Vakantiehuis Exloo

Rust, bossen, fietsen, ruimte

aanrader!

rita leussink
16-10-2016

Huisje super mooi ingericht, schoon en ruim. Van alles meer dan voldoende aanwezig en overal is aan gedacht.

De eigenaren super vriendelijk en behulpzaam.

De omgeving perfect om te fietsen. Echt een aanrader!!!

Heerlijk weekendje gehad

Christina
24-9-2016

We zijn 2 nachtjes met een baby van 4 maanden in dit huisje geweest.

In een eerdere review staat iets over 'geen privacy'. In de advertentie staat beschreven dat het huisje op het erf van de eigenaren ligt, dus niet klagen.

Wij hebben een fijn rustig weekendje gehad! Prima formaat huis, ruime slaapkamers inclusief babybedje. Prima badkamer, keuken en gezellige woonkamer.

Gezellig ook met de scharrelende kippetjes en hun kuikens, en ook Paddy en de poes die af en toe even een aai komen halen.

Het terras met stookkachel voor huis was net nieuw, hebben we even uitgetest. Heerlijk!

Voor de wat oudere kindjes is het gras misschien niet helemaal geschikt ivm de rondscharrelende kippen. Maar goed, natuur genoeg om je heen waar dat wel kan!

Perfecte vakantie

Angelique
20-8-2016

Hebben een midweek doorgebracht in het mooie, luxe, schone en sfeervolle huisje. Alles was aanwezig wat je van een vakantiehuisje mag verwachten. Mooie keuken en dito badkamer, bedden waren perfect. Ook de omgeving is zeker de moeite waard, je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Wat ons betreft echt een aanrader.

schoon sfeervol huisje

suzan
20-8-2016

We hebben een super week gehad in het mooi sfeervol en schoon ingericht huisje.

Alles is nog heel nieuw, de bedden lagen goed.

Er is ruimte, rust op het erf je hoort de vogels fluiten.

Onze hond heeft heerlijk gespeeld met Paddy die elke dag een knuffel kwam halen.

De scharrelende kipjes maken het landelijk vakantie houden compleet met elke dag een vers eitje.

Ook eigen gekweekte komkommers en tomaten waren heerlijk.

Een mooie keuken met alles erop en eraan maakte het koken makkelijk. we hebben genoten van de omgeving de bossen en de heide.

s avonds lekker in de sauna met na tijd een heerlijke voet massage wat wil een mens nog meer.

Voor ons een plek om terug te komen en een aanrader voor anderen.

Nooit meer!

Vos
21-6-2016

Huisje niet schoon, vaatwasser nog vol van de vorige bewoners, regelmatig stank afvoer douche, overal spinnen, het is minimaal ingericht, zelfs iets simpels als een soeplepel is niet aanwezig. In de tuin kun je de uitwerpselen van de loslopende kippen niet mislopen.

Geen privacy. Dit door combinatie praktijk voetpedicure en vakantiewoning. Iedereen loopt langs het huisje. Ook de bewoners zelf lopen en rijden met scooters langs het huisje.

Één van de twee genoemde terrassen was niet beschikbaar. Werd gebruikt voor eigen opslag.

Het enigste positieve is de prachtige ligging.

Heerlijke (herfst) vakantie!

J. van Wieringen
14-11-2014

Al weer voor de derde keer dit vakantiehuis geboekt! Het is de combinatie van het heerlijke vakantiehuis samen met de prachtige omgeving wat zo´n (herfst)vakantie uniek maakt!

Het Boomkroonpad, de stad Emmen en het indrukwekkende Kamp Westerbork is voor ons ´Westerlingen´ altijd weer een belevenis. Heerlijk zo´n ruime keuken (kan een gemiddeld huisje van park van keten niet tegenop!) om weer ´ns lekker urenlang culinair te ´lummelen´. Vriendelijke eigenaresse (´zeg maar Anita hoor´!) zorgt voor prima ontvangst. Een defekte schemerlamp was in recordtijd gerepareerd.

Ook weten we nu precies hoe de stoomcabine werkt. Gewoon even rustig de tijd voor nemen, het is genieten hoor. Prima prijs/kwaliteit, wellicht tot een volgende (vierde) keer!

Hier nooit meer!

Fam. de Groot
19-7-2014

U heeft u een groot stuk gras tot uw beschikking voor kinderen om buiten te spelen.

Bij aankomst wordt u begroet door dazen. Een daas, oftewel steekvlieg of paardenvlieg strijkt snel neer en bijt dan vrijwel onmiddellijk. Naast deze korte pijnlijke ervaring is er ook het gevaar van bacteriële infecties. Deze steekvliegen achtervolgen hun prooi hardnekkig.

Onze gastvrouw vindt dat de dazenoverlast bij de natuur hoort en is niet zo eerlijk om hier vooraf melding van te maken en wat dit betekent als u en uw kinderen zich graag buiten begeven. Wel wordt direct na aankomst het huurbedrag geïnd.

Het ruime grasveld blijft dus een utopie, op uw vlucht naar binnen om aan de dazen te ontkomen.

Voetjes in het gras is een afrader vanwege de kippenuitwerpselen.

Er is een douchecabine met defecte radio en in elke hoek van het huisje een hooiwagen met spinnenweb.

Iets positiefs te melden ?

Jawel, de zwarte kat die regelmatig langs komt voor een aai.

Wat zegt u ? U houdt niet van katten, tja….

Heerlijk vakantiehuis.

Bert en Renee
15-6-2011

Heerlijk vakantiehuis, van alle gemakken voorzien. De trap in het huis naar het slaapgedeelte is jammer genoeg erg stijl met smalle treden, dus goed oppassen.

Jammer dat er geen kleine vriesruimte is in de koelkast. Verder lekkere ruimte rondom het huise waar je met mooi weer heerlijk kan zitten. Goede ligging voor het maken van fiets- en wandeltochten

super gezellig en schoon

mieke
6-7-2010

een echte aanrader voor mensen die rust en ruimte willen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.