Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen

Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen
8,5

Score uit 1993 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen voor je op een rij gezet:

1992 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in het Nederlands

Let goed bij de menu,s op de M

Rene kievit
11-9-2018

Over het hotel de service en de kamers geen mindere dingen te melden,

Wel is er wel

nodige te melden over het Restaurant,de bediening.

Het begon al bij het overhandigen van de kaart

Mijn vrouw kreegt de in het Engels beschreven menu,s

Bij het doorgeven van de keuze werdt geen verdere uitleg gegeven !

Bij de keuze van mijn vrouws voorgerecht was er vergeten te vragen of zei zalm of iets anders er in wilde hebben ,later kwam de bediening dit alsnog aan haar vragen zei wilde graag de Zalm.

Bij het Dessert weer het zelfde zei had door gegeven advokaad en wat wat kreeg zei chocoladesaus .

Daar maakte zei uiteraard weer een opmerking over tegen de bediening

Zei zei ook tegen hem dat heb ik niet besteld maar met advokaad .

De bediening maakte hier de volgende opmerking over.

Ohhh dat is maar 1 letter verschil.

Ook duurde het lang voordat wij ons eten hadden.

Alles bij 1 een Rommelig gebeuren.

En zeker geen toppers.

Maar 1 keer

C.Buis
2-9-2018

Niet geschikt voor mensen met allergie, er wordt niet gestofzuigd en vloerbedekking zit onder de vlekken nodig aan vernieuwing toe, vies voor een dure executive kamer!

Eetzaal met vlekkerige (grote zwarte olievlekken)vloerbedekking , onhygienisch,

Zitstoelen ook vies, worden niet schoongemaakt, kruimels, haren bah, vies voor een eetzaal, eten is goed maar kijk niet naar beneden of op de stoelen, soms ook lange wachttijden, veel klachten in de eetzaal, niet voor herhaling vatbaar helaas er zijn betere Fletchers gelukkig.

Hier komen wij nooit meer.

Rob Herbes
2-9-2018

Voor een ‘luxe’ kamer € 123 betaald. Bepaald geen waar voor je geld. De op het dak geplaatste airco maakte een hoog frequente fluittoon. Ramen potdicht moeten houden. Tapijt vlekkerig. Zeer karig voorziene badkamer. Ventilatie werkte niet. Ontbijtzaal vies en rommelig; moesten zelf onze tafel opdekken. Lege morsige yochurt en jamppotten, vloerbedekking vol vlekken. Vrijwel geen personeel voorhanden. Veel beleg op en werd niet nagevuld. Slechts 1 koffiemachine met matige koffie. Dit was voor ons eerste en laatste keer. Volgende ochtend bij receptie getracht verhaal te halen. Receptioniste echter langdurig aan de telefoon en wachtrijtje voor de balie. Wegens tijdgebrek sleutel achtergelaten en vertrokken.

echte aanrader

Fam.de Jonge
12-8-2018

we hebben hier vanmiddag geborreld.

in een woord klasse, de Jongeman was geen moeite teveel.

de borrelhapjes gewoonweg super.

wijn geserveerd in koelemmer.

super echte aanrader .

mooi terras, lekkere stoelen.

we komen zeker terug.

reuze bedankt

Fam.de Jonge

Nooit meer

Vincent
9-8-2018

In 2011 zijn we ook in dit Hotel geweest; was toen een hele mooie ervaring. Schone kamers, goed lunchen en dineren. Nu zijn we afgelopen week weer geweest, aug 2018, maar het Hotel is echt zwaar achteruitgegaan. De kamer was echt verouderd; schimmel in douche en tapijt was vies. Het eten was verschrikkelijk! 1ste dag had ik diamanthaas, was 25 euro dus verwachtte er veel van; het leek echter wel rubber zo taai. Van narigheid volgende dag maar frietje elders gegeten; dat smaakte wel en dat voor die paar euro. Bediening Hotel was gewoon slecht. Lang wachten op een drankje; verkeerde drankjes; tafel opruimen terwijl we nog aan het eten zijn etc. Ontbijt was een chaos! Geen gedekte tafels; niets vers; bediening reageerd nergens op. Je zat gewoon aan een vieze tafel! Viel voor ons echt tegen. Omgeving hotel was wel mooi; mooie fietstocht gemaakt door de bossen aldaar. Hotel zelf is echt geen 4 sterren waard! Voor ons niet meer helaas.

Genoten was heerlijk ontspannend

Cora
8-8-2018

Ontspannen in een heerlijk hotel met een prachtige omgeving

Nooit meer.

F en M van Dam
27-7-2018

De service was slecht. Het eten was beneden niveau . Kalfsoester droog en gaar. Diamant haas doorgebakken i.p.v. rare. Snoekbaars droog. Saté lauw. Wijn de fles werd op tafel gezet. Reserveringsafspraken liepen mis. Diner was een chaos, lang wachten en gedeelte personeel onvriendelijk. Het ontbijt werd niet goed aangevuld tevens voor onze groep van 10 personen was tot 2 keer toe niet gedekt. Kamers smoezelig met vlekken op de vloerbedekking ook in het restaurant. Onvoldoende handdoeken en airco werkte niet naar behoren.

Rekening van het diner stond op andere hotelgast. Toen wij dit meldden geen excuses of bedankje.

De hotelmanager heeft zich tijdens ons verblijf niet laten zien.

Buiten zwembad was oké.

Wij vierden met onze kinderen en kleinkinderen ons 50jarig huwelijksfeest.

Het exterieur met de grandeur van een chique buitenverblijf was totaal niet in overeenstemming met het "binnengebeuren" beslist geen 4sterren waard. Jammer vanonsfeest

Super Hotel

Jan Putman
24-7-2018

Super hotel met schitterende ligging. Schone kamers met airco en balkon. Vriendelijke medewerkers. Eten was goed maar wel behoorlijk aan de prijs. Geweldig ontbijtbuffet. Voor senioren is het moeilijk om in het bad te komen om te kunnen douchen vanwege de hoge badrand. Sleutelkaart werkt vaak niet goed en dan moet je weer terug naar de receptie. Goeie fietsenstalling. Op de kaart staat "iets lekkers bij de koffie" maar dit wordt geserveerd zonder koffie, beetje vreemd vonden wij. Ons arrangement is voor herhaling vatbaar.

Kan Beter

Anoniem
9-7-2018

Het ontbijt was matig, kamers oud en gedateerd. Diner duur en niet geweldig. Wel aardig personeel en een mooie omgeving.

Best ok wel!

Wendy odding
7-7-2018

Prachtige locatie, gevoel of we in het buitenland zaten. Sauna arrangement gewonnen bij veiling.

Helaas maar 1 sauna 1 stoombad en 1 whirlpool, bad/scrubzout miste we ook geen shampoo/douchegel in dispencers aanwezig. Om bij de sauna te komen, moesten we langs een zwembad waar je met badkleding in moest, dus de hele in de blote kont ging niet door helaas. De sauna stond uit bij aankomst, even terug naar de Balie om wat mensen in beweging te zetten en daarna genieten! Er was een whirlpool aanwezig maar deze bereikte de temperatuur van 20 graden Niet.

De lunch was fantastisch! Gekozen voor het “12 uurtje”

vers geperste jus was eerst echter een probleem het moest namelijk nog geperst worden volgens de restaurant medewerkster...

Uiteindelijk genoten van deze verse sap!

Nu zijn we in afwachting van een scrubmassage, we gaan ervan uit dat ie hemels wordt.

Leuke locatie goed vertoeven hier, prima dagje

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.