Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen

Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen
8,5

Score uit 1983 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen voor je op een rij gezet:

1982 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in het Nederlands

Een aanrader voor een rustige vakantie

Quirinus, 14-4-2018

Een gemoedelijk hotel met professioneel personeel. Een goed ontbijt. Drie gangen diner. Fles wijn is kostbaar.Fauteuls zijn aan vervanging toe. De aankleding van het zwembad moet gerenoveerd worden.

Rustgevend

Ute Eberlijn, 29-3-2018

Dit is een prachtig hotel met veel liefde voor de gast

Fantastisch!

Tonnie, 28-3-2018

Wij vonden het een geweldig Hotel, mooiste lokatie ooit gelogeerd, heel lekker eten niet te zout of zo, mooi opgediend, prachtige inrichting, schone kamer mooie badkamer alles keurig, tot op heden het mooiste en beste hotel van Fletcher en ook de omgeving is prachtig Veel mogelijkheden!!! Een dikke tien! !!

fantastisch

Ramesh, 25-3-2018

De dame receptioniste heel erg vriendelijk en hulpzaam,

kamer die niet fris rook,kregen we gelijk een ander kamer toegewezen.

Prachtig hotel,beetje authentiek,mooie zwembad.

Een goed hotel in de natuur

Fijn hotel maar geen vier sterren waard.

Van Dijk, 4-3-2018

Fijne kamer. Schoon. Bedden liggen fijn. Zwembad zou fijner zijn als het water wat warmer was. Het wellness gedeelte stelt niet veel voor. Ontbijt was om te huilen. Zonde van mijn geld. Aangemaakte drankjes en niets speciaals. Kaas en kipfilet lagen uit te drogen. Was ook niet afgedekt. Weinig keuze. We waren er om 9:00 dus niet extreem laat. Echt onvoldoende. De fitnessruimte wordt door gasten met buitenschoenen betreden terwijl dat niet mag. Wij hebben lekker geslapen maar vonden het de vier sterren niet waard.

Goed hotel in mooie omgeving

Roos, 3-3-2018

Statige oprijlaan naar het hotel met voldoende parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst bij de receptie, hotel is klassiek ingericht, kamer is ruim, maar doet zeer klassiek aan. In de kamer staan 2 kuipstoeltjes, waarvan het suede erg smerig is en aan vervanging toe zijn. In de kamer hangt een airco en er is centrale luchtverversing, wat koude lucht produceert. Hierdoor ontstaat een koude luchttrek in de kamer. Reactie van de receptie: u kunt het ook afdekken met deze rol duktape (waarschijnlijk is de klacht bekend, omdat de duktape al klaar lag). Redelijk ruim zwembad aanwezig met sauna gedeelte (hete lucht, stoombad, koudbad en bubbelbad). Mooie omgeving om te fietsen (knooppunten) en te wandelen. Ontbijt is goed, maar niet erg gevarieerd.

Hotel en eten geweldig, wellness slechtste ooit.

Rene en Liesje, 3-3-2018

Hotel was prima

Eten bijzonder goed

Aardige mensen.

Sauna sterk gedateert maar op zich prima

Waarschuwing: neem geen behandeling bij de wellness. Wij gaan al jaren naar wellness overal in het land. Dit was op afstand de slechtste ooit en ook nog flink duur.

Het hotel heeft de rekening op 0 gesteld dus dat is netjes opgelost.

Zeker een aanrader !

Margreet van Woudenberg, 3-3-2018

Landgoed Hunzebergen, is ECHT een Landgoed. Dat betekent dat je aan komt 'in stijl' over een oprijlaan, met 's avonds mooie verlichting van sierlijke lantaarns en aan het einde van de oprit een prachtige fontein. Ik kom in een rolstoel, en er was voor mij een minder-valide kamer gereserveerd, voor dezelfde prijs als een standaardkamer, maar met veel meer ruimte en een invalide-badkamer. Uitstekend verzorgd dus! Ook het personeel is professioneel en vriendelijk. maar misschien zijn Drentenaren wel over het algemeen vriendelijker dan mensen in de Randstad.... Door de rust en de natuur daar. Tel daarbij het gratis gebruik van een hele wellness-afdeling: zwembad, whirlpool, stoom- en droge sauna, koud dompelbad en je vakantiegevoel is compleet. Het enige minpuntjeis: wie laat bij het ontbijtbuffet aan komt, dan is niet alles meer aanwezig, en de kaas en vleeswaren liggen er zichtbaar als te lang... Maar he, een kniesoor die daar mee zit!!

geweldige hotel en omgeving zeker een aanrader!

Marieke, 28-2-2018

Het hotel is bij aanrijden al een plaatje.

ligging is erg natuur rijk.

hier kom je echt tot rust

Nooit meer.

Lies66, 25-2-2018

Een fijn hotel geboekt met zwembad. Blijkt er een gezin met ouders en opa/ oma tegenover te zitten. Resultaat de kinderen van 2 en 4? Rennend en gillend van kamer naar kamer. Later horen we geblaf op de gang en later telkens op een kamer aanslaan. In een hotel waar geen huisdieren mogen! Bij navraag was het een uitzondering........ Hoezo uitzondering? Wij hebben een kind dat allergisch is!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen scoort een 8.51 uit 10 op basis van 1983 reviews.