Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen
8,5

Score uit 1985 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen voor je op een rij gezet:

1984 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Kan Beter

Anoniem
9-7-2018

Het ontbijt was matig, kamers oud en gedateerd. Diner duur en niet geweldig. Wel aardig personeel en een mooie omgeving.

Best ok wel!

Wendy odding
7-7-2018

Prachtige locatie, gevoel of we in het buitenland zaten. Sauna arrangement gewonnen bij veiling.

Helaas maar 1 sauna 1 stoombad en 1 whirlpool, bad/scrubzout miste we ook geen shampoo/douchegel in dispencers aanwezig. Om bij de sauna te komen, moesten we langs een zwembad waar je met badkleding in moest, dus de hele in de blote kont ging niet door helaas. De sauna stond uit bij aankomst, even terug naar de Balie om wat mensen in beweging te zetten en daarna genieten! Er was een whirlpool aanwezig maar deze bereikte de temperatuur van 20 graden Niet.

De lunch was fantastisch! Gekozen voor het “12 uurtje”

vers geperste jus was eerst echter een probleem het moest namelijk nog geperst worden volgens de restaurant medewerkster...

Uiteindelijk genoten van deze verse sap!

Nu zijn we in afwachting van een scrubmassage, we gaan ervan uit dat ie hemels wordt.

Leuke locatie goed vertoeven hier, prima dagje

Nooit meer

Marco verheijen
4-6-2018

Was ronduit bagger!als eerst we kwamen met iemand met allergieën, die kreeg ten eerste iets wat ze niet goed bereid was dus niet mocht, de portie groters waren ten grote van waar een kleuter niet genoeg aan zou hebben en t duurde minimaal een uur voor dat je 1 van de 3 gangen had. Daar ging de dag.

Bedden slapen voor geen meter.

We hadden een lazy day.... maar om 11 uur werdt er gebeld met de suptiele hint of we wilden ophoepelen. Ook stonden de schoonmakers al bijna binnen omdat er niets was door gegeven. Maar goed hè, opgelost. Maar dan komen we voor 1e terug om onze spullen te halen kunnen we de kamers niet meer in.

Het was voor ons dee eerste en de laatste keer.

Zonde van de je tijd en geld.

Een aanrader voor een rustige vakantie

Quirinus
14-4-2018

Een gemoedelijk hotel met professioneel personeel. Een goed ontbijt. Drie gangen diner. Fles wijn is kostbaar.Fauteuls zijn aan vervanging toe. De aankleding van het zwembad moet gerenoveerd worden.

Rustgevend

Ute Eberlijn
29-3-2018

Dit is een prachtig hotel met veel liefde voor de gast

Fantastisch!

Tonnie
28-3-2018

Wij vonden het een geweldig Hotel, mooiste lokatie ooit gelogeerd, heel lekker eten niet te zout of zo, mooi opgediend, prachtige inrichting, schone kamer mooie badkamer alles keurig, tot op heden het mooiste en beste hotel van Fletcher en ook de omgeving is prachtig Veel mogelijkheden!!! Een dikke tien! !!

fantastisch

Ramesh
25-3-2018

De dame receptioniste heel erg vriendelijk en hulpzaam,

kamer die niet fris rook,kregen we gelijk een ander kamer toegewezen.

Prachtig hotel,beetje authentiek,mooie zwembad.

Een goed hotel in de natuur

Fijn hotel maar geen vier sterren waard.

Van Dijk
4-3-2018

Fijne kamer. Schoon. Bedden liggen fijn. Zwembad zou fijner zijn als het water wat warmer was. Het wellness gedeelte stelt niet veel voor. Ontbijt was om te huilen. Zonde van mijn geld. Aangemaakte drankjes en niets speciaals. Kaas en kipfilet lagen uit te drogen. Was ook niet afgedekt. Weinig keuze. We waren er om 9:00 dus niet extreem laat. Echt onvoldoende. De fitnessruimte wordt door gasten met buitenschoenen betreden terwijl dat niet mag. Wij hebben lekker geslapen maar vonden het de vier sterren niet waard.

Goed hotel in mooie omgeving

Roos
3-3-2018

Statige oprijlaan naar het hotel met voldoende parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst bij de receptie, hotel is klassiek ingericht, kamer is ruim, maar doet zeer klassiek aan. In de kamer staan 2 kuipstoeltjes, waarvan het suede erg smerig is en aan vervanging toe zijn. In de kamer hangt een airco en er is centrale luchtverversing, wat koude lucht produceert. Hierdoor ontstaat een koude luchttrek in de kamer. Reactie van de receptie: u kunt het ook afdekken met deze rol duktape (waarschijnlijk is de klacht bekend, omdat de duktape al klaar lag). Redelijk ruim zwembad aanwezig met sauna gedeelte (hete lucht, stoombad, koudbad en bubbelbad). Mooie omgeving om te fietsen (knooppunten) en te wandelen. Ontbijt is goed, maar niet erg gevarieerd.

Hotel en eten geweldig, wellness slechtste ooit.

Rene en Liesje
3-3-2018

Hotel was prima

Eten bijzonder goed

Aardige mensen.

Sauna sterk gedateert maar op zich prima

Waarschuwing: neem geen behandeling bij de wellness. Wij gaan al jaren naar wellness overal in het land. Dit was op afstand de slechtste ooit en ook nog flink duur.

Het hotel heeft de rekening op 0 gesteld dus dat is netjes opgelost.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen scoort een 8.5 uit 10 op basis van 1985 reviews.