Hotel 't Wapen van Exloo

36 reviews over Hotel 't Wapen van Exloo in het Nederlands

nooit meer!

Tonnie
6-6-2011

We hebben de drentse vierdaagse gelopen.

De kamers waren super netjes ,een ruime douche en fijne bedden.

Het eten was gewoontjes geen culinaire hoogstandjes,maar dat kun je ook niet verwachten voor die prijs.Je moet ook geen grote eter zijn!

De eigenaresse was erg klantontvriendelijk.

Mooie omgeving, prima service.

Jaap Meulstee
11-8-2010

Het Wapen van Exloo ligt in de prachtige directe nabijheid van bossen, heidegebieden en mooie natuur. Uitstekende fietsmogelijkheden. Daarnaast is de gastvrijheid van de beheerders bijzonder groot en getuigt deze van een zeer te waarderen persoonllijke aandacht.

leuke ontvangst met drankje ,gezellige eetzaal, mooie kamer met balkon, vriendelijke eigenaars, goede omgeving voor fietstochten en/of andere uitstapjes.

voor verbetering vatbaar

Dick Heezen
1-6-2009

Tijdens het pinksterweekend hebben wij met onze kinderen en kleinkinderen gelogeerd in 't Wapen van Exloo (half-pension); een aardig gelegen hotel met prima kamers; de service was redelijk; verhouding prijs/kwaliteit voldoende; eenvoudig ontbijt en diner; kindvriendelijk helaas niet altijd even tactvol.

Geweldig gehad!!

Theo en Loes.
17-5-2009

Wij Hen en Hannie Duin en Theo en Loes Jukes hebben hier een heerlijk weekend gehad. De kamers zijn mooi ruim, de bedden heerlijk!! Mooie badkamer. Heerlijk eten, wel een waarschuwing: je moet geen kleine eter zijn :-). De familie Boer + man/ schoonzoon zijn bijzonder vriendelijk , je voelt je er heerlijk op je gemak. Perfekt terras voor!!

2008

heel goed

Fam Steuten
10-8-2008

Het was er heerlijk vertoeven, en fijne fietstochten in de omgeving.

Voor derde keer te gast geweest in ons thuis in Exloo en weer was alles dik voor elkaar en zoals als ieder jaar was het weer super. De kamers, de omgeving, de service en de persoonlijke noot. Familie Boer tot volgend jaar.

Familie Treur

Zeer vriendelijke mensen

Cor en Mar van Egmond
9-1-2008

Zeer vriendelijke mensen.

Half pension is aan te bevelen.

De maaltijden zijn goed verzorgd

en er is ruimvoldoende

parkeergelegenheid. De omgeving

is prachtig om uit stapjes per

fiets en of auto te maken.

Kamers zijn schoon en netjes.

Een mooi buiten terras.

We hebben het die midweek erg naar

ons zin gehad

2007

Zeer goed verzorgt hotel,eigenaar en personeel heel vriendelijk en behulpzaam.Diner & Ontbijt zeer goed verzorgt.

We hebben er een fijn verblijf gehad

leuk familie hotel ,vriendelijke bediening, ruime kamers en zeer schoon. eten was lekker maar kon wel iets creatiever

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Wapen van Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Wapen van Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.