Géén boekingskosten
NederlandDrentheExlooVakantieparken ExlooVakantiepark Landal Puur Exloo

Vakantiepark Landal Puur Exloo

NederlandDrentheExloo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Puur Exloo voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 13 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 13 reviews
  • 9.1Onderkomen
  • 7.5Activiteiten

Vakantiepark info

13 Reviews over Landal Puur Exloo

• 9Pieters10-08-2021

Mooi ruim park, goed opgezet, veel te doen.

Wat een mooi park en wat een leuke nieuwe mooie huizen staan er. Wij waren met 2 gezinnen en 6 kinderen (leeftijden 7-14 jaar) en hadden een schoon huis met 5 slaapkamers en 4 badkamers, sauna. Ontzettend mooi en ruim ingericht. Heerlijke plek om buiten te zitten. Vanwege nieuwe park is er weinig privacy omdat begroeiing nog hoger moet worden maar hadden we geen last van. Leuke speeltuin, gratis midgetgolf, tafeltennistafel, nabij leuk buiten zwembad waar je gratis gebruik van kon maken vanwege zwembad op park wat verbouwd wordt. Vanaf park kan je hele leuke routes lopen, ook routes speciaal voor kinderen. Er was de eerste nacht best wat lawaai van groepen jongeren. Volgende dag spraken we beveiliging en die hadden klachten ontvangen en daar zijn ze actief mee aan de slag gegaan. Hebben flinke waarschuwing gekregen. Geen nacht meer last gehad. Fijn hoe ze dat oplosten. In de omgeving ontzettend veel te doen, met of zonder kinderen.

• 10Ilse22-06-2021

Super luxe verblijf

Prachtig park. Het is nog allemaal vrij nieuw en heel luxe! Het was in het begin even zoeken waar we precies moesten zijn. Als je het terrein oprijdt, is hetzelfde terrein als het Fletcher hotel, dan staat wel aangegeven parkeren Puur Exloo rechts, maar niet het park. Dus wij waren daar voorbij gereden. Maar dat moet je dus wel in en even verderop staat dan wel villa's aangegeven. Maar echt een prachtig park met ruim opgezette villa's. Wij verbleven in de 8 persoonsvilla met 5 volwassen en 1 baby. Niks op aan te merken. Echt super. Genoeg ruimte. Normaal kun je gebruik maken van een aantal faciliteiten in het Fletcher hotel maar vanwege verbouwing ging dat nu niet. Er is geen winkel op het park maar Exloo of Odoorn is vlakbij. Een super mooie omgeving.

• 4Jojan de Boer21-06-2021

Mooi park en bungalow met helaas vieze rioollucht

Het Park en de bungalow zijn heel mooi. We verbleven in een 8 persoons bungalow. Mijn gezin bestaat uit 4 personen. Later die week zouden mijn ouders en schoonouders komen op mijn verjaardag te vieren. Helaas ontstond er al snel een penetrante rioollucht vanuit een badkamer boven die zich in de grootste en mooiste slaapkamer bevond. Er is door zowel TD als de guest service geprobeerd het probleem op te lossen wat helaas niet lukte. Het aanbod om te verhuizen naar een andere bungalow hebben wij niet aangenomen. Ik ben herstellende van een herseninfarct en de verhuizing was voor mij helaas niet haalbaar. We moesten helaas mijn schoonouders afbellen want slapen in die kamer was onmogelijk. Wij ontvingen als tegemoetkoming op een evt. volgende reservering 150 euro aan waardebonnen, (gratis) reserveringskosten en een bos bloemen. Ik vind dit aanbod zeer teleurstellend Landal voor een vakantie van 10 dagen die ruim 3000 euro heeft gekost.

• 6Onderkomen
  • 3maarten07-05-2021

rommelig en saai

Alle faciliteiten van het park zijn dicht. Er wordt heel 2021 en tot midden 2022 gewerkt aan het hotel (op 100 meter) en bijbouw van huizen. Vrachtwagens rijden over het park zonder met de gasten rekening te houden.

• 1Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 5E.E.L.17-02-2021

Eens maar nóóit meer!!

