Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen

Hotel
Kleine hotelsWeer vandaag12°8°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen
8,4

Fantastisch

Score uit 1995 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,9
  • Service8,5
  • Prijs/kwaliteit8,2
  • Eten8,0
  • Kamers8,4
  • Zwembad8,5
  • Hygiëne7,0
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen voor je op een rij gezet:

4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Reviews

1994 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
1724
Goed: 7 - 8
129
Matig / voldoende: 5 - 7
84
Onvoldoende: 1 - 5
35

Datum review
Alle
Nederlands
 

10

ontzettend leuk gehad

Klaas Klein
30-9-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

We waren hier met zes personen voor een feestje. Het is een heel mooi hotel, mooie omgeving ook waar je goed kan wandelen en fietsen. Er is in het hotel ook heel veel te doen: bowlen, tennis, midgetgolf, zwembad, sauna, echt heel erg leuk. Alles ziet er ook heel netjes uit. Het avondeten was erg lekker en het personeel heel vriendelijk. De kamer: ook prima met een mooi balkon en ruimte genoeg. Eigenlijk is er niets waar je van zou kunnen zeggen: dit is een minpunt. We zijn blij dat we voor ons feestje voor dit hotel hebben gekozen en we komen er samen of met anderen zeker nog wel eens terug hoor.

5

Nooit meer

W Meyer
28-9-2018
  • Ligging9
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten5
  • Kamers4
  • Zwembad5
  • Hygiëne3
 

Waardeloos hotel als je beseft dat het 4 sterren heeft. Ligging is prachtig evenals entree maar kamer is vies, grote vlekken op tapijt, fauteuils vies en gedateerd, zachte bedden, schimmel in badkamer en veel stof in radiator. Personeel is vriendelijk maar is zeker niet bekwaam. Het eten is zeer matig en ontbijt wordt half uur voor het eind niet meer bijgevuld.

In badkamer geen attributen behalve zeep dispenser. Is dit 4 sterren waard?

7

Let goed bij de menu,s op de M

Rene kievit
11-9-2018
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten6
  • Kamers9
  • Zwembad7
  • Hygiëne7
 

Over het hotel de service en de kamers geen mindere dingen te melden,

Wel is er wel

nodige te melden over het Restaurant,de bediening.

Het begon al bij het overhandigen van de kaart

Mijn vrouw kreegt de in het Engels beschreven menu,s

Bij het doorgeven van de keuze werdt geen verdere uitleg gegeven !

Bij de keuze van mijn vrouws voorgerecht was er vergeten te vragen of zei zalm of iets anders er in wilde hebben ,later kwam de bediening dit alsnog aan haar vragen zei wilde graag de Zalm.

Bij het Dessert weer het zelfde zei had door gegeven advokaad en wat wat kreeg zei chocoladesaus .

Daar maakte zei uiteraard weer een opmerking over tegen de bediening

Zei zei ook tegen hem dat heb ik niet besteld maar met advokaad .

De bediening maakte hier de volgende opmerking over.

Ohhh dat is maar 1 letter verschil.

Ook duurde het lang voordat wij ons eten hadden.

Alles bij 1 een Rommelig gebeuren.

En zeker geen toppers.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

5

Maar 1 keer

C.Buis
2-9-2018
  • Ligging8
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten6
  • Kamers2
  • Hygiëne2
 

Niet geschikt voor mensen met allergie, er wordt niet gestofzuigd en vloerbedekking zit onder de vlekken nodig aan vernieuwing toe, vies voor een dure executive kamer!

Eetzaal met vlekkerige (grote zwarte olievlekken)vloerbedekking , onhygienisch,

Zitstoelen ook vies, worden niet schoongemaakt, kruimels, haren bah, vies voor een eetzaal, eten is goed maar kijk niet naar beneden of op de stoelen, soms ook lange wachttijden, veel klachten in de eetzaal, niet voor herhaling vatbaar helaas er zijn betere Fletchers gelukkig.

4

Hier komen wij nooit meer.

