016

Alles was goed, de kamer met eigen badkamer met inloopdouche en rituals doucheproducten. Tv , koelkast, kluisje, koffie , heerlijk bed met klamboe.

Leuk terrasje met uitzicht op de weilanden.En niet te vergeten het goede ontbijt.

Prachtige B&B

Dorien
29-7-2016

De locatie op zich is niet bijzonder maar het is een prachtig fietsgebied.

Mooie kamers, netjes, prima gastheer en heerlijk ontbijt. Alles zeer verzorgd.

Was fantastisch in orde

J.geerdink
11-7-2015

Ze zijn heel gastvrij en heel goed verzorgt allemaal een aanrader

Compleet onthaasten midden in de natuur

Ceciel Warmerdam
19-4-2015

Een heerlijke plek, zeer gastvrij onthaal, ontspannen verblijf, culinair verrassend, zeer hoog niveau van gastvrijheid.

Super

Yvonne
2-2-2015

Een fantastische B&B.

Zeer rustig gelegen en erg vriendelijke eigenaar.

Op de derde dag troffen wij op de kamer twee brownies aan, leuke verrassing. Heerlijk ontbijt.

Heerlijke bed en breakfast

Marc
23-11-2014

Alles eigenlijk boven verwachting. Zeer goede en gastvrije ontvangst, hele mooie kamer en heel lekker en verzorgd eten. Waarbij ook aandacht voor de lokale lekkernijen.

Wat een verwennerij!

Kim
9-3-2014

Genoten van een weekendje bij the Barnyard, perfect! Niets was de eigenaar teveel om het ons naar de zin te maken. Zelfs de fietsen die we hadden gehuurd, waren geregeld. Een echte aanrader is het diner, eerlijk, puur en heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Farmlodges the Barnyard in Garminge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Farmlodges the Barnyard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Farmlodges the Barnyard scoort een 9.61 uit 10 op basis van 12 reviews.