Weer vandaag-1°-3°

4 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Superleuk!

Daan Kroone
8-8-2015

Superleuke camping! Geweldig ontvangst door enthousiaste eigenaar op fiets.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtige rustige camping voo senioren

Piet Lasker
21-5-2013

Camping Exloo is een prachtige camping met uitstekende sanitaire voorzieningen en mooie ruime plaatsen. De beheerder is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. "s Morgens kan er gezamenlijk koffie gedronken worden. Deze is gratis. Dit is heel gezellig. De camping is een aanrader voor mensen die gezelligheid en rust op prijs stellen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Prima plek!

Marieken
22-1-2012

Wij hebben met onze kinderen van 6 en 8 jaar afgelopen weekend een nacht overnacht met de camper op deze camping. Campingeigenaar Chris is erg vriendelijk en behulpzaam, we mochten een pad staan zodat de camper lekker stabiel stond. We waren de enige gasten op de camping maar het sanitairgebouw werd toch voor ons verwarmd....en we kregen zelfs verse eieren voor bij ons ontbijt. We waren maar een nacht op deze camping en daar was zeker niets mis mee, maar ben je opzoek naar een camping met allerlei activiteiten voor kids dan moet je hier niet zijn...maar daar waren wij dan voor die ene nacht ook niet naar opzoek.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Bedroevende ervaring

Marco
25-8-2010

Afgelopen meivakantie naar deze "camping" geweest met onze twee kinderen van zes. De ligging van de camping is best aardig, maar daar houdt het positieve nieuws echt op. Er zijn geen voorzieningen buiten een toiletgebouw. De gasten op deze camping zijn een gesloten kliek gepensioneerden. De campingeigenaar Chris (altijd vergezeld door een fijne duitse herder) laat de gasten zijn camping bouwen! Bestraten, stenen sjouwen, puin ruimen, we wisten niet wat we zagen! Verder werd ons een schone stacaravan beloofd, deze bleek uit de jaren 60 te stammen (je keek door de vloer heen zo op het gras, de verwarming deed het niet of nauwelijks!) en zat vol dood en levend ongedierte. Helaas hebben wij geen bordje met "Kinderen ongewenst" kunnen vinden. Onze kinderen mochten niet over het gras rennen en al helemaal geen geluid maken, want daar zijn we meerdere malen op gewezen. Na 1 nacht (van 65 euro vanwege "schoonmaakkosten"!) zijn we in rap tempo huiswaarts gekeerd. Grootste afrader aller tijden!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.