Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

Nederland, Drenthe, Frederiksoord

9.4Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

We hebben een aantal aanbieders voor De Bakkerij Frederiksoord voor je op een rij gezet:

32 reviews over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

• 8Tess Korporaal04-08-2014

Fantastisch genoten!!!

Wat een heerlijk Bed&Breakfast is dit zeg! Toen we aankwamen werden we meteen welkom geheten met een koud drankje op het terras voor de deur alwaar je een heerlijk uitzicht hebt. Annemarie en Frans weten wat goed gastheerschap inhoudt. Wat werden we verwend het weekend! De Bakkerij ligt heel centraal aan de weg en je kunt er zelfs electrische fietsen huren. De omgeving is heerlijk voor mensen die van rust houden, het wijdse platteland, weliswaar afgewisseld met leuke kleine dorpjes en in de buurt zijn ook een paar steden.

De prijs/kwaliteit verhouding is ook erg goed.

De Bakkerij is een redelijk nieuw pand waardoor de kamers er super netjes uitzien. Ook houdt Annemarie van schoonmaken dus de kamers zijn superschoon. Naast je eigen kamer met eigen badkamer is er een gezamelijke woonkamer alwaar het ontbijt genuttigd wordt, wat overigens heel goed verzorgd is.

Lieve Annemarie en Frans, hartelijk bedankt! het was onwijs lekker!!!!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9pirke1231-07-2014

Fantastische plek met leuke uitvalsmogelijkheden

Dit weekend bij Frans en Annemarie. Wat een geweldig leuk weekend gehad. Deze mensen zijn geweldig gastvrij, je komt hier letterlijk niets tekort. Je kunt er electrische fietsen huren en gaan fietsen in het geweldige gebied daar. Fietsknooppunten te over. Heel veel leuke plaatsen in de buurt om te gaan eten. Ontbijt is prima in orde, en de kamer prima schoon. Het pand en de tuin zien er schitterend uit. Een absolute aanrader als je in Drenthe bent.

Mocht je nog vragen hebben mail me gerust.

Peter

Gereisd met partner in juli 2014

2 tips over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

• Annemarie, 18-09-2014

Wanneer je in De Bakkerij verblijft MOET je gaan eten bij Siep en Mia in De Olde Fabriek te Wapserveen. Huiskamerrestaurant met aanschuiftafels. Super sfeertje, geweldige gastheer en gastvrouw, prima eten, mooie prijs ongeëvenaarde ambiance. Ofwel in 1 woord: GEWELDIG

• h hurkmans smit, 30-05-2015

bezoek zeker het museum de koloniehof

0 vragen over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

Bed and Breakfast info