Weer vandaag-1°-3°
8,6

6 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Weidse camping met knusse ingrediënten.

Marion Nägele,
19-7-2017

Wat een grappige, lieve belevenis midden in de prachtige en ongerepte natuur. van Drenthe.

Chris, de eigenaar, een hartelijke, energieke, inventieve levensgenieter heet je een warm welkom. Samen met Doeschka, de vrolijke en speelse herdershond.

Je mag een ruime plaats uitkiezen op een aantal prachtige velden, omzoomd door bomen en bloemen. Hier hoor je alleen de schaapjes en de lammetjes, maar bovenal een heel koor vogels.

Een prachtige uitvalbasis voor uitstapjes in de omgeving. Natuur, cultuur, gezellige terrasjes, lekker eten en drinken. Alles is hier in overvloed te vinden.

Vele gasten komen hier al jaren een vormen een "campingfamilie". Ze hebben en aantal leuke rituelen, zoals zaterdags gezamenlijk eten. Iedereen is welkom, ook de losse voorbijganger. En doe je liever niet mee, is het ook helemaal goed. Alles mag, niets moet.

De camping is "eenvoudig" maar rijk aan alle ingrediënten die het leven goed maken!

Gereisd anders in januari 2017

Geweldige camping!

Sylvia Hidding,
29-5-2017

Het is altijd gezellig op deze camping! Spontane dingen die zo maar even gepland worden zoals muziekavonden, gezellig samen eten op zaterdag. Het is een camping gericht op volwassenen (geen speeltoestellen voor kinderen, maar wel veel te doen in de omgeving) Elke ochtend koffie/thee in de kantine. Er is altijd een geweldige sfeer op de camping aanwezig.

Gereisd anders in april 2017

Toen mijn zus en ik op de camping aankwamen, hadden we geen idee dat het er zo ruim uit zou zien.

We stonden aan de rand van de camping en hadden zo het mooie uitzicht over het land met schaapjes.

De camping was omringt met bomen, dus niet zichtbaar vanaf de weg, fijn afgeschermd.

De campinghouder Chris Roest was erg vriendelijk en behulpzaam, onderhoud de camping en zijn gasten goed, en het is een schone camping.

De prijs van de camping is zeker niet duur, en we komen graag nog een keer weer terug voor de rust, de ruimte, en de man met de hond!

Gereisd anders in juli 2014

Schone groene camping

H. M. Luijten
29-7-2014

Camping Exloo heeft ruime kampeerplaatsen schone sanitaire ruimtes en een mooie gezamenlijke ruimte. Een goedlachse eigenaar die iedereen uitnodigt om s’ morgens, om 10 uur, gezamenlijk koffie te drinken (mag, hoeft niet).

Een camping waar je echt gast bent

en het fijne vakantiegevoel ervaart.

Zeker voor herhaling vatbaar

Diny en Huub Luijten

Gereisd anders in juli 2014

thuisgevoel

didi
12-5-2013

Met afwisselend mijn nichtje en mijn kleindochter weer een aantal heerlijke kampeerdagen gehad op Camping Exloo, een camping waar ik me onmiddelijk thuis voel en tot rust kom. Een hartelijke en vrolijke Chris met zijn trouwe metgezel Doeska, de hond die dagelijks langskomt voor een stukje worst. Er heerst een rustige sfeer en je wordt omringd door vogelgeluiden. Paarden, schapen, kippen en pauwen geven alles een natuurlijke sfeer. Ik kom zeker terug.

Gereisd anders in januari 2013

het is een rustige camping

sienavddeen
26-3-2013

altijd gezellig de zaterdag avond gezellig koffie drinken smorgens

om tien uur een geweldige camping baas met zijn trouwe hond

het is echt genieten ook van de omgeving.

ik sta er een seisoen.

Gereisd anders in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.