Rob Herbes
2-9-2018
  • Ligging8
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten4
  • Kamers3
  • Hygiëne4
 

Voor een ‘luxe’ kamer € 123 betaald. Bepaald geen waar voor je geld. De op het dak geplaatste airco maakte een hoog frequente fluittoon. Ramen potdicht moeten houden. Tapijt vlekkerig. Zeer karig voorziene badkamer. Ventilatie werkte niet. Ontbijtzaal vies en rommelig; moesten zelf onze tafel opdekken. Lege morsige yochurt en jamppotten, vloerbedekking vol vlekken. Vrijwel geen personeel voorhanden. Veel beleg op en werd niet nagevuld. Slechts 1 koffiemachine met matige koffie. Dit was voor ons eerste en laatste keer. Volgende ochtend bij receptie getracht verhaal te halen. Receptioniste echter langdurig aan de telefoon en wachtrijtje voor de balie. Wegens tijdgebrek sleutel achtergelaten en vertrokken.

10

echte aanrader

Fam.de Jonge
12-8-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
 

we hebben hier vanmiddag geborreld.

in een woord klasse, de Jongeman was geen moeite teveel.

de borrelhapjes gewoonweg super.

wijn geserveerd in koelemmer.

super echte aanrader .

mooi terras, lekkere stoelen.

we komen zeker terug.

reuze bedankt

Fam.de Jonge


Advertentie
4

Nooit meer

Vincent
9-8-2018
  • Ligging10
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten2
  • Kamers4
  • Hygiëne4
 

In 2011 zijn we ook in dit Hotel geweest; was toen een hele mooie ervaring. Schone kamers, goed lunchen en dineren. Nu zijn we afgelopen week weer geweest, aug 2018, maar het Hotel is echt zwaar achteruitgegaan. De kamer was echt verouderd; schimmel in douche en tapijt was vies. Het eten was verschrikkelijk! 1ste dag had ik diamanthaas, was 25 euro dus verwachtte er veel van; het leek echter wel rubber zo taai. Van narigheid volgende dag maar frietje elders gegeten; dat smaakte wel en dat voor die paar euro. Bediening Hotel was gewoon slecht. Lang wachten op een drankje; verkeerde drankjes; tafel opruimen terwijl we nog aan het eten zijn etc. Ontbijt was een chaos! Geen gedekte tafels; niets vers; bediening reageerd nergens op. Je zat gewoon aan een vieze tafel! Viel voor ons echt tegen. Omgeving hotel was wel mooi; mooie fietstocht gemaakt door de bossen aldaar. Hotel zelf is echt geen 4 sterren waard! Voor ons niet meer helaas.

10

Genoten was heerlijk ontspannend

Cora
8-8-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Zwembad9
  • Hygiëne10
 

Ontspannen in een heerlijk hotel met een prachtige omgeving

5

Nooit meer.

F en M van Dam
27-7-2018
  • Ligging9
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten3
  • Kamers5
  • Zwembad8
  • Hygiëne5
 

De service was slecht. Het eten was beneden niveau . Kalfsoester droog en gaar. Diamant haas doorgebakken i.p.v. rare. Snoekbaars droog. Saté lauw. Wijn de fles werd op tafel gezet. Reserveringsafspraken liepen mis. Diner was een chaos, lang wachten en gedeelte personeel onvriendelijk. Het ontbijt werd niet goed aangevuld tevens voor onze groep van 10 personen was tot 2 keer toe niet gedekt. Kamers smoezelig met vlekken op de vloerbedekking ook in het restaurant. Onvoldoende handdoeken en airco werkte niet naar behoren.

Rekening van het diner stond op andere hotelgast. Toen wij dit meldden geen excuses of bedankje.

De hotelmanager heeft zich tijdens ons verblijf niet laten zien.

Buiten zwembad was oké.

Wij vierden met onze kinderen en kleinkinderen ons 50jarig huwelijksfeest.

Het exterieur met de grandeur van een chique buitenverblijf was totaal niet in overeenstemming met het "binnengebeuren" beslist geen 4sterren waard. Jammer vanonsfeest

8

Super Hotel

Jan Putman
24-7-2018
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers9
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 

Super hotel met schitterende ligging. Schone kamers met airco en balkon. Vriendelijke medewerkers. Eten was goed maar wel behoorlijk aan de prijs. Geweldig ontbijtbuffet. Voor senioren is het moeilijk om in het bad te komen om te kunnen douchen vanwege de hoge badrand. Sleutelkaart werkt vaak niet goed en dan moet je weer terug naar de receptie. Goeie fietsenstalling. Op de kaart staat "iets lekkers bij de koffie" maar dit wordt geserveerd zonder koffie, beetje vreemd vonden wij. Ons arrangement is voor herhaling vatbaar.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie