Tijdelijk €25 aanbetaling

't Wapen van Exloo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel 't Wapen van Exloo voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 39 reviews

8FantastischScore uit 39 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over 't Wapen van Exloo

• 8Lex Aarts24-06-2022

hartverwarmende gastvrijheid

Vier nachten verbleven in hotel het Wapen van Exloo te Drenthe. Een * hotel dat prima voldoet aan die sterren qua kamer, ontbijt en faciliteiten. Dan toch waardeer ik dit hotel met zeker vier sterren vanwege de hartverwarmende gastvrijheid. De ongedwongen en vriendelijke service van gastvrouw en bediening is prettig. Dank gaat naar de dame van housekeeping die ongevraagd mijn zware koffer via de trap naar beneden bracht. Top!

• 9George en Els26-09-2020

Heerlijk

Gezellig familiehotel met uitstekende keuken. De kamers zijn voorzien van airconditioning, TV en een terras. De bedden liggen goed en het is er schoon. Er is een ruime ( gratis ) parkeerplaats direct naast de accommodatie. Het ontbijt is uitgebreid en in buffetvorm. ‘s Avonds is het diner een culinair feestje waarna het lekker uitbuiken is op het terras bij de kamer. In de directe omgeving veel mogelijkheden voor fietsers, wandelaars en golfers. Het verkeer is op de achtergrond wel hoorbaar, maar niet hinderlijk.

• 8Wim van Weelden28-08-2019

leuk klein hotel met goed eten en drinken.

Hotel beschikt over 15 kamers, allen met airco. Ruime parkeerplaats. Gezellige eigenaren. Ontbijt voldoende. Restaurant goed. Prijzen eten en drinken prima, je krijgt waar voor je geld. Leuk terras. Kamers hadden allemaal balkon.Kamers zeer schoon en fris.

• 10Ad en Ineke Mekes uitTerheijden ( N. Br. )15-06-2019

Ons verblijf was fantastisch een mooi hotel waarvan de eigenaren beseffen wat de hotelgast vraagt. Er hangt een fijne sfeer. het ontbijt is uitgebreid en goed. al het personeel, van schoonmaak, bediening en keuken zijn vakmensen en vriendelijk. Men presenteert een goed gekozen menukaart met juist voldoende gerechten dat een keuze maken niet moeilijk is We hebben een hele fijne week in dit hotel doorgebracht en komen zeker terug.

• 10Carl Duin12-05-2018

Fantastisch dineren en fantastisch personeel. Een aanrader waard.

• 8Irene Voigt04-08-2017

Fijn hotel in mooie omgeving.

Het Wapen van Exloo is een prima hotel met goede, Hollandse, keuken en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. De eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij en doen echt hun best om het de gasten naar de zin te maken. Exloo is een rustig dorp in een hele mooie omgeving.

• 9h.visser08-01-2017

fantastisch

zeer goede verzorging een aanrader voor ouderen

• 9Familie Bakker Den Haag23-10-2016

Rust, gezelligheid en kwaliteit

Voor rust, gezelligheid en kwaliteit is dit hotel beslist een aanrader. De crew ( het eigenarenechtpaar en bedienend personeel) stralen warmte en enthousiasme uit, waardoor je je al direct thuis voelt. Ook de kok verdient niet 1 maar minstens 2 pluimen ! We zullen dit allemaal missen als we weer thuis zijn. Voor ons verdient dit hotel een dikke 9 ! De kamers zijn kraakhelder en compleet. Wij komen zeker terug en hebben geboekt voor juni volgend jaar !

• 9Alma en Steve08-10-2016

Zeer gastvrij!

Gelijk van binnenkomst vriendelijk ontvangen door het personeel dat geeft een goed vertrouwd gevoel. Kamers zijn schoon en ruim. Het eten was overheerlijk(wij had de aanbieding genomen) en elke avond een verassing menu. Onze motors waren veilig geparkeerd in de garage. Eigenlijk was niets te veel gevraagd. wij gaan zeker terug.

• 8familie boer17-09-2016

heerlijke gastvrijheid

Exloo is gastvrij en relax

Hotel 't Wapen van Exloo info

Het complex