Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

31 reviews over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord in het Nederlands

Zie boven

Peter Bleker
18-8-2018

heerlijk ontbijt, zeer grote kamers, zeer lekker eten, hele lieve Rotterdammers, heel vel lawaai van de weg !

Prima!

saskia b.
14-8-2018

mooi gelegen in fraai natuurgebied. Goede uitvalsbasis voor fietstochten.

Prima service, attent, behulpzaam en de eigenaars weten veel te vertellen over de historie van Frederiksoord.

Heerlijk

Marieke van Schaijk
28-1-2018

Het voelde als een warme deken zo gastvrij en schoon en netjes met lieve beheerders

Helemaal top

Frans en Elly
28-1-2018

Geweldige b&b goed ontbijt prachtige mensen

En ontzettend schoon in een woord helemaal TOP !!!!!!

In 1 woord fantastisch

Smit
28-1-2018

Frans en Annemarie zorgen er voor dat je je vanaf minuut 1 thuis voelt in hun B&B. De kamers zijn groot, schoon en van alle gemakken voorzien. In 1 woord top. Het gastheerschap is geweldig. Ik kom zeker nog eens terug.

Otten
18-8-2016

Deze B&B is een echte aanrader.

Annemarie en Frans: nogmaals bedankt voor het geweldig verblijf in De Bakkerij.

De Weerribben, Giethoorn zijn zeer de moeite waard. We hebben genoten.

We komen zeker nog eens terug!!!

geweldig

fwiegmans
5-7-2016

Alles zeer goed

Niets slecht

Aanrader

Withaar
18-6-2016

Thuis gevoel...netjes en zeer schoon!!!

Heerlijke ruime groepsaccomodatie!

Familie Hakkers
15-6-2016

Heel gastvrij ontvangen! Wat een vriendelijke mensen!

We waren met 6 volwassenen en 7 kinderen in de leeftijd van 0 tot 6.

De woonkamer is niet heel kindvriendelijk ingericht maar we mochten alles verplaatsen en zo was het in een mum van tijd helemaal kindvriendelijk. Mooie tuin erbij en je loopt zo het bos in.

Zeker als groepsaccomodatie ook een echte aanrader! De kinderen konden heerlijk spelen op de grote conferentiezaal!

De enige tip die wij konden bedenken was eventueel mobiele traphekjes. Zodat de allerkleinsten niet van de trap kunnen vallen/de trap op kunnen.

Jullie hebben een prachtige accomodatie in een heel mooi gemoedelijk dorp!

Dikke aanrader

De service op deze locatie staat op een hoog peil

Annemarie en Frans doen hun uiterste best om het je naar het zin te maken

Het ontbijt is uitgebreid en van zeer goede kwaliteit

De kamers zijn gezellig ingericht,ruim en voorzien van prima boxsprings douche en toilet

We hebben een paar heerlijke dagen gehad ,en zullen zeker nog een keer terugkomen om ook weer te genieten van de prachtige omgeving

De Weerribben is een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord in Frederiksoord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.