Weer vandaag16°
7,3

31 reviews over Camping Boerencamping Hoeve Sonneclaer in het Nederlands

Echt bij de boer binnen kijken!

Jack
14-5-2019

Fantastische ervaring om mee te kijken/helpen met de Boer. Echt een mooi boeren bedrijf met veel koeien, de kinderen en ouders konden met van alles helpen, koeien van het land halen en de hele melk procedure is mooi om live te zien. Lammetjes melk geven, paarden, kippen, konijnen verzorgen het kan allemaal. Daarnaast zijn er verschillende Speeltuinen trampolines en skelters de kinderen vervelen zich werkelijk geen moment. Barend Gerard en Tineke geven vol trots antwoorden op alle vragen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Chantal
12-5-2019

Wat een heerlijk weekend! De meiden hebben zo genoten ( en papa en mama ook trouwens). Toen wij aankwamen deed boer Barend onze autodeur open en gaf ons een hand! We werden ontzettend leuk ontvangen. De meiden mochten boer Gerard helpen met de koeien uit het weiland halen en de lammetjes een flesje melk geven. Ook werd er vla gemaakt. Vragen werden vriendelijke beantwoord! Een ontbijtje voor zondag die wij zaterdag pas bestelde, was geen probleem voor Tineke! De ligging van de boerderij is ook prachtig. Vooral als de zon ondergaat! Wij stadsmensen vonden het fantastisch op het boerenland! Bedankt Barend, Tineke en Gerard!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Leuke vakantie!

W
4-5-2019

Leuke camping voor de kinderen. Veel skelters aanwezig. Leuke speeltoestellen. Veel beestjes. Tent is prima. De kachel krijgt de tent alleen niet goed warm. Douches op de camping zijn ruim. Knop om warmte in te stellen gaat heel stroef. Eigen konijn bij tent was leuk! Kwam wel pas op de tweede dag. Lekkere broodjes voor het ontbijt. Winkeltje erg beperkt. Lekker ijs!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Geweldig!

Annemiek
25-5-2018

Wat hebben wij een geweldig Pinksterweekend gehad! Uiteraard mede dankzij het mooie weer. We waren hier met de kinderen en kleinkinderen (5 en 3 jaar), in totaal 6 volwassenen. We zijn de camping niet afgeweest, o ja, om boodschappen te doen. Wij zijn ervaren kampeerders en hebben deze camping als zeer prettig ervaren. Ik miste alleen een privé washokje, maar dat is een detail.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Kom er nooit weer

T
23-5-2018

Slechte verzorging van de dieren. Onvriendelijke mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijke week gehad!

Bakker
25-7-2017

Via touroperator deze accommodatie geboekt, tent met bad in de paardentrailer. In 1 woord geweldig! Alles is keurig onderhouden, tenten zien er goed uit en ook van alle gemakken voorzien (zelfs badjassen liggen klaar en dekentjes voor als het koud is!). Fenomenaal uitzicht als je de zon ziet zakken in het weiland vanuit je bad! Voor kinderen leuke speeltuinen, aan elk tentveld speelmogelijkheden met oa zandbak en trampoline. Heerlijk zelfgemaakt ijs (vele wisselende smaken!). Alles is mogelijk, dieren aaien, voeren, melken. Een echt werkend boerenbedrijf. Onderhoud in schuren en stallen kan wat beter onderhouden worden. Het enige nadeel aan deze camping vond ik het spoor wat achter de boerderij loopt. Deze hoor je heel erg goed, drukbezocht spoor, waardoor ik de rust een beetje miste. Ook 's nachts een paar keer een flinke goederentrein langs. Maar we hebben vooral genoten van een fantastische week! Ook in de omgeving is er meer dan genoeg te doen en is een week eigenlijk te kort!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk genoten van het buitenleven en de dieren

Berit
2-5-2017

Wij hebben de mensen hier als warm ervaren. Stellen echt vertrouwen in je. Geweldig het buiten zijn, met zoveel dieren, het boerderijdiploma bevat voor de kinderen echt heel leuke opdrachtjes....zoveel te beleven! Dank boer Barend, Gerard en boerin Tineke!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Geweldige week gehad

Rens
1-8-2016

Onze kinderen hebben genoten van alle leuke activiteiten op de boerderij. Je voelt je welkom bij de zeer vriendelijke familie die hard werkt om het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vreselijk

mar
22-7-2016

de boerderij stallen en allen er om heen een vreselijke vieze bende. Echt triest. Asbest dak slechte hygiëne.

Mooie landelijke en ruim opgezette locatie

Ebens
30-6-2014

Een eerste bezoek aan farmcamp is uitstekend bevallen. De kids van 11 en 3 vermaakten zich probleemloos. Tent is top, zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Leuk contact met de boerenfamilie, doen erg hun best Maar was heel erg druk dit weekend. Een aanrader, we komen Zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping Hoeve Sonneclaer in Fluitenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping Hoeve Sonneclaer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.