Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

9.4Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Frederiksoord

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor De Bakkerij Frederiksoord voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

32 reviews over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

• 10Kees11-06-2016

Een warm welkom en een perfecte verzorging

De service op deze locatie staat op een hoog peil Annemarie en Frans doen hun uiterste best om het je naar het zin te maken Het ontbijt is uitgebreid en van zeer goede kwaliteit De kamers zijn gezellig ingericht,ruim en voorzien van prima boxsprings douche en toilet We hebben een paar heerlijke dagen gehad ,en zullen zeker nog een keer terugkomen om ook weer te genieten van de prachtige omgeving De Weerribben is een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Marijke29-05-2016

Genieten!

Onze eerste B&B ervaring, maar deze accommodatie is meer een klein hotel. Iedere kamer een eigen douche en toilet, een keuken waar je gratis koffie en thee kunt zetten, een gezellige woonkamer, een eigen buitenruimte, en iedere morgen een heerlijk ontbijt met streekproducten. Wij hadden geen idee dat de kamer naast ons ook bezet was, zo geluiddicht is het wat wij erg op prijs stellen. Prima slaapkamer met zitje, ruime toeristische informatie aanwezig, mooi terras, fietsen te huur, kortom een compleet aanbod om er een weekendje of helemaal uit te zijn.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Ineke28-05-2016

Een weekend om nooit te vergeten

Met onze vriendengroep van 9 gingen wij voor ons 16e gezamenlijke weekend dit keer naar B&B de Bakkerij. We boeken altijd een vakantiewoning met minstens 5 slaapkamers, maar deze keer hadden we ook ieder onze eigen badkamer en toilet, omdat je deze B&B ook kunt huren als vakantieverblijf, met alle gemakken van een hotel. Zo hadden wij het ontbijt erbij geboekt, van alles stond er op tafel, van een lekker eitje tot yoghurt. Een avond mee-eten-met-de-pot van Frans, een avond bbq, waar aan alles was gedacht . Vlees, sauzen, stokbrood, salade, rauwkost, alles compleet voor ons geregeld door Frans en Annemarie . Die dag hebben we ook een fietstocht gemaakt op e-bikes, weer allemaal georganiseerd door deze twee lieve mensen. Een van ons kwam ongelukkig ten val, een telefoontje naar Frans, en zij werd met fiets en al opgehaald, en meteen door naar de dokter. Gelukkig niks gebroken. De service van deze twee mensen gaat echt ver. En nu heb ik het nog niet eens gehad over de heerlijke sorbets, de verjaardagstaart die besteld was voor een van ons, de fietsspeurtocht, de avond sterrenkunde..... Wij hebben een topweekend gehad. Wij komen zeker terug, en als je het gastenboek leest, zijn wij niet de enigen die er zo over denken.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Elly09-05-2016

Wat een luxe

We hebben met familie de hele B&B een lang weekend gebruikt. Prachtige kamers, heerlijke bedden en wat een luxe dat elke slaapkamer zijn eigen douche en wc heeft. Alles is aanwezig in de keuken en woonkamer. Het terras is voldoende en voorzien van een luxe BBQ en een terraskachel. Deze B&B is een echte aanrader.

Gereisd in mei 2016

• 10Mirjam18-04-2016

Prachtige, gastvrije, luxe groepsaccommodatie

De B&B in dit monumentale pand is ook als groep af te huren, waardoor je voor 10 personen 5 badkamers hebt. De eigenaren Frans en Annemarie zijn erg gastvrij en verzorgen een prima uitgebreid en afwisselend ontbijt. De slaapkamers zijn groot en luxe en ook de woonkamer mag er zijn. Het dorpje Frederiksoord en nabijgelegen dorpen zijn mooi en interessant door het verleden van de kolonie, gesticht door Johannes van den Bosch. Met recht genomineerd voor werelderfgoed. In de omgeving zijn Giethoorn, Blokzijl en Nationaal Park de Weerribben de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10KoMaNo11-04-2016

Een B&B van "Weldadigheid"

Wij hadden het genoegen een paasarrangement te boeken bij de B&B De Bakkerij van Annemarie en Frans in Frederiksoord. Normaal verblijf je 1 of 2 nachtjes in een B&B maar voor ons was dat 4 nachten En ook 4 uitstekende ontbijten En 4x heerlijk slapen in goede bedden in een mooie, schone, frisse en ruime kamer op de beg.grond. Ook op de inbegrepen High Tea-Bier-Wijn !! was niets aan te merken. En altijd de gezelligheid van Annemarie en Frans die met regelmaat vroegen of alles naar wens was. In de gang van de B&B hangt terecht een award van Zoover met een waardering van 9,4. Een hoge score. Toch willen wij daar graag een 9,8 van maken. Annemarie en Frans: nogmaals bedankt voor het "weldadige" verblijf in De Bakkerij.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Ruud29-03-2016

Kan zich meten met een 4**** hotel!

Paasweekend doorgebracht bij De Bakkerij. Ondanks dat we 's avonds pas om 20:30 reserveerden en een uur later voor de deur stonden, werd ons gezin (5 pers.) allerhartelijkst ontvangen door uitbaters Frans en Annemarie. De twee kamers waren prachtig, zeer schoon met heerlijke bedden en beide een mooie badkamer met heerlijke douche. We mochten ook nog gebruik maken van een keuken om zelf wat te bereiden of koffie of thee te zetten (gratis). De volgende ochtend genoten van een grandioos Paasontbijt met alles 'd'r op en d'r aan'. De servicegerichtheid is optimaal (hier kunnen heel wat hotels nog wat van leren) en ik denk dat als wij tijdens het ontbijt hadden aangegeven dat we graag een kop erwtensoep hadden gehad, Frans het nog had geserveerd ook! Al met al een fantastische (eerste) ervaring met een bed & breakfast. Een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 10Jessica25-10-2015

Ge-wel-dig!

De Bakkerij heeft mooie, ruime en lichte comfortabele kamers. De beheerders zijn zeer vriendelijk en servicegericht. Het ontbijt is royaal en vers. De bereikbaarheid vanaf de snelweg is goed en de route geeft een leuk kijkje in de omgeving. Kortom: een aanrader!!!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Rozenbes20-09-2015

Heerlijk genoten!

Met 10 vriendinnen super genoten van ons verblijf in De Bakkerij. Kamers smaakvol ingericht, schoon en héérlijke bedden! Woonkamer gezellig en een prima ontbijt, wat wil je nog meer? Frans en Annemarie ontzettend bedankt voor alle goede zorgen, wij vonden het erg leuk om bij jullie te overnachten!!!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Evert en Bia van den hazel08-08-2015

Het is buiten gewoon goed

Werden gezellig ontvangen ,en alles tot in de puntjes verzorgd . Wij hebben er fijne dagen gehad

Gereisd met partner in augustus 2015

2 tips over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

• Annemarie, 18-09-2014

Wanneer je in De Bakkerij verblijft MOET je gaan eten bij Siep en Mia in De Olde Fabriek te Wapserveen. Huiskamerrestaurant met aanschuiftafels. Super sfeertje, geweldige gastheer en gastvrouw, prima eten, mooie prijs ongeëvenaarde ambiance. Ofwel in 1 woord: GEWELDIG

• h hurkmans smit, 30-05-2015

bezoek zeker het museum de koloniehof

0 vragen over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

Bed and Breakfast info