Kleine hotelsWeer vandaag2°-4°
7,5

Score uit 1999 reviews

Omschrijving
Via de lange oprijlaan kom je aan bij Fletcher Hotel-Restaurant de Hunzebergen bij Exloo. Het hotel heeft een luxe uitstraling, maar de kamers zijn wat gedateerd. Bij het zwembad zit een wellness gedeelte en er is vermaak in de vorm van bowlen en midgetgolf. Bezoek steden als Groningen of Leeuwarden in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

1998 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in het Nederlands

Mooi hotel op fantastische locatie

tijmen,
16-1-2019

Mooi hotel met fijne voorzieningen. Aanstaande renovatie wel noodzakelijk; er viel spontaan een kastdeur uit... zwem en saunagedeelte niet erg schoon, dat vonddn wij wel jammer. Restaurant niet getest.

Gereisd met partner in januari 2019

hotelkamer was goed; maar bestel NIET het diner; ongelooflijk slecht en onder de maat; gewoon kraanwater kan niet; water kost daar behoorlijk wat. Garnalencocktail heel duur en de garnalen waren te tellen; kwaliteit vlees was slecht en groente was er niet. behoorlijke prijs voor koffie en wijn; te hoog

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer

Ben,
8-1-2019

- De minibar was leeg en er was geen koffievoorziening op de kamer.

- Babybedje kost 10 euro per nacht.

- Het ontbijtbuffet was telkens leeg. Er liep 1 dame om alles bij te vullen maar kon het niet aan door de drukte en werd daardoor onvriendelijk.

- Drankjes tijdens het diner kwamen niet in passende glazen. Aperol Spritz kwam in een (wit) wijnglas.

- Het toiletpapier werd niet bijgevuld en ook was er geen shampoo of douchegel beschikbaar in de badkamer.

- Bedden werden niet opgemaakt bij de schoonmaak van de kamer.

- Er zaten veel vlekken op de vloerbedekking van de kamer.

- Het sanitair zat vol scheuren en het behang liet op verschillende plaatsen los.

- Het balkon zat onder de vogelpoep en was te smerig om te zitten. Een dode vogel werd niet weggehaald door de housekeeping.

- Tijdens het diner werd niet een keer gevraagd of we nog iets wilden drinken of dat alles naar wens was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

HotelSpecials.nl

Echt een aanrader, wat een fijn hotel!

Dominqeu,
6-1-2019

Echt een heel mooi en goed hotel. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers met als derde bed op de kamer geen stretcher maar een echt bed. Heerlijk eten. Prachtig binnenzwembad en een mooi wellness gedeelte. Leuk om met de kinderen in de tuin midgetgolf te spelen. Leuke bowlingbaan. Trampolines en klein speeltuintje, buitenzwembad, prachtige omgeving. We komen nog een keer terug. We verblijven regelmatig in Fletcher hotels en verschillende andere hotels uit deze ketone kunnen zeker nog veel van dit hotel leren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

ontzettend leuk gehad

Klaas Klein,
30-9-2018

We waren hier met zes personen voor een feestje. Het is een heel mooi hotel, mooie omgeving ook waar je goed kan wandelen en fietsen. Er is in het hotel ook heel veel te doen: bowlen, tennis, midgetgolf, zwembad, sauna, echt heel erg leuk. Alles ziet er ook heel netjes uit. Het avondeten was erg lekker en het personeel heel vriendelijk. De kamer: ook prima met een mooi balkon en ruimte genoeg. Eigenlijk is er niets waar je van zou kunnen zeggen: dit is een minpunt. We zijn blij dat we voor ons feestje voor dit hotel hebben gekozen en we komen er samen of met anderen zeker nog wel eens terug hoor.

Gereisd met vrienden in september 2018

Nooit meer

W Meyer,
28-9-2018

Waardeloos hotel als je beseft dat het 4 sterren heeft. Ligging is prachtig evenals entree maar kamer is vies, grote vlekken op tapijt, fauteuils vies en gedateerd, zachte bedden, schimmel in badkamer en veel stof in radiator. Personeel is vriendelijk maar is zeker niet bekwaam. Het eten is zeer matig en ontbijt wordt half uur voor het eind niet meer bijgevuld.

In badkamer geen attributen behalve zeep dispenser. Is dit 4 sterren waard?

Gereisd met partner in september 2018

Let goed bij de menu,s op de M

Rene kievit,
11-9-2018

Over het hotel de service en de kamers geen mindere dingen te melden,

Wel is er wel

nodige te melden over het Restaurant,de bediening.

Het begon al bij het overhandigen van de kaart

Mijn vrouw kreegt de in het Engels beschreven menu,s

Bij het doorgeven van de keuze werdt geen verdere uitleg gegeven !

Bij de keuze van mijn vrouws voorgerecht was er vergeten te vragen of zei zalm of iets anders er in wilde hebben ,later kwam de bediening dit alsnog aan haar vragen zei wilde graag de Zalm.

Bij het Dessert weer het zelfde zei had door gegeven advokaad en wat wat kreeg zei chocoladesaus .

Daar maakte zei uiteraard weer een opmerking over tegen de bediening

Zei zei ook tegen hem dat heb ik niet besteld maar met advokaad .

De bediening maakte hier de volgende opmerking over.

Ohhh dat is maar 1 letter verschil.

Ook duurde het lang voordat wij ons eten hadden.

Alles bij 1 een Rommelig gebeuren.

En zeker geen toppers.

Maar 1 keer

C.Buis,
2-9-2018

Niet geschikt voor mensen met allergie, er wordt niet gestofzuigd en vloerbedekking zit onder de vlekken nodig aan vernieuwing toe, vies voor een dure executive kamer!

Eetzaal met vlekkerige (grote zwarte olievlekken)vloerbedekking , onhygienisch,

Zitstoelen ook vies, worden niet schoongemaakt, kruimels, haren bah, vies voor een eetzaal, eten is goed maar kijk niet naar beneden of op de stoelen, soms ook lange wachttijden, veel klachten in de eetzaal, niet voor herhaling vatbaar helaas er zijn betere Fletchers gelukkig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hier komen wij nooit meer.

Rob Herbes,
2-9-2018

Voor een ‘luxe’ kamer € 123 betaald. Bepaald geen waar voor je geld. De op het dak geplaatste airco maakte een hoog frequente fluittoon. Ramen potdicht moeten houden. Tapijt vlekkerig. Zeer karig voorziene badkamer. Ventilatie werkte niet. Ontbijtzaal vies en rommelig; moesten zelf onze tafel opdekken. Lege morsige yochurt en jamppotten, vloerbedekking vol vlekken. Vrijwel geen personeel voorhanden. Veel beleg op en werd niet nagevuld. Slechts 1 koffiemachine met matige koffie. Dit was voor ons eerste en laatste keer. Volgende ochtend bij receptie getracht verhaal te halen. Receptioniste echter langdurig aan de telefoon en wachtrijtje voor de balie. Wegens tijdgebrek sleutel achtergelaten en vertrokken.

echte aanrader

Fam.de Jonge,
12-8-2018

we hebben hier vanmiddag geborreld.

in een woord klasse, de Jongeman was geen moeite teveel.

de borrelhapjes gewoonweg super.

wijn geserveerd in koelemmer.

super echte aanrader .

mooi terras, lekkere stoelen.

we komen zeker terug.

reuze bedankt

Fam.de Jonge

Gereisd met vrienden in augustus 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.