Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen

Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen
8,8

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten7,2

194 reviews over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Tot volgend jaar!

Hans-Peter Kalis
23-9-2018
  • Onderkomen9

Het park is voor iedereen een lust voor het oog. Rustig, mooi aan gelegd en goed onderhouden, Ook de villa's zien er fantastisch uit. Echt een aanrader. De omgeving biedt voor ieder wat wils en de restauratieve gelegenheden zij direct in de omgeving. In een woord het was geweldig.

Super villa, voor herhaling vatbaar.

Jan
20-9-2018
  • Onderkomen9

Het was een super mooie villa, netjes ingericht, schoon en de omgeving is heel er mooi.

Fantastisch!

A..A..M en P
12-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een heel mooi, ruim en gezellig ingericht huis. Zeer uitgebreide inventaris. Rustig gelegen.Je kunt er heerlijk buiten zitten. Echt voor rustzoekers. Je wandelt direct het bos in.Op het park zelf geen faciliteiten, maar je mag gebruik maken van alle faciliteiten van het naastgelegen Fletcher hotel.

Heerlijke vakantie gehad!

Trudy
1-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Verbleven in Borger 176. Goede bedden, heerlijk rustig en goede service. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuin en het zwembad.

Verbeterpuntje: Horren voor ramen en deuren was fijn geweest, nu lichtelijk opgevreten door insecten.

Tip: Sla het restaurant van het Fletcher hotel maar over en probeer restaurant Schuttershof. Eten en bediening zijn beter!

In de buurt zijn voldoende activiteiten te ondernemen, we zijn naar het openluchtmuseum in Schoonoord, het boomkroonpad en attractiepark Drouwenerzand geweest.

top vakantie heerlijk rustig

lida
2-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

top vakantie gehad heerlijk huis bosvilla 6 pers ruimte zat

voor 3 keer hier 2 keer boerderij villa ook top .

2 weken genoten rustig park .

omgeving best leuke dorpjes

2 keer naar meppen geweest best te doen .leuke dag daar.

kom zeker terug .aanrader

Gewoon perfect met alles erop en eraan.

Rob Kemp
1-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtige ruim opgezette boerderijvilla. Alles voorzieningen aanwezig. Schoon en de bedden waren perfect. Wij hebben de vakantie 1x moeten verplaatsen maar dat was telefonisch binnen 5 minuten geregeld.

Voor de dame op leeftijd (91) was ook alles aanwezig om het haar zo comfortabel mogelijk te maken.

Wij komen zeker weer terug.

Aanbevelenswaardig

Frits Langschmidt
6-6-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk huis, royaal van afmetingen en leuk ingericht. Fijn dat zowel bovenals beneden aparte toiletten zijn. Ligt te midden van veel groen en vogels. Twee parkeerplekken bij het huis. Exloo is een leuk dorp.

Super huisje in prachtige omgeving!

Manon
27-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij verbleven met 4 volwassenen en 1 baby in een 'Borger woning nr 172'. Mooie, ruim huisje met nieuwe meubels en een heerlijk terras schaduw en zon. Fijne kamers met kast, badkamer met bad en de keuken is van alle gemakken voorzien. Schoonmaak kon beter; aardig wat spinnenwebben en vloeren waren niet gedweild. Jammer dat het buitenbad nog niet open was. Je kunt bij het hotel eten, maar exloo zelf heeft ook een paar leuke tentjes.

Het park ligt in een prachtige omgeving; genoeg te ontdekken en beleven voor jong en oud!

Nog nooit zo, n luxe huisje gehad

JacobH
15-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Prachtige omgeving, heerlijk rustig park, huisje op de wat hogere niveau. Bijna alle luxe wat je thuis hebt, is in je huurhuisje ook te vinden

Geweldig.

Truus
28-4-2018
  • Onderkomen9

Rustig park, we verbleven in boerderijvilla 201. Een modern ingerichte, comfortabele villa aan de rand van het park met veel privacy en uitzicht op het natuurgebied en bos. De barbecue hebben we goed benut...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen