Bed and Breakfast Boerenlodge

Meer bedandbreakfast info

13 reviews over Bed and Breakfast Boerenlodge

• 10Jasmine23-10-2020

Geweldig !

Heerlijk ontspannen verbleven in de prachtige Boerenlodge met onze familie. En wat een super lieve gastvrije mensen! Wil je tijdens de corona toch nog ergens lekker relaxt verblijven ( geheel volgens de regels ) dan is dit een echte aanrader. Wij hadden echt een heerlijk vakantie gevoel en vergaten even alles van de drukke buitenwereld!

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 9Ronny Tas-Martens22-05-2020

Geweldig!

Heerlijk tot rust gekomen in deze prachtige accomodatie. Super schoon en sfeervol ook! Onze dochters van 2 en 5 hebben zich enorm vermaakt op het afgesloten terrein met al het speelgoed dat er was. Iedere ochtend de kippen voeren en eitjes zoeken vonden ze fantastisch! Zowel mijn man en ik als de kinderen hebben ook erg genoten in de hottub. We hopen hier zeker nog eens terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Marco25-02-2017

Heerlijke plek met kinderen

De Boerenlodge heeft alles in huis voor een ontspannen en comfortabel verblijf. Ook voor jonge kinderen is er van alles te doen. Binnen- en buitenspeelgoed, Playstation, melkveehouderij aan de overkant van de straat. Inclusief mooi rustgevemd uitzicht over het boerenland rondom de lodge.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 10Ria van den Ende12-12-2016

Sfeervol en mooi ingericht

Zo gastvrij word je nergens ontvangen, aan alles is gedacht: appeltaart bij aankomst, gevulde ontbijtkrat waar je met een weeshuis van kunt eten, heerlijke bedden, goed koffiezetapparaat, mooie badkamers, genoeg handdoeken, een hot tub in de tuin en bovenal een geweldige gastvrouw en gastheer en dat alles in een mooie landelijke omgeving

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8Jansen12-08-2014

Sfeervol genieten

Heerlijk genoten in deze sfeervolle boerenlodge! Luxe en rust en toch genoeg te beleven (voor de kinderen) bij de boer aan de overkant (mooie speeltuin). Kortom een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9de wit18-10-2013

bijzonder plek

De B en B in Fluitenberg is bijzonder ! Bijzonder door zijn inrichting, lief, romantisch en van alle gemakken voorzien. Wie wil onthaasten kan hier uitstekend terecht! Wij hebben het hele app. afgehuurd en hebben heerlijk genoten. Met Hoogeveen in de buurt om te winkelen en diverse leuke locaties in de omgeving om te bezoeken is er voor ieder wat wils. Een aanrader !!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Carla04-12-2012

Geweldig!! Voor herhaling vatbaar !

Van alle gemakken voorzien!! Niets aan toe te voegen!!

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9lisa de graaf09-10-2012

fantastische plek

Wij hebben hier een fantastisch weekend doorgebracht! De eigenaren hebben een heel mooie lodge op een prachtige plek gemaakt. De lodge is helemaal compleet en erg sfeervol en de eigenaren zijn zeer gastvrij. Voor de kinderen is het een groot feest, ruimte om te spelen, kippen eten geven en bij de boer helpen met koeien melken. TOP

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 10Arnold12-09-2012

Super genoten!

We hebben een supertijd gehad! De accommodatie is fantastisch, super ingericht en van alle gemakken voorzien (inclusief sauna!). De dubbele badkamer is absoluut een voordeel. De eigenaren zijn bijzonder hartelijk. Alles is top geregeld, tussentijds worden handdoeken e.d. vervangen. Verder wordt door de eigenaren een hoop extra's aangeboden, zoals een ontbijt (check hun site, zeker aan te raden!). Ook kun je naar de tegenoverliggende boerderij, erg leuk voor kinderen. In de omgeving is voldoende te doen en het is lekker rustig. Kortom, een super vakantie waar je gerust nog eens terug kunt komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Lisanne10-09-2012

Fantastische plek om te genieten in de natuur!

De Boerenlodge ziet er netjes en verzorgd uit, midden tussen de weilanden, koeien en kippen. De eigenaren Steven & Rilana zijn ontzettend warme/hartelijke mensen, daardoor voelden we ons al gelijk thuis. Slaapplaatsen zijn goed. Bedstede is heel knus, slaapt prima, zelfs als je zwanger bent!

Gereisd met vrienden in september 2012

Bed and Breakfast Boerenlodge info