Vakantiepark
8,7

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen voor je op een rij gezet:

201 reviews over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in het Nederlands

Prachtig park in een fantastische omgeving.

mevrouw Nota
6-5-2019
  • Onderkomen10

Wat een prachtig park! De woningen liggen in een fantastisch mooie omgeving, je kunt hier genieten van rust, veel ruimte en natuur. Vanaf het park loop je zo het natuurgebied in voor lange wandelingen of fietstochten. De woning waar wij in zaten (Borger 161) ligt op een plek met veel privacy en is modern ingericht met alle gemakken waar wij maar ook onze kinderen blij van worden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg goed uitgerust en smaakvol ingericht

Klaas
5-5-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Boerderijvilla nummer 201 is met smaak en liefde door de eigenaren ingericht. Als thema hebben ze voor olifanten gekozen, en dit komt op meerdere plaatsen terug in het huisje. Aan het design interieur is te zien dat de eigenaren zelf ook van het huisje gebruik maken. De groene banken en stoelen in de woonkamer zien er mooi uit en zitten erg goed. Er is een grote televisie, een fijne houtkachel met fraaie asemmer ernaast en de ovalen tafel in de aparte eethoek biedt met gemak ruimte aan 6 personen. De stoelen zitten goed en er hangt een bijzondere designlamp Het huisje ligt mooi aan de rand van het parkje, met een prachtig uitzicht over het aangrenzende natuurgebied. Ook is de buitenruimte mooi, met op het terras mooie tuinmeubels, niet van die plastic rommel. Een grote verassing was de erg goede BBQ !!! De liefhebber kan hier geweldig mee uit de voeten. De keuken is goed uitgerust en er is parkeerruimte voor 2 auto's. Tophuisje !

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Leuke vakantie in luxe bosvilla!

Arnoud
26-4-2019
  • Onderkomen9

Wij verbleven hier in de mei vakantie 2019. Prachtige bosvilla (nr. 228). Deze is prachtig gelegen aan bosrand en heide. Zeer luxe villa met alles er op en er aan. Deze woning is extra luxe uitgevoerd. Ruim, schoon en netjes onderhouden! Rustig park, mooi gelegen. Leuk met kinderen! Veel te doen in de omgeving o.a. Wildlands geweest in Emmen. Exloo leuk plaatsje met veel restaurants, etc. Kortom aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Heerlijk, voor herhaling vatbaat!

Mevrouw van Doorn
17-4-2019
  • Onderkomen10

We waren echt toe aan een weekje rust. En het was heerlijk. Wij hadden Borger 174. Een huis voor 6 6ersonen. Modern en gezellig ingericht. Met extra lange bedden en een regendouche. Een houtkachel in de kamer. Keuken compleet met afwasmachine en in de bijkeuken een wasmachine en droger. We hadden geluk met het weer want bij het opstaan was de wereld wit geworden. Met sneeuw is het daar nog leuker verblijven.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Boven verwachting! Het was echt een top vakantie.

Fam. Pronk
26-10-2018
  • Onderkomen10

Het huisje voldoet echt aan alle verachtingen. Schoon, gezellig en Netflix is ook erg fijn op tv ;-) we komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dick de Velde
24-10-2018
  • Onderkomen9

Het is een mooi en rustig park,wij waren nu in oktober dus geen zwembad meer,maar met de kinderen en kleinkinderen ons 45 jarig huwelijk gevierd,zeer ruime boederijvilla van alle gemakken voorzien

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar

D.Bout
30-9-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Bij aankomst een fijne ontvangst en de medewerkers zijn zeer behulpzaam. Geweldig park, wij hebben in een goed schoongemaakte Bosvilla mogen verblijven en alles was aanwezig wat je maar kan bedenken voor een fijne vakantie. Mooie omgeving, bosrijk en met leuke dorpjes.

Gereisd Met partner in september 2018

Tot volgend jaar!

Hans-Peter Kalis
23-9-2018
  • Onderkomen9

Het park is voor iedereen een lust voor het oog. Rustig, mooi aan gelegd en goed onderhouden, Ook de villa's zien er fantastisch uit. Echt een aanrader. De omgeving biedt voor ieder wat wils en de restauratieve gelegenheden zij direct in de omgeving. In een woord het was geweldig.

Gereisd Met partner in september 2018

Super villa, voor herhaling vatbaar.

Jan
20-9-2018
  • Onderkomen9

Het was een super mooie villa, netjes ingericht, schoon en de omgeving is heel er mooi.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fantastisch!

A..A..M en P
12-9-2018
  • Activiteiten8

Een heel mooi, ruim en gezellig ingericht huis. Zeer uitgebreide inventaris. Rustig gelegen.Je kunt er heerlijk buiten zitten. Echt voor rustzoekers. Je wandelt direct het bos in.Op het park zelf geen faciliteiten, maar je mag gebruik maken van alle faciliteiten van het naastgelegen Fletcher hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen