Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

9,6

29 reviews over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord in het Nederlands

Heerlijk

Marieke van Schaijk, 28-1-2018

Het voelde als een warme deken zo gastvrij en schoon en netjes met lieve beheerders

Helemaal top

Frans en Elly, 28-1-2018

Geweldige b&b goed ontbijt prachtige mensen

En ontzettend schoon in een woord helemaal TOP !!!!!!

In 1 woord fantastisch

Smit, 28-1-2018

Frans en Annemarie zorgen er voor dat je je vanaf minuut 1 thuis voelt in hun B&B. De kamers zijn groot, schoon en van alle gemakken voorzien. In 1 woord top. Het gastheerschap is geweldig. Ik kom zeker nog eens terug.

Otten, 18-8-2016

Deze B&B is een echte aanrader.

Annemarie en Frans: nogmaals bedankt voor het geweldig verblijf in De Bakkerij.

De Weerribben, Giethoorn zijn zeer de moeite waard. We hebben genoten.

We komen zeker nog eens terug!!!

geweldig

fwiegmans, 5-7-2016

Alles zeer goed

Niets slecht

Aanrader

Withaar, 18-6-2016

Thuis gevoel...netjes en zeer schoon!!!

Heerlijke ruime groepsaccomodatie!

Familie Hakkers, 15-6-2016

Heel gastvrij ontvangen! Wat een vriendelijke mensen!

We waren met 6 volwassenen en 7 kinderen in de leeftijd van 0 tot 6.

De woonkamer is niet heel kindvriendelijk ingericht maar we mochten alles verplaatsen en zo was het in een mum van tijd helemaal kindvriendelijk. Mooie tuin erbij en je loopt zo het bos in.

Zeker als groepsaccomodatie ook een echte aanrader! De kinderen konden heerlijk spelen op de grote conferentiezaal!

De enige tip die wij konden bedenken was eventueel mobiele traphekjes. Zodat de allerkleinsten niet van de trap kunnen vallen/de trap op kunnen.

Jullie hebben een prachtige accomodatie in een heel mooi gemoedelijk dorp!

Dikke aanrader

Een warm welkom en een perfecte verzorging

Kees, 11-6-2016

De service op deze locatie staat op een hoog peil

Annemarie en Frans doen hun uiterste best om het je naar het zin te maken

Het ontbijt is uitgebreid en van zeer goede kwaliteit

De kamers zijn gezellig ingericht,ruim en voorzien van prima boxsprings douche en toilet

We hebben een paar heerlijke dagen gehad ,en zullen zeker nog een keer terugkomen om ook weer te genieten van de prachtige omgeving

De Weerribben is een aanrader !

Genieten!

Marijke, 29-5-2016

Onze eerste B&B ervaring, maar deze accommodatie is meer een klein hotel.

Iedere kamer een eigen douche en toilet, een keuken waar je gratis koffie en thee kunt zetten, een gezellige woonkamer, een eigen buitenruimte, en iedere morgen een heerlijk ontbijt met streekproducten. Wij hadden geen idee dat de kamer naast ons ook bezet was, zo geluiddicht is het wat wij erg op prijs stellen. Prima slaapkamer met zitje, ruime toeristische informatie aanwezig, mooi terras, fietsen te huur, kortom een compleet aanbod om er een weekendje of helemaal uit te zijn.

Een weekend om nooit te vergeten

Ineke, 28-5-2016

Met onze vriendengroep van 9 gingen wij voor ons 16e gezamenlijke weekend dit keer naar B&B de Bakkerij. We boeken altijd een vakantiewoning met minstens 5 slaapkamers, maar deze keer hadden we ook ieder onze eigen badkamer en toilet, omdat je deze B&B ook kunt huren als vakantieverblijf, met alle gemakken van een hotel. Zo hadden wij het ontbijt erbij geboekt, van alles stond er op tafel, van een lekker eitje tot yoghurt. Een avond mee-eten-met-de-pot van Frans, een avond bbq, waar aan alles was gedacht . Vlees, sauzen, stokbrood, salade, rauwkost, alles compleet voor ons geregeld door Frans en Annemarie . Die dag hebben we ook een fietstocht gemaakt op e-bikes, weer allemaal georganiseerd door deze twee lieve mensen. Een van ons kwam ongelukkig ten val, een telefoontje naar Frans, en zij werd met fiets en al opgehaald, en meteen door naar de dokter. Gelukkig niks gebroken. De service van deze twee mensen gaat echt ver. En nu heb ik het nog niet eens gehad over de heerlijke sorbets, de verjaardagstaart die besteld was voor een van ons, de fietsspeurtocht, de avond sterrenkunde..... Wij hebben een topweekend gehad. Wij komen zeker terug, en als je het gastenboek leest, zijn wij niet de enigen die er zo over denken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord in Frederiksoord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord scoort een 9.59 uit 10 op basis van 29 reviews.