Hotel Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen

Score uit 2044 reviews

Nederland, Drenthe, Exloo

7.3Goed

Score uit 2044 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

Via de lange oprijlaan kom je aan bij Fletcher Hotel-Restaurant de Hunzebergen bij Exloo. Het hotel heeft een luxe uitstraling, maar de kamers zijn wat gedateerd. Bij het zwembad zit een wellness gedeelte en er is vermaak in de vorm van bowlen en midgetgolf. Bezoek steden als Groningen of Leeuwarden in de buurt.

2044 reviews over Hotel Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen

• 3Ilonka01-08-2020

Jammer

Hadden ons verheugd om lekker uit eten te gaan..helaas...viel erg tegen Ossenhaas te doorbakken..weinig groente...broodje hamburger smakeloos..bediening kwam niet langs voor extra drinken..en op de vraag of het gesmaakt had en ik zei..ik heb wel eens lekkerder gegeten kreeg ik als antwoord..ja dat kán Nee..voor ons nooit meer..en daar betaal je ook nog voor...erg jammer Teleurgesteld naar huis gegaan

Gereisd met partner in juli 2020

• 5Do28-07-2020

Teleurstellend

Het personeel deed erg hen best alles in goede banen te leiden maar tevergeefs, het ontbijt was oud , fruit uitgedroogd en het brood keihard. Er werd gelet op de lactose allergie van mijn vriendin maar het ontbijt werd en niet beter op. Het avondeten teleurstellend. Kamers zijn verouderd niet even schoon....

Wij konden geen gebruik maken van het wellness vanwege drukte door kinderen in het binnenzwembad (wat tot de spa behoort) het leek wel tropicana zoveel gegil van kinderen en absoluut meer dan 20 personen. (volgens de maatregelen 15 personen max) aangegeven bij de balie maar werd niet gehandeld. Ook was de mevrouw verantwoordelijk voor massages en behandelingen afwezig, dit kregen we ter plekke te horen???

De omgeving is prachtig en het hotel is vergaande glorie, jammer want er zit zoveel potentie in. En ondanks de goede intenties van het personeel, het was het gewoon niet. Wij gingen teleurgesteld naar huis.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 3Eveline24-07-2020

Ronduit slecht

Gebouw en faciliteiten zijn verouderd en slecht onderhouden. Personeel is onbeleefd en ongeïnteresseerd. Ze nemen niet of nauwelijks hun verantwoordelijkheid als je ze op hun fouten wijst. En vooral belangrijk tijdens de corona: Er wordt niet goed schoongemaakt!

Vooral het restaurant was erg! Wij hebben mijn lactose-intolerantie bij het reserveren en bij het bestellen aan gegeven. En nog krijg ik iets voorgeschoteld met roomboter. Gedurende de week is dit meerdere keren misgegaan. Verder zat er een haar in mijn eten, overrijp (bruin) fruit, ander brood dan ik besteld had en een serveerster die iets na zou vragen en gewoon niet meer terugkomt.

Het buitenzwembad is ook niet meer wat het geweest is. De kleedkamers en toiletten zijn dicht, geen douches en het zwembad ligt vol met bladeren.

Gereisd met partner in juli 2020

• 6Hans28-06-2020

erg teleurstellend

We waren in Drenthe om leuke fietstochten te maken, de omgeving Exloo is hiervoor zeer geschikt. Het tweede verblijf (voor het eerst in 2010) in dit hotel is erg tegen gevallen; De kamer was niet schoon, er werd niet een keer stof-gezogen tijdens ons 5 daags verblijf. Tevens was de gang van zaken tijdens het ontbijt dramatisch slecht geregeld d.w.z. heel lange wachttijden (> 1 uur) chaotische organisatie waardoor veel mensen liepen te klagen. Zonder het te overleggen werd te airco op de kamer om 21.30 uitgeschakeld en moest de receptie, die s'avonds overigens onbezet was, gevraagd worden om de airco weer in te schakelen. Dat dit hotel een 4 sterren beoordeling heeft is onbegrijpelijk, een 3 sterren beoordeling is een betere waardering voor wat er geboden wordt. Kortom het was een zeer teleurstellend verblijf, voor ons de laatste keer, nooit meer dit hotel

Gereisd met partner in juni 2020

• 7kemp08-06-2020

goed!

goed bed. ondanks de corona gezellig bij de bar.goed ontbijt. aanrader.

Gereisd met partner in juni 2020

• 5Robert Vleeshouwers27-05-2020

nooit meer

Niet corona-proef, kamers komen niet overeen met foto's op website. Tuinzicht is uitzicht op fietsenstalling

Gereisd met partner in mei 2020

• 8juul04-03-2020

heerlijk!

Zeer prettig verblijf gehad, vriendelijk personeel, lekker eten, hoewel ik vond dat het erg lang duurde met klein kind aan tafel (ging iets mis met bediening, is later wel goed gegaan). Zwembad en bubbelbad gebruikt en was ook fijn, hier en daar wel even bijwerken van beschadigingen zo ook bij bijvoorbeeld een roestige prullenbak in de w.c., lekker vervangen zou ik zeggen, dan oogt het een stuk beter. Kamer was lekker groot, ik mis wel een waterkoker met thee en koffie op de kamer. Verder heerlijk gehad en goed geholpen door personeel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Petra Aalders26-02-2020

we hebben het goed naar ons zin gehad.

sfeervol hotel met vriendelijk personeel. lekker groot bad. zwembad fijn en helemaal het sauna gedeelte.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Joop Wilmer25-02-2020

Gezellig, lekker en vriendelijk

Wel wat gedateerd maar gezellig, lekker eten en vooral vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Rob24-02-2020

goed/uitstekende ligging

goede bedden, badkamer wat karig en douche kon beter

Gereisd met partner in februari 2020

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden