Camping Exloo

Weer vandaag5°-1°
Camping Exloo
8,7

180 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Dat het een echte camping is met een eigenaar met hart voor zijn camping en met hart voor zijn kampeerders.

Marga Maijoor Kesimaat,
9-5-2018

Een mooie camping. Schoon santair. Het verblijf voelde heel goed. Veel zon. Vriendelijke eigenaar. De camping ligt in een schitterende fiets omgeving. Honden zijn welkom. Wij komen zeker terug. Het is ook een winter camping. Als uitvals basis voor alle Duitse Kerstmarkten

Vriendelijkheid, gastvrijheid, prachtig, verzorgd

nicolette le febvre,
6-5-2018

We werden allerhartelijkst ontvangen door eigenaar Chris. Een prachtig terrein met veel zon, veel bloemperken met grote bloeiende struiken en overal watertappunten en electra. Geen strakke plekken, maar speels door elkaar. Bomen rondom het terrein zodat je het gevoel krijgt van een oase in de bossen, terwijl er eigenlijk landerijen en huizen achter liggen. Heerlijk rustig. Sanitair erg netjes en schoon en licht overdekt met een glaskoepel. Handig als het weer niet zo mooi is en je toch droog in een luchtige ruimte kan staan. Hier zijn ook de afwasbakken. Zelfs toen het nog erg rustig was zag ik de volgende morgen al dames de boel soppen en lappen.

Het centrale gebouw werd nog afgemaakt dus daar kan ik niks over zeggen, behalve dat het er erg mooi en fris uitzag. We werden uitgenodigd de volgende morgen om 10 uur met een kopje naar het kleine terrasje te komen. Daar werd voor alle gasten koffie geschonken. Vrijblijvend, lief idee.

Geweldig

Esther Zuidland,
23-10-2017

Zeer aardige en gastvrije mensen :)

Hele mooie camping.

Gezellig camping op mooie locatiez

Jip en Elly,
24-8-2017

Hartelijke ontvangst door eigenaar Chris. Ruime plaatsen, schoon sanitair (met achtergrondmuziek!). Elke morgen gratis koffiedrinken, heel gezellig, absoluut geen verplichting.

Regelmatig gezellige activiteiten op grasveld of in kantine.

Prima camping voor 2 daagjes Exloo

Sandra en Jos,
30-7-2017

We wilden wat fietsen en met kleinkind naar Kabouterland. Daarom 2 dagen op deze camping gestaan in Hollands weer (regen, wind, onweer, zon). Tussendoor lekker gefietst. Prima omgeving daarvoor met mooie fietspaden tussen de bossen. Net sanitair-gebouw. Vriendelijke beheerder. Vriendelijke en gemoedelijke camping.

Gastvrije , rustige camping met mooie plekken.

Bea en Piet,
25-7-2017

Mooie ruime plekken en schoon sanitair. De sfeer is gemoedelijk en er wordt regelmatig wat georganiseerd door gastheer Chris. Bijv: pannenkoeken eten met de hele camping.Je bent vrij om er wel of niet aan deel te nemen.Wij hebben genoten van het dagelijks koffie-uurtje met de spreuk van de dag en gedichten van de gasten.

Weidse camping met knusse ingrediënten.

Marion Nägele,
19-7-2017

Wat een grappige, lieve belevenis midden in de prachtige en ongerepte natuur. van Drenthe.

Chris, de eigenaar, een hartelijke, energieke, inventieve levensgenieter heet je een warm welkom. Samen met Doeschka, de vrolijke en speelse herdershond.

Je mag een ruime plaats uitkiezen op een aantal prachtige velden, omzoomd door bomen en bloemen. Hier hoor je alleen de schaapjes en de lammetjes, maar bovenal een heel koor vogels.

Een prachtige uitvalbasis voor uitstapjes in de omgeving. Natuur, cultuur, gezellige terrasjes, lekker eten en drinken. Alles is hier in overvloed te vinden.

Vele gasten komen hier al jaren een vormen een "campingfamilie". Ze hebben en aantal leuke rituelen, zoals zaterdags gezamenlijk eten. Iedereen is welkom, ook de losse voorbijganger. En doe je liever niet mee, is het ook helemaal goed. Alles mag, niets moet.

De camping is "eenvoudig" maar rijk aan alle ingrediënten die het leven goed maken!

zeer gastvrij en een bijzondere omtvangst

jeannette en johan,
12-7-2017

grote plaatsen in een prachtige natuur. 's morgens van 10-11 gratis koffie uurtje

Een camping met veel gezelligheid

Gerard en Henny,
2-7-2017

Geen doorsnee camping. Zeer ruime plekken. Voldoende en schoon sanitair. Iedere morgen om 10 uur is er een koffiemoment. Eigenaar Chris is een uitstekend gastheer, probeert in ieder weekend iets leuks voor de gasten te organiseren. Kijk maar eens op de Facebook pagina voor leuke foto.s van spontane acties op de zaterdagavond.

Wij zijn inmiddels 3 keer geweest en zullen Camping Exloo zeker vaker bezoeken in de toekomst.

Van harte aanbevolen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.