Camping Exloo

173 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Geweldige camping!

Sylvia Hidding
29-5-2017

Het is altijd gezellig op deze camping! Spontane dingen die zo maar even gepland worden zoals muziekavonden, gezellig samen eten op zaterdag. Het is een camping gericht op volwassenen (geen speeltoestellen voor kinderen, maar wel veel te doen in de omgeving) Elke ochtend koffie/thee in de kantine. Er is altijd een geweldige sfeer op de camping aanwezig.

Een grote familie.

Inez de Hart
29-5-2017

Het is een mooie en fijne camping. Je hoort er altijd de vogels zingen en het is rustige sfeer met af en toe een leuke aktiviteteit. Zoals afgelopen zaterdag een bingo midden op het veld, en waarbij er lekkere, en mooi uitziende hapjes werden geserveerd. Kortom een plek om terug te keren.

Gezellige plek!

De Kiekendief
29-5-2017

Gezellige, mooie camping waar je ontvangen wordt door de eigenaar Chris en zijn zus Dorien alsof je familie bent, zeker als je er al een keer bent geweest...elke morgen samen koffiedrinken voor wie dat wil en vaak wordt er zaterdags iets georganiseerd. Zeker een aanrader voor senioren!

Mooie, gezellige plek

Betty Hofstra
29-5-2017

Rustig gelegen, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Dorp op loopafstand.

Super camping

Theo
2-5-2017

Rust ruimte geen opgelegde regels, gastvrij onthaald geweldige hond en baas....kortom graag komen we hier

Super gezellig paasweekend. Hartelijke mensen.👍

Marijke van der Made
25-4-2017

De eigenaar en zussen met een paar vaste gasten hebben een heerlijk paasbrunch gemaakt. 👍😍😁 Topgastheer die het je echt naar t zin wil maken. Met de groep mochten we vaak gebruik maken van de kantine. Haardje en hout beschikbaar. Het was een heel gezellig weekend. Goede douches en alles goed schoon. Ruime plaatsen .

Supergezellige camping met ruime standplaatsen.

Judith en Gerard
11-1-2017

Hier voel je je thuis! Eigenaar is zeer vriendelijk en wil het de gasten graag naar de zin maken, met o.a. gezamenlijke maaltijden, elke morgen koffie in/bij de kantine en meerdere keren per week een "borreluurtje". Na een heerlijke maand september op deze camping, hebben we ook genoten van de vuurwerkvrije rust tijdens oud en nieuw. Wij bevelen deze camping dan ook van harte aan. Vooral senioren zullen genieten van de ontspannen sfeer.

Midden in Drente,wat wil je nog meer ,echt genieten.

Dinke Kole-Groenewegen
31-12-2016

De enorme gastvrijheid

De gratis koffie iedere ochtend om 10 uur

De hulpvaardigheid

Schitterende fietsomgeving

Oude reviews (archief)

Alleen maar positieve ervaringen. Fantastische campingbaas en prachtige familie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Exloo scoort een 8.96 uit 10 op basis van 175 reviews.