Camping Exloo

Camping Exloo

174 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Alleen maar positieve ervaringen. Fantastische campingbaas en prachtige familie.

Prachtige gezellige camping

Gerard en Marietk
16-9-2016

Hele schone camping, gezellig, Lachende Chris op zijn mobiele kantoor.

We komen daarom ook elk jaar terug.

Meer dan een geweldige plek en camping

Kim Greving
16-9-2016

Meer dan een geweldige camping dit is echt een aanrader voor paarden mensen een ruime wei en meer dan genoeg plek om je tent of huifkar neer te gaan zetten wij zeggen gewoon een keer langs gaan om 10 uur met de hele camping koffie en om 4 uur met de hele camping een lekkere eigen mee genomen borrel

Fijne boeren camping

Cor en Rini van Zantwijk
15-9-2016

Op deze camping kom je heerlijk tot rust. Niets is Chris en Dorien te veel. Ze organiseren leuke dingen zoals koffie om 10 uur en tegen kostprijs vaak zaterdags een thema maaltijd. Goed en schoon sanitair. Veel fiets- en wandel mogelijkheden en 's nachts heerlijk rustig onder een mooie sterrenhemel. Een aanrader voor diegene die rust zoekt.

Mooie, ruim opgezette camping

Anneke Hoekstra
8-9-2016

Camping Exloo is een schone camping waar in het weekend vaak wat te doen is bv een barbecue en toen wij er waren kwam er een dweilorkest.

De eigenaar is vriendelijk en vrolijk.

De plekken zijn lekker ruim.

prima camping

Bert van Veen
8-9-2016

leuke ontvangst door Chris. Is altijd vrolijk, geeft goede tips voor omgeving. Sanitair prima en ruime plaatsen op een mooi terrein. Iedere dag om 10 uur koffiedrinken voor iedereen die wil komen. Zelf niet aan meegedaan. zaterdags wordt er vaak wat georganiseerd. Wij hebben 1x meegedaan. Eten met drankje etc. Zeer gezellig.

enige "minpuntje" wat ik zou kunnen ontdekken is in ons geval dat wij moesten bijbetalen voor stroom. 3 kwh in prijs inbegrepen en dat was voor ons veel te weinig.

Zeer mooi gelegen op de hondsrug, relaxte sfeer.

Ad en Yvonne Kanters
28-8-2016

Vriendelijk en goed gehumeurde beheerders draagt bij aan de gemoedelijke sfeer op de camping.

Een camping om nog eens terug te komen.

Heerlijke basic campin.

Ine bours
24-8-2016

Prachtige natuurcamping in het mooie Drenthe.

Steekwoorden: rust, natuur, relaxte sfeer, zeer vriendelijke behulpzame eigenaar.

Leuke dorpen in de omgeving te bezoeken en dan lekker bijkomen op deze leuke camping.

Geweldige camping.

Sjaak Mastenbroek
11-8-2016

Bij aankomst voel je je gelijk thuis, zeer vriendelijke ontvangst door Dorine de zus van eigenaar Chris een zeer vrolijk en behulpzaam man.

Sanitair schoon en netjes, ruime plaatsen lekker open veld met veel zon. Voor Chris i s niets te veel iedere morgen om 10.00 koffie voor de liefhebber en op zaterdagavond een gezellige thema avond tegen kostprijs.

Een aanrader deze camping we komen zeker terug.

mooie Camping

wim
9-8-2016

Camping Exloo is zeker een aanrader. We zijn er een paar dagen geweest , en moesten naar huis , anders waren we veel langer gebleven .

Chris , de eigenaar was zeer behulpzaam bij alles , vriendelijk en altijd tijd voor een praatje.

We komen zeker terug op deze camping , wat ook bijzonder was s'morgens met de camping gasten samen met de eigenaar een kopje koffie drinken.

In een woord geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Exloo scoort een 8.95 uit 10 op basis van 176 reviews.