Camping Exloo

180 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Mooie, gezellige plek

Betty Hofstra,
29-5-2017

Rustig gelegen, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Dorp op loopafstand.

Super camping

Theo,
2-5-2017

Rust ruimte geen opgelegde regels, gastvrij onthaald geweldige hond en baas....kortom graag komen we hier

Super gezellig paasweekend. Hartelijke mensen.👍

Marijke van der Made,
25-4-2017

De eigenaar en zussen met een paar vaste gasten hebben een heerlijk paasbrunch gemaakt. 👍😍😁 Topgastheer die het je echt naar t zin wil maken. Met de groep mochten we vaak gebruik maken van de kantine. Haardje en hout beschikbaar. Het was een heel gezellig weekend. Goede douches en alles goed schoon. Ruime plaatsen .

Supergezellige camping met ruime standplaatsen.

Judith en Gerard,
11-1-2017

Hier voel je je thuis! Eigenaar is zeer vriendelijk en wil het de gasten graag naar de zin maken, met o.a. gezamenlijke maaltijden, elke morgen koffie in/bij de kantine en meerdere keren per week een "borreluurtje". Na een heerlijke maand september op deze camping, hebben we ook genoten van de vuurwerkvrije rust tijdens oud en nieuw. Wij bevelen deze camping dan ook van harte aan. Vooral senioren zullen genieten van de ontspannen sfeer.

Exloo,alles bij de hand,natuur en nog veel meer ,g

j.kruise,
8-1-2017

Midden in Drente,wat wil je nog meer ,echt genieten.

Dinke Kole-Groenewegen,
31-12-2016

De enorme gastvrijheid

De gratis koffie iedere ochtend om 10 uur

De hulpvaardigheid

Schitterende fietsomgeving

We zijn vaste klanten en hadden "Gouden Avonden".

R&J
6-12-2016

Alleen maar positieve ervaringen. Fantastische campingbaas en prachtige familie.

Prachtige gezellige camping

Gerard en Marietk
16-9-2016

Hele schone camping, gezellig, Lachende Chris op zijn mobiele kantoor.

We komen daarom ook elk jaar terug.

Meer dan een geweldige plek en camping

Kim Greving
16-9-2016

Meer dan een geweldige camping dit is echt een aanrader voor paarden mensen een ruime wei en meer dan genoeg plek om je tent of huifkar neer te gaan zetten wij zeggen gewoon een keer langs gaan om 10 uur met de hele camping koffie en om 4 uur met de hele camping een lekkere eigen mee genomen borrel

Fijne boeren camping

Cor en Rini van Zantwijk
15-9-2016

Op deze camping kom je heerlijk tot rust. Niets is Chris en Dorien te veel. Ze organiseren leuke dingen zoals koffie om 10 uur en tegen kostprijs vaak zaterdags een thema maaltijd. Goed en schoon sanitair. Veel fiets- en wandel mogelijkheden en 's nachts heerlijk rustig onder een mooie sterrenhemel. Een aanrader voor diegene die rust zoekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.