Weer vandaag-1°-3°
8,6

146 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

we komen zeker nog eens terug

Jurjen Idema,
2-1-2019

Rustige 50 plus camping. waar je geheel vrijblijvend kunt deelnemen aan gezamelijk koffie drinken in de kantine.

wij hebben hier met de oud en nieuw gestaan. is zeer goed bevallen. mede door het gezamenlijke koffie drinken met de andere camping gasten. de camping eigenaar is echt een gezelligheids mens.

Gereisd met partner in december 2018

Mooi weekend op mooie en gemoedelijke camping

Geert en Petra,
1-10-2018

Kwamen hier met onze camper bij toeval terecht maar was voor ons een zeer positief verblijf.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige camping, zeer aan te bevelen.

Hisko Hulsing,
31-8-2018

Hele mooie camping, schoon sanitair, heel gastvrij en zeer vriendelijke campingbeheerders. Grote standplaatsen met voldoende privacy. Natuurrijke omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een camping waar je je blijk thuis voeld.

Jan en Maria,
23-8-2018

Het is een camping voor 50 +, met ruime plaatsen en een zeer vriendelijke eigenaar.

Gereisd met partner in juli 2018

Goeie camping, heerlijk zonder lawaai.

Andre v Zutphen,
6-8-2018

Goeie camping.

Goed toiletbgebouw.

Omgeving uitermate geschikt om te fietsen of met de auto eropuit.

Grote plaatsen. Veel stroom en watertappunten.

WiFi op de camping zelfs achter op het terrein hadden wij WiFi.

Geen restaurant of café. Zijn er genoeg in de buurt op 10 minuten fietsen.

Wel op zaterdag eten met zijn allen als je wilt.

Gereisd met partner in augustus 2018

Gewoon prima, zeer. aan te bevelen

Meindert Bakker,
2-7-2018

Een zeer royale plaats met de buren op zeker 10 mtr en een uitzicht van meer dan 40 mtr.

Schoon sanitair, vrij douchen en echt warm water voor de afwas.

Wie dat wil kan smorgens gezamenlijk koffie drinken en soms savonds eten wat de zeer vriendelijke campingbaas (Chris) geregeld heeft.

De omgeving is zeer geschikt om te fietsen.

Kortom deze campings een aanrader met name ook wat betreft de kosten.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische

Poppelaars,
1-7-2018

Wat een heerlijke vakantie adres voor 50+, het was de eerste keer voor ons. Ook de eerste keer in het voorseizoen, maar een hele fijne ervaring. We werden meteen opgenomen door de campinggasten, s,morgens om 10.00 koffie drinken met de campingbaas Chris. Ja wel precies om 10.00 uur. Zaterdagavond gezellig eten met zijn allen, en als je er geen behoefte aan heb. Geen probleem, geniet je gewoon heerlijk van de rust en van de heerlijke fiets omgeving. Mooie plaatsen, zorg dat je hoog en droog staat.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig gemoedelijke camping

John Verheije,
18-6-2018

ruimte en rust, goed sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

Uitstekend

Rinie,
      26-5-2018

Opnieuw gekampeerd op deze ruime en gezellige camping, met een (letterlijk) goedgemutste eigenaar, die alles doet om het de mensen naar de zin te maken. Als je wilt, kun je deelnemen aan dagelijks gezamenlijk koffiedrinken, en wekelijks een gezamenlijke maaltijd in de kantine. Verder worden er activiteiten georganiseerd, ook door de kampeerders. Je hoeft er niet aan mee te doen - vrijheid blijheid.Goed en verzorgd sanitair, mooie fietsomgeving. Wij komen hier graag nog eens terug!

Hans en Rinie, mei 2018.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldige plek.

Fred en Gre,
      23-5-2018

Super leuke camping. Nog nooit zo’n gezellige kampeerplaats gezien. Eigenaar doet heel erg zijn best om contact tussen de mensen te bevorderen dmv ‘s morgens koffie drinken savonds spelletjes binnen of op het ruime veld in het midden of gezamenlijke maaltijden tegen zeer schappelijke prijzen. Prima uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten. Misschien minder geschikt voor héél kleine kinderen. (geen speeltoestellen aanwezig). Zeker een plaats om meerdere malen te bezoeken. Pluim voor Chris de campingbaas.

Gereisd met partner in mei 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.