Hotel 't Wapen van Exloo

Kleine hotelsWeer vandaag8°4°
Hotel 't Wapen van Exloo

36 reviews over Hotel 't Wapen van Exloo in het Nederlands

Leuke sfeer en voor herhaling vatbaar

Corrie en Gerard Kamphors
2-9-2013

We zijn hier voor het eerst geweest. De laatste week van augustus 2013. Het is ons goed bevallen, we hebben goed gegeten, de kamer was ruim en netjes. Gezellige mensen ontmoet en de uitbaters zijn heel hartelijk.

zeer gastvrij en mooi hotel

Harry
31-8-2013

Het wapen van Exloo hotel omschrijf ik als een zeer gastvrij hotel. Met klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten in het restaurant is zeer goed en de kamers zijn prima.

Chagrijnige eigenaar

Annemiek
18-8-2013

Wij, een groep sportieve 50+ers die het Drenthepad lopen, werden met een wel heel koude douche ontvangen. Na een lange dag lopen zaten wij, de loopschoenen uit, met kousevoeten op het muurtje rondom het terras voor de laatste zonnestralen. Ons werd door eigenaar senior toegesnauwd dat we hippie-tuig waren (niemand van ons heeft lang haar of druipsnor) dat maar beter direct konden vertrekken. De dochter en schoonzoon compenseerden met vriendelijk en voorkomend gedrag. Associatie met Fawlty Towers kwam bij ons op.

De kamers waren netjes en ruim maar 1-persoonskamers nogal benepen. Eten: lekker verse groentesope, maar vlees/vis droog en broccoli doorgekookt.

Gelukkig was onze andere overnachting in Gieten wel heel hartelijk en gastvrij.

Geweldig Hotel.

Marco de Ruyter
4-4-2013

Dit Hotel is echt een aanrader waardt. Zeer klantvriendelijk, goede en nette kamers, de bedden zijn zeer goed, het eten is echt geweldig en je komt niets te kort, het ziet er allemaal erg netjes en warm uit en de prijs/kwaliteit verhouding is zeker op zijn plaats.

We hadden half-pension maar het eten tussen de middag was ook erg goed en lekker.

De kamers worden elke dag schoongemaakt en het ziet er gewoon erg netjes en verzorgt uit.

We hebben echt een Top Paasweekend gehad.

Leuke plek, goede vriendelijke bediening.

Guus Braam
26-8-2012

Wapen van Exloo is voor de prijs kwaliteitverhouding zoals je kunt verwachten van een gezellig familiehotel.

Eten was goed maar niet overdreven. 3 gangen betekende soep vooraf, een hoofdgerecht en een toetje. Voor de soep hadden ze ook wel eens iets anders kunnen serveren als voorgerecht. Als je zelf vriendelijk bent kun je ook vriendelijkheid verwachten. Kamers waren goed en lekker koel te krijgen met de prima Airco. Omgeving heeft vele fietsmogelijkheden waarbij vermeld dat wij het getroffen hadden met het weer.

Geweldige vakantie gehad.

M. van der Maas
20-8-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel heeft zeer ruime kamers en de bediening was vriendelijk. Het eten was prima. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Heerlijk Fietsuitgangspunt

Korsman
4-8-2012

Prettig familiehotel met ruime kamers en een heerlijk balkon. Het a la carte diner was van een voortreffelijke klasse voor een redelijke prijs.

Prima hotel

Jan-Nelwendels
15-6-2012

Het hotel ligt langs de straatweg en is soms wat druk. De ontvangst is goed evenals de kamer. Het ontbijt is prima en ook het diner is lekker. een klein minpuntje. De HP gasten krijgen na het eten koffie,(normaal kopje koffie) maar omdat wij LO hebben en van de kaart eten bestellen we koffie na. Echter wordt er dan een heel luxe kopje koffie geserveerd met chocolaatjes enz. enz. Maar ja dat moet wel betaald worden. Het was wel lekker maar het had klantvriendelijker geweest als men daar naar gevraagd had.

Mooie hotel

marijke
21-5-2012

Mooi hotel, met een mooie ligging. Je kunt mooi wandelen op de hei of fietsen door de bossen. Ook ben je zo bij de dierentuin van emmen. Het personeel is vriendelijk en ze helpen je goed als je vragen hebt. Kamers zien er netjes en goed verzorgt uit. Kortom wij hebben een leuke vakantie gehad bij het wapen van exloo en het is voor herhaling vatbaar

weinig te beleven

leon
21-6-2011

het ontbijt is niet van deze tijd.weinig sfeervol hotel.kamers redelijk wel veel last van krakende vloeren.veel herrie van langs razende drukke verkeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Wapen van Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Wapen van Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.