Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen

Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen
8,8

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten7,0

188 reviews over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in het Nederlands

Aanbevelenswaardig

Frits Langschmidt
6-6-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk huis, royaal van afmetingen en leuk ingericht. Fijn dat zowel bovenals beneden aparte toiletten zijn. Ligt te midden van veel groen en vogels. Twee parkeerplekken bij het huis. Exloo is een leuk dorp.

Super huisje in prachtige omgeving!

Manon
27-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij verbleven met 4 volwassenen en 1 baby in een 'Borger woning nr 172'. Mooie, ruim huisje met nieuwe meubels en een heerlijk terras schaduw en zon. Fijne kamers met kast, badkamer met bad en de keuken is van alle gemakken voorzien. Schoonmaak kon beter; aardig wat spinnenwebben en vloeren waren niet gedweild. Jammer dat het buitenbad nog niet open was. Je kunt bij het hotel eten, maar exloo zelf heeft ook een paar leuke tentjes.

Het park ligt in een prachtige omgeving; genoeg te ontdekken en beleven voor jong en oud!

Nog nooit zo, n luxe huisje gehad

JacobH
15-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Prachtige omgeving, heerlijk rustig park, huisje op de wat hogere niveau. Bijna alle luxe wat je thuis hebt, is in je huurhuisje ook te vinden

Geweldig.

Truus
28-4-2018
  • Onderkomen9

Rustig park, we verbleven in boerderijvilla 201. Een modern ingerichte, comfortabele villa aan de rand van het park met veel privacy en uitzicht op het natuurgebied en bos. De barbecue hebben we goed benut...

Fantastische vakantie

Arenda Dijkhuizen
24-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Een park waar rust en natuur je geheel omgeven. Nabij gelegen dorpjes geven de mogelijkheid om even te shoppen of te genieten van hun gastvrijheid . Naast het park loop of fiets je zo de natuur in en is de mogelijkheid groot oog in oog te staan met herten, Schotse hooglanders of een eekhoorntje die de boom in schiet. Daarnaast wordt je gewekt en de rest van de dag toegezongen door de vele tjilpende vogels.

Mooie plek

fam. Bult
4-2-2018
  • Onderkomen10

Ruime boerderijvilla. Fijne sauna en tenminste geen standaard inrichting. Gezellig. Verder ook van alle gemakken voorzien.

Mountainbike meenemen is een aanrader. Route loopt vlak bij het huisje.

Een heerlijke week vakantie!

Ingrid
24-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Waren hier voor de 2e keer en ons viel de “matige schoonmaak” op. Hierover een opmerking gemaakt en dat is heel correct en snel opgelost. Ligging en omgeving zijn fantastisch. Personeel van het park is zeer aardig én behulpzaam.

Het eten in het Fletcher hotel is matig en dat is jammer. Maar er zijn genoeg alternatieven in de omgeving.

Prachtig in de sneeuw, heerlijk gewandeld.

Marjan
3-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Prima badkamer, warm huis.

Magnetron en radio waren moeilijk te bedienen.

Uitstekend verblijf

W.Pfann
25-11-2017
  • Onderkomen9

Compleet verzorgde woning met alle gemakken voorzien.

Goede ligging voor een fiets en wandelvakantie.

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving.

Caroline Toet
6-10-2017
  • Onderkomen9

Wij zijn bijna 3 weken een super verblijf in de bosvilla 8ph. Heerlijk huis en voorzien van alle comfort. Heerlijke douche. Alle gemakken van thuis op je vakantieadres. Super!

Het huis was schoon bij aankomst.

Vanaf het park loop je zo het bos of heide op. Prachtig gebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen scoort een 8.77 uit 10 op basis van 190 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen