Camping Exloo

180 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Heerlijk genieten

Fam. Hollanders,
2-7-2017

De camping is prachtig gelegen bij het mooie dorp exloo .

De ontvangst is vriendelijk en relaxt. Plekken ruim en alles us icerzuchtelijk. Als je wilt kun je needien met leuje activiteiten maar het is geen must.

Omgeving is prachtig en rustig en binnen een straal van 20 km is er heel veel te zien en te doen.

super geweldige camping

Ria en rob,
2-7-2017

Je wordt gastvrij en vriendelijk ontvangen er wordt 's morgens gezamelijk koffie gedronken en diverse activiteiten georganiseerd. Het is een grote familie die er voor elkaar is. Je bent niet verplicht om overal aan mee te doen. Wij hebben er super genoten gaan binnenkort weer hebben daar een leuk caravannetje gekocht gaan we een paar dagen in wonen en dan nemen we hem mee naar huis om in september weer terug te gaan.

Ben en Rosalie,
13-6-2017

Heerlijk rustige camping. Mooie ruime plaatsen. Hartelijke ontvangst door Chris, hij staat altijd voor je klaar met een vriendelijk praatje. 's Ochtends gezellig koffie en leuke activiteiten. Niets hoeft, alles mag. Wij komen terug

Gastvrij, hartelijk, het was een warme deken.

Jos en Gonny,
12-6-2017

saamhorigheid. Initiatieven van onze gastheer Chris en zijn zus

Geweldig rustige camping

R. Slatman,
29-5-2017

Genoten van een zonovergoten Hemelvaartsweekend op de zeer groene camping bij beheerder Chris en zijn zus. Beide zijn zeer gastvrij. Er wordt veel voor de gasten gedaan en georganiseerd zo hadden wij afgelopen vrijdagavond gezellig kampvuur en muziek van de "campingtroubadour".

camping exloo

Natasja De Wind,
29-5-2017

Heerlijke gezellig camping. Zelfs met een jaarwisseling gestaan! En een super gast heer!

we komen al jaren bij Chris voor korte vakanties

Jan en Gerd Mulder,
29-5-2017

Eigenlijk is alles goed je bent hier altijd welkom .Wij komen hier al jaren al vanaf dat de camping nog mini - camping Exloo heette. de camping is positief gegroeid en de velden zijn ruim en mooi en het sanitair is goed en schoon en wij blijven komen.Chris is een fantastische gastheer. Groet Jan en Gerda

Geweldige camping!

Sylvia Hidding,
29-5-2017

Het is altijd gezellig op deze camping! Spontane dingen die zo maar even gepland worden zoals muziekavonden, gezellig samen eten op zaterdag. Het is een camping gericht op volwassenen (geen speeltoestellen voor kinderen, maar wel veel te doen in de omgeving) Elke ochtend koffie/thee in de kantine. Er is altijd een geweldige sfeer op de camping aanwezig.

Een grote familie.

Inez de Hart,
29-5-2017

Het is een mooie en fijne camping. Je hoort er altijd de vogels zingen en het is rustige sfeer met af en toe een leuke aktiviteteit. Zoals afgelopen zaterdag een bingo midden op het veld, en waarbij er lekkere, en mooi uitziende hapjes werden geserveerd. Kortom een plek om terug te keren.

Gezellige plek!

De Kiekendief,
29-5-2017

Gezellige, mooie camping waar je ontvangen wordt door de eigenaar Chris en zijn zus Dorien alsof je familie bent, zeker als je er al een keer bent geweest...elke morgen samen koffiedrinken voor wie dat wil en vaak wordt er zaterdags iets georganiseerd. Zeker een aanrader voor senioren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.