Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen

8.6Fantastisch

• 7.6Activiteiten
  • 8.3Eetgelegenheden
  • 9.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

210 reviews over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen

• 2019
    9Larissa18-11-2019

Heerlijk bijkomen en genieten van al het moois

We hebben een geweldige week gehad! De omgeving is prachtig, schitterende natuur en veel rust. Aardige mensen en een heel luxe huis (nr 229) met veel persoonlijke aankleding wat het heel warm en gezellig/huiselijk maakt. Puur genieten! Alles wat je nodig hebt is er en meer! Ook konden we de auto’s voor de deur kwijt wat ideaal is met boodschappen e.d.

Het huis (229) had ook een heerlijk diep bad en sauna!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Anoniem09-09-2019

Wat een rust!

In de zomervakantie hebben wij een heerlijk verblijf gehad. Bij aankomst kregen wij een welkomstpakket mee van de receptiemedewerkster met Drentse lekkernijen en was de woning schoon en rook het lekker. In de ochtend baantjes zwemmen in het buitenbad en we hebben heerlijk met z'n allen gefietst in de omgeving: Exloo/Borger/Emmen. Het park is lekker rustig en mooi gelegen, de kavels zijn ruim opgezet en de villa straalt luxe en comfort uit. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Boerderijvilla 20609-08-2019

Heerlijk

We hebben een fijn en rustig verblijf gehad op jullie villapark! Het buitenzwembad was voor 1 dag dicht voor onderhoud, maar we konden als alternatief lekker zwemmen in het openluchtzwembad van Exloo, De Leewal.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Misschien28-07-2019

Fijne villa maar niet meer naar dit park.

Na alle omschrijvingen op de site te hebben gelezen leek het een geweldig park, maar anders is waar. De 8 pers. Villa is erg mooi de rest van het park is matig. Zwembad koud en vol ongedierten , binnenzwembad en fitnessruimte bij hotel behoren niet tot het pakket dus extra voor betalen. Ook de vriendelijkheid en intressen van personeel uit hotel is matig .

• 1Activiteiten

Villapark de Hondsrug, Hoofd Receptioniste, 19-08-2019

Geachte gast,

Jammer om deze recensie op Zoover te lezen!

Heeft u dit niet gemeld bij een van onze receptiemedewerkers? Zij hadden zeker uitgelegd aan u dat het zwembad, binnenbad- en fitnessruimte niet bij Villapark de Hondsrug behoren. Dit behoort toe aan het Fletcher Hotel, eveneens gelegen op het park. Op onze website staat vermeld dat er voor het binnenbad- en de fitnessruimte betaald dient te worden. Wel heel fijn te lezen dat u het onderkomen een 9 geeft, hygiëne een 7 en de ligging een 10. Deze 3 punten zijn nl. de speerpunten geweest voor de eigenaren van de woningen op het Villapark. Zij hebben dit jaar voor het eerst het beheer en verhuur in eigen beheer en fijn dat u als gast dit zo waardeert.

Waar wij wel vinden dat u een punt heeft is de vriendelijkheid van de receptie van het Fletcher Hotel, dit mag natuurlijk niet gebeuren als zij u als gast ontvangen en dit voor ons park behartigen als de receptie van het Villapark is gesloten. Uiteraard zal hierover contact worden gezocht met de manager van het hotel. Hospitality staat bij Villapark hoog in het vaandel. Hartelijk dank voor uw recensie en hopelijk keert u in de toekomst nogmaals naar ons Villapark terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Stephan20-07-2019

Leuk !

Geweldige villa. Op het park weinig te doen voor de kinderen. Heerlijke rustige omgeving. Alleen jammer van de vele verbouwingen op het park zonder dat het ons was vermeld. Tevens hebben ze dat netjes opgelost met ons.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Villapark de Hondsrug, Hoofd Receptioniste, 19-08-2019

Geachte heer Stephan,

Wij vinden het ook erg jammer dat u zoveel hinder van de verbouwing van onze buren heeft ondervonden en fijn om te lezen dat we tot een goede oplossing zijn gekomen!

Mooi om te lezen dat u het onderkomen een 10 geeft, hygiëne een 8 en prijs/kwaliteits-verhouding een 8.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en hopelijk zien wij nogmaals terug op Villapark de Hondsrug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Gerard Pronk28-05-2019

Fantastisch. Meteen weer geboekt.

Prachtig huis in een mooie omgeving. En een stilte als je uit de randstad komt! Heerlijk, geen auto's en vliegtuigen!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 9mevrouw Nota06-05-2019

Prachtig park in een fantastische omgeving.

Wat een prachtig park! De woningen liggen in een fantastisch mooie omgeving, je kunt hier genieten van rust, veel ruimte en natuur. Vanaf het park loop je zo het natuurgebied in voor lange wandelingen of fietstochten. De woning waar wij in zaten (Borger 161) ligt op een plek met veel privacy en is modern ingericht met alle gemakken waar wij maar ook onze kinderen blij van worden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Klaas05-05-2019

Erg goed uitgerust en smaakvol ingericht

Boerderijvilla nummer 201 is met smaak en liefde door de eigenaren ingericht. Als thema hebben ze voor olifanten gekozen, en dit komt op meerdere plaatsen terug in het huisje. Aan het design interieur is te zien dat de eigenaren zelf ook van het huisje gebruik maken. De groene banken en stoelen in de woonkamer zien er mooi uit en zitten erg goed. Er is een grote televisie, een fijne houtkachel met fraaie asemmer ernaast en de ovalen tafel in de aparte eethoek biedt met gemak ruimte aan 6 personen. De stoelen zitten goed en er hangt een bijzondere designlamp Het huisje ligt mooi aan de rand van het parkje, met een prachtig uitzicht over het aangrenzende natuurgebied. Ook is de buitenruimte mooi, met op het terras mooie tuinmeubels, niet van die plastic rommel. Een grote verassing was de erg goede BBQ !!! De liefhebber kan hier geweldig mee uit de voeten. De keuken is goed uitgerust en er is parkeerruimte voor 2 auto's. Tophuisje !

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Arnoud26-04-2019

Leuke vakantie in luxe bosvilla!

Wij verbleven hier in de mei vakantie 2019. Prachtige bosvilla (nr. 228). Deze is prachtig gelegen aan bosrand en heide. Zeer luxe villa met alles er op en er aan. Deze woning is extra luxe uitgevoerd. Ruim, schoon en netjes onderhouden! Rustig park, mooi gelegen. Leuk met kinderen! Veel te doen in de omgeving o.a. Wildlands geweest in Emmen. Exloo leuk plaatsje met veel restaurants, etc. Kortom aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Mevrouw van Doorn17-04-2019

Heerlijk, voor herhaling vatbaat!

We waren echt toe aan een weekje rust. En het was heerlijk. Wij hadden Borger 174. Een huis voor 6 6ersonen. Modern en gezellig ingericht. Met extra lange bedden en een regendouche. Een houtkachel in de kamer. Keuken compleet met afwasmachine en in de bijkeuken een wasmachine en droger. We hadden geluk met het weer want bij het opstaan was de wereld wit geworden. Met sneeuw is het daar nog leuker verblijven.

Gereisd met partner in januari 2019

19 tips over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen

• hb, 13-07-2013

Leuk uitje voor mensen met kinderen; pretpark Drouwenerzand. Verrassend leuk en prima voor categorie tot 10 à 12 jaar!

• kramer, 26-03-2013

Bossen, hunebedcentrum Borger en Assen bezoeken

• rixtwierda, 01-05-2013

Tips: dierentuin Emmen, veenpark in Barger Compascum ( met mooi weer; leuk en mooie speeltuin bij), boomkruinpad in Drouwen van Staatsbosbeheer ( mooi bos en leuke wandelingen te maken).

3 vragen over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen

• Anneke_vanoeveren, 19-12-2016

Ligging boederijvilla's

Liggen de tuinen/ terrassen van de boederijvilla's lekker zonnig?

• Henk_d_V, 27-05-2015

waar reserveren?

Wij zijn vorig jaar naar dit park geweest en dat beviel prima. Mooie woning, op leuke plek gelegen en te weinig tijd gehad om allerlei dingen te zien die we nog willen bekijken. Vorig jaar kon ik via Hogenboom boeken, maar daar staat dit park niet meer tussen. Waar kan ik nu boeken?

h.k.bouman, 29-05-2015

Klopt! Dit park staat niet meer bij Hogeboom. De eigenaren hebben het contract met Hogeboom opgezegd heb ik begrepen. Vorig jaar geboekt via de eigenaar van huis hunzebergen151.nl dit jaar opnieuw. ik werd doorgeleid naar het boekingssysteem van de eigenaren die gekoppeld is aan de website villaparkdehondsrug.nl en heb gereserveerd. Je kunt dus via de site van het park, evt sites van eignaren en via sites als booking.com, belvilla.nl enz reserveren. En volgens mij hebben ze ook telefoon ;-))

• Stragier Veronique, 10-06-2013

supermarkten in de buurt??

Kan iemand ons vertellen of er in de buurt een supermarkt is en is er 's morgens de mogelijkheid om broodjes te bestellen?

peter, 17-01-2014

Hallo.

er is een goede supermarkt in Odoorn ( coop) en birger ( Albert Heyn) In exloo is een spar waar ze de meest belangrijke dingen wel hebben

peter, 22-06-2013

er is een spar en een bakker in het dorp , een bakker in Valthe en een groet ( goede) supermarkt in Odoorn

Sake, 17-01-2014

Dat kan via de parkreceptie en hotel geregeld worden. Maar in Valthe ook prima bakker op ruim 1 km afstand.

Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen info

• Aantal sterrensterstersterster