Wij hadden een huisje met de jaarwisseling. Het zou de eerste vakantie worden met ons zoontje! We hebben een hond, die mocht ook mee! We hebben dus een huisje geboekt waar onze hond ook in mocht. Dat hebben we geweten... De matras hoezen van de bedden lagen bezaaid met hondenharen. De keukenkastjes stonk naar hond. Op de bank zaten twee grote vieze vlekken en haren, er zaten honden haren en vlekken in de gordijnen. Blijkbaar gaat het park er vanuit dat als je een hond hebt die standaard op de bank ligt en mee naar bed gaat? In ons geval klopt dit niet!!Toen we aan kwamen was al het servies ontzettend smerig! Echt heel vies. We hebben eerste alles zelf door de vaatwasser moeten halen voor we het konden gebruiken. Bah! Ook was er tijdens ons verblijf niemand aanspreekbaar. Na de tijd hebben we hierover contact gehad, we konden 10% korting krijgen op ons volgende verblijf. We hebben €1500,- betaald voor 4 (!!) dagen... Tel maar uit.

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 10Eric en Hanneke17-02-2021

Fantasisch vakantiepark

De huisjes zijn helemaal af. Mooi, modern en luxe ingericht. Heel ruim en oog voor detail. Verse bloemen, kaarsjes, je kunt het zo gek niet bedenken. Grenst aan prachtige natuur, omdat er sneeuw lag was het helemaal een sprookje!

• 10Harry en Henrieke havan den Berg11-02-2021

Een hele dikke aanrader!

Heerlijk verblijf in mooie omgeving, met alle luxe binnen hand bereik. Sauna, regendouches, meerdere TV's en een zeer compleet uitgeruste keuken (echt aan alles gedacht). Er is een speelkist aanwezig met een tal aan buitenspeel attributen, zoals badminton, volleybal en midgetgolf spullen. De kinderstoeltjes en bedjes stonden bij aankomst al klaar.Zeer gastvrije details, zoals verse bloemen en een verrassingspakketje met streekproducten bij aankomst. Wij hadden van te voren een gourmetstel gereserveerd en bij de lokale slager een gourmetschotel besteld. Beide waren op de dag van aankomst keurig op tijd geleverd. Een wasmachine en droger zijn ook aanwezig, ideaal met een klein kind. Net voor ons vertrek zagen we zelfs iemand alle auto's sneeuwvrij maken. Top service! Een hele dikke aanrader!

• 10Johanneke04-02-2021

Heerlijk!

Heerlijk weekend gehad in de prachtig, nieuwe villa's van Puur Exloo! van alle gemakken voorzien!

• 9Activiteiten
  • 9Carlijn07-01-2021

Geweldig verblijf!!! Aanrader!!!

Super mooie huisjes met alles erop en eraan. Er is zelfs gedacht aan een kleedje voor op de bank en een traphekje. Het campingbedje was ook prima. Wij hebben enorm genoten!!!!

• 9JR25-09-2020

Waanzinnig luxe in schitterende omgeving

Wat een bijzonder mooi park, gelegen in de fraaie natuur op de Hondsrug. Vanuit de zeer luxe villa’s met oa sauna, kun je de omgeving verkennen met de authentieke dorpen Exloo, Valthe en Odoorn op fiets en voor de fanatieke wandelaar loopafstand. Het park is nog in verdere opbouw, maar je hebt er weinig last van. Van de faciliteiten van het naastgelegen hotel, dat een grondige facelift met uitgebreide wellness en zwemparadijs krijt, kan gebruik gemaakt worden. De omgeving nodigt uit voor mooie fiets of wandeltochten, of heerlijk golfen op de bij het park gelegen (1 km) baan of elders. Maar eigenlijk hoef je voor de luxe niet eens de deur uit. Wij zijn benieuwd naar de verdere uitbouw van het park en zullen zeker in de wintermaanden terugkomen om de sfeer te beleven en te genieten van de gastvrijheid en culinair Drenthe.

• 9Activiteiten

Vakantiepark Landal Puur Exloo info