Vakantiehuis Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof
8,5

12 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof

Lucia, 3-10-2016
Op bezoek bij Wildlands (15 min rijden) en stappen in Emmen in Café de Zwetser.
Fam. Henst , 11-4-2015

Voormalig kamp Westerbork. De rondleiding was erg indrukwekkend.

Met Pasen worden er op diverse plaatsen Paasvuren ontstoken.

Hanneke Kommerie, 12-3-2015
zoek je een goede accommodatie voor een groep..., deze locatie stelt zeker niet teleur!!!

Ellen, 25-2-2015
Mountainbiken in de bossen. Naar de dierentuin. Stappen in Emmen.
P. van Gestel, 6-1-2015
Orvelte, museumdorp; Bourtange, vestingstadje; Borger, grootste hunebed van NL; het boomkroonpad.
Jean-Paul taffijn, 27-12-2014
Wandelen in de bossen van Poolshoogte. Vooral doen!

A.Versteeg, 3-9-2014
Wij hebben geocaching in het bos gedaan. Leuk en spannend. Bossen zijn heel gevarieerd!
J.D. Koolen, 1-6-2014
Wij hebben erg veel plezier beleefd bij het Klimbos in Grollo (Klimpark Outdoor Grollo) op slechts 20 minuten rijden. Ook bowlen in het hotel Hunzebergen aan de overkant was een succes (wel reserveren). Het "museumdorp" Orvelte viel nogal tegen, erg commercieel en er was weinig authentieks te vinden.
keesdebekker, 10-2-2014
wandelschoenen mee en spelletjes mee!
H.M. de Gooijer, 25-11-2013
Een leuke plaats is Orvelte en vooral een bezoek aan de Zoo bizar is erg leuk. Daar wordt je uitgebreid geinformeerd over bijzondere dieren zoals spinnen, slangen, gordeldier, leguaan en nog veel meer. Ook een slang vasthouden behoort tot de mogelijkheid. Echt heel leuk !!!