Hotel 't Wapen van Exloo

7,9

36 reviews over Hotel 't Wapen van Exloo in het Nederlands

Carl Duin
12-5-2018

Fantastisch dineren en fantastisch personeel. Een aanrader waard.

Fijn hotel in mooie omgeving.

Irene Voigt
4-8-2017

Het Wapen van Exloo is een prima hotel met goede, Hollandse, keuken en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. De eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij en doen echt hun best om het de gasten naar de zin te maken. Exloo is een rustig dorp in een hele mooie omgeving.

fantastisch

h.visser
8-1-2017

zeer goede verzorging een aanrader voor ouderen

Oude reviews (archief)

Rust, gezelligheid en kwaliteit

Familie Bakker Den Haag
23-10-2016

Voor rust, gezelligheid en kwaliteit is dit hotel beslist een aanrader. De crew ( het eigenarenechtpaar en bedienend personeel) stralen warmte en enthousiasme uit, waardoor je je al direct thuis voelt. Ook de kok verdient niet 1 maar minstens 2 pluimen ! We zullen dit allemaal missen als we weer thuis zijn. Voor ons verdient dit hotel een dikke 9 ! De kamers zijn kraakhelder en compleet. Wij komen zeker terug en hebben geboekt voor juni volgend jaar !

Zeer gastvrij!

Alma en Steve
8-10-2016

Gelijk van binnenkomst vriendelijk ontvangen door het personeel dat geeft een goed vertrouwd gevoel.

Kamers zijn schoon en ruim. Het eten was overheerlijk(wij had de aanbieding genomen) en elke avond een verassing menu.

Onze motors waren veilig geparkeerd in de garage. Eigenlijk was niets te veel gevraagd.

wij gaan zeker terug.

heerlijke gastvrijheid

familie boer
17-9-2016

Exloo is gastvrij en relax

een goed hotel, vriendelijke bediening en een mooie omgeving

Ziek geworden van het eten !

Monique
12-6-2016

Tijdens een verblijf in een hotel in de buurt, gegeten bij dit hotel/restaurant. Mijn dochter had kipnuggets met patat. De kipnuggets waren slap en koud en de patat zo vet dat ze slap hingen. Ik had zelf een schntzel die niet gebakken was maar in de frituur gegooid. Bij de eerste hap liep het vet er uit in je mond, het was net een vetspons.

Mijn dochter en ik zijn de hele nacht ziek geweest met maag en darmkrampen na ons bezoek aan dit restaurant.

De bedienende vrouw was ongelofelijk chagrijnig en bot, de jongeman achter de bar wel aardig.

Voor ons een hele nare ervaring, zelden zulk slecht eten geserveerd gekregen, vervolgens ziek geworden ervan en ook nog er behoorlijk voor moeten betalen !

Weer een heerlijk weekend gehad :-)

L.Juke
7-5-2014

Wij, Hen en Hannie Duin, Theo en Loes Jukes, hebben weer een heerlijk weekend in Het Wapen van Exloo gehad. Joffry en haar man Roelof doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Het eten is heerlijk, en ruim voldoende. Je moet wel een enorme grote eter zijn wil je hier niet genoeg aan hebben. Het ontbijt is ook heerlijk, gezellig aan tafel, perfect!

Wij kunnen het iedereen aanbevelen om hier naar toe te gaan. Zeker als je halfpension boekt, de prijs/kwaliteitverhouding is een 9.

Heel goed hotel

P. de Jongh
6-10-2013

Wij verbleven 1 week in het hotel.

Prima kamer, goed ontbijt, lekker eten.

Goede service.

Voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Wapen van Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Wapen van Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Wapen van Exloo scoort een 7.91 uit 10 op basis van 37 reviews.