Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

Nederland, Drenthe, Frederiksoord

9.4Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

We hebben een aantal aanbieders voor De Bakkerij Frederiksoord voor je op een rij gezet:

32 reviews over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

• 9Jeroen18-07-2015

Super vakantie!

Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord was en is fantastisch om de vakantie door te brengen! Ik heb een week lang met veel plezier bij Frans en Annemarie mogen overnachten in hun Bed and Breakfast. De kamer was super in orde en het ontbijt heerlijk! Je komt daar aan en krijgt na een vriendelijk onthaal de sleutel van je kamer. Je kunt letterlijk je spullen neer gooien, want alles in de kamer is in orde gemaakt voor je aankomst. Ik heb in de omgeving van Frederiksoord bij verschillende/ goede restaurants gegeten dankzij de tips van Annemarie. Ook heb ik veel van de omgeving gezien en ben ik bij veel interessante musea in Drenthe geweest, dankzij de kennis en adviezen van Frans! Kortom: Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd in juli 2015

• 9h hurkmans smit30-05-2015

een heerlijke plek om te logeren .

de service en gastvrijheid staan in een hoog vaandel .kortom een prima plek om te overnachten en als uitvalsbasis om dit deel van Drente te bezoeken.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Wil van Pelt13-05-2015

Fantastisch verblijf op een mooie plek

De Bakkerij heeft mooie kamers, prima bedden en sanitair, een gezellige huis-en ontbijtkamer en zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. De omgeving is geweldig om te wandelen en te fietsen en voor degene die zich in de geschiedenis van de koloniëen verdiept, is er genoeg te zien en te beleven.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10edwin13-04-2015

In één woord "Geweldig"

Net terug van een fantastisch weekend in B&B De Bakkerij. Met 4 stellen hadden we een privehotel, waar het ons werkelijk aan niets ontbrak. De eigenaren, hoewel maar kort gezien, wisten veel te vertellen over de B&B en de omgeving. Alle 5 de slaapkamers zijn prachtig ingericht, goede bedden en allemaal een eigen badkamer met toilet, douche en wastafel. Een gezellig ingerichte woonkamer, voorzien van stereo, tv, lekkere zithoek en 10-p eethoek met openslaande deuren naar een ruim terras. Volledig ingerichte keuken om 's ochtends voor iedereen een uitgebreid ontbijt te maken. Al dit comfort, gecombineerd met een prachtige omgeving maakt dit plekje absoluut een aanrader! Onze bezigheden dit weekend: varen in Giethoorn Gevangenismuseum in Veenhuizen, wijnproeverij in Staphorst, eten bij Kaatje in Blokzijl, bowlen in Appelscha en Kamp Westerbork. Verder is de nabije natuur (vanuit de voordeur stap je er zo in) prachtig. Dit alles i.c.m. "lekker thuiskomen" maakte het weekend onvergetelijk!!

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10pien196509-04-2015

Een toplocatie om een paar dagen door te brengen.

Wat een geweldig plekje, hier kun je je een paar dagen prima vermaken. Prachtige omgeving en een heerlijk verblijf. Het heeft meer van een hotel weg dan een B&B. Deze mensen verdienen een dikke 10.....

Alleen gereisd in april 2015

• 9Els Kok-Koedam26-01-2015

Warm en welkom

B&B de Bakkerij in Frederiksoord was een fijne ervaring. Mooie kamer. Warm welkom. Alles top geregeld. Prima gastheer/-vrouw. We hebben het er erg naar ons zin gehad. Geweldig ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10fc-babe23-11-2014

Geweldige b&b

Via veiling deze b&b gewonnen, bij aankomst werden we vriendelijk onthaalt. De kamers zijn mooi en heel schoon, goede bedden. Ook voor vragen staan ze altijd klaar. Een geweldig weekend gehad bedankt Frans en Annemarie

Gereisd met vrienden in november 2014

• 10Van Daal Jef05-10-2014

super goede B&B

vriendelijke mensen, mooie en zeer propere kamers, mooie omgevingomte fietsen en wandelen ,goed ontbijt, je kan er zelfs gebruik maken van de keuken en de barbecue.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Teunis27-09-2014

Zeer mooie B&B

Zeer schone en mooie kamers. aardige eigenaars die alle tijd voor je hebben en veel vertellen over de B&B en de omgeving en ook over wat er zo al te doen is in de omgeving. Wij hadden geboekt via veiling ( 50 euro voor 2 nachten met 2 pers. ) en dat was niet te merken want het ontbijt dat ze je voorzetten is wel heel goed en compleet. De bedden zijn ook heel goed en de douche is brandschoon.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Els During04-08-2014

Fantastische plek

Super gehad met mijn volwassen dochter. Alle lof voor Frans en Annemarie, Heel gastvrij ontvangen, super schone kamers en bedden liggen fantastisch. Een heerlijk terras en een mooie omgeving. Een dagje electrische fietsen gehuurd, is zeer aan te raden. verschillende dorpjes bekeken, maar ook lekker door de natuur gefietst.

Hartelijk bedankt voor de fijne dagen. Groeten Lisa en Els

Gereisd in juli 2014

2 tips over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

• Annemarie, 18-09-2014

Wanneer je in De Bakkerij verblijft MOET je gaan eten bij Siep en Mia in De Olde Fabriek te Wapserveen. Huiskamerrestaurant met aanschuiftafels. Super sfeertje, geweldige gastheer en gastvrouw, prima eten, mooie prijs ongeëvenaarde ambiance. Ofwel in 1 woord: GEWELDIG

• h hurkmans smit, 30-05-2015

bezoek zeker het museum de koloniehof

0 vragen over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

Bed and Breakfast info