Weer vandaag-1°-3°

4 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Gezellige plek!

De Kiekendief,
29-5-2017

Gezellige, mooie camping waar je ontvangen wordt door de eigenaar Chris en zijn zus Dorien alsof je familie bent, zeker als je er al een keer bent geweest...elke morgen samen koffiedrinken voor wie dat wil en vaak wordt er zaterdags iets georganiseerd. Zeker een aanrader voor senioren!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Mooie, gezellige plek

Betty Hofstra,
29-5-2017

Rustig gelegen, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Dorp op loopafstand.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Rustig ook eind juni en met het mooie weer ook een uitstekende uitvalsbasis voor fietsen en wandelen. Het dagelijks koffie schenken en daarmee het contact met mede kampeerders is een troef die eigenaar Chris met veel verve inzet. Top.

Ruime plaatsen en veel ruimte op het veld. Een camping om zeker vaker aan te doen.

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Uitstekende camping voor fietskampeerders

Marinus Brijker
10-8-2011

de camping is ruim van opzet met voldoende beschutting, goed sanitair. De ontvangst 's avonds was hartelijk en de volgende morgen om 10u was er koffie voor iedereen. Daar werden o.a. tips uitgewisseld voor wat er die dag in de omgeving te doen was. De camping ligt op een comfortabele afstand van Exloo (alle voorzieningen) en Emmen (Noorderdierenpark. Kortom: aanrader.

Gereisd alleenreizend in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.