Camping Exloo

173 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Uitstekend

Rinie
26-5-2018

Opnieuw gekampeerd op deze ruime en gezellige camping, met een (letterlijk) goedgemutste eigenaar, die alles doet om het de mensen naar de zin te maken. Als je wilt, kun je deelnemen aan dagelijks gezamenlijk koffiedrinken, en wekelijks een gezamenlijke maaltijd in de kantine. Verder worden er activiteiten georganiseerd, ook door de kampeerders. Je hoeft er niet aan mee te doen - vrijheid blijheid.Goed en verzorgd sanitair, mooie fietsomgeving. Wij komen hier graag nog eens terug!

Hans en Rinie, mei 2018.

Geweldige plek.

Fred en Gre
23-5-2018

Super leuke camping. Nog nooit zo’n gezellige kampeerplaats gezien. Eigenaar doet heel erg zijn best om contact tussen de mensen te bevorderen dmv ‘s morgens koffie drinken savonds spelletjes binnen of op het ruime veld in het midden of gezamenlijke maaltijden tegen zeer schappelijke prijzen. Prima uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten. Misschien minder geschikt voor héél kleine kinderen. (geen speeltoestellen aanwezig). Zeker een plaats om meerdere malen te bezoeken. Pluim voor Chris de campingbaas.

Heino en Trees
21-5-2018

Super leuke camping, ruime staplekken, mooie omgeving, leuke spontane eigenaar, niets moet alles mag, zoals het hoort bij een vakantieweekend. De mogelijkheid om iedere morgen gezamelijk koffie te drinken. Ook een heerlijke buffet gehad met o.a. zelfgemaakte goulash soep. Een aanrader om heen te gaan, wij komem er in ieder geval terug!

Dat het een echte camping is met een eigenaar met hart voor zijn camping en met hart voor zijn kampeerders.

Marga Maijoor Kesimaat
9-5-2018

Een mooie camping. Schoon santair. Het verblijf voelde heel goed. Veel zon. Vriendelijke eigenaar. De camping ligt in een schitterende fiets omgeving. Honden zijn welkom. Wij komen zeker terug. Het is ook een winter camping. Als uitvals basis voor alle Duitse Kerstmarkten

Vriendelijkheid, gastvrijheid, prachtig, verzorgd

nicolette le febvre
6-5-2018

We werden allerhartelijkst ontvangen door eigenaar Chris. Een prachtig terrein met veel zon, veel bloemperken met grote bloeiende struiken en overal watertappunten en electra. Geen strakke plekken, maar speels door elkaar. Bomen rondom het terrein zodat je het gevoel krijgt van een oase in de bossen, terwijl er eigenlijk landerijen en huizen achter liggen. Heerlijk rustig. Sanitair erg netjes en schoon en licht overdekt met een glaskoepel. Handig als het weer niet zo mooi is en je toch droog in een luchtige ruimte kan staan. Hier zijn ook de afwasbakken. Zelfs toen het nog erg rustig was zag ik de volgende morgen al dames de boel soppen en lappen.

Het centrale gebouw werd nog afgemaakt dus daar kan ik niks over zeggen, behalve dat het er erg mooi en fris uitzag. We werden uitgenodigd de volgende morgen om 10 uur met een kopje naar het kleine terrasje te komen. Daar werd voor alle gasten koffie geschonken. Vrijblijvend, lief idee.

Geweldig

Esther Zuidland
23-10-2017

Zeer aardige en gastvrije mensen :)

Hele mooie camping.

Gezellig camping op mooie locatiez

Jip en Elly
24-8-2017

Hartelijke ontvangst door eigenaar Chris. Ruime plaatsen, schoon sanitair (met achtergrondmuziek!). Elke morgen gratis koffiedrinken, heel gezellig, absoluut geen verplichting.

Regelmatig gezellige activiteiten op grasveld of in kantine.

Prima camping voor 2 daagjes Exloo

Sandra en Jos
30-7-2017

We wilden wat fietsen en met kleinkind naar Kabouterland. Daarom 2 dagen op deze camping gestaan in Hollands weer (regen, wind, onweer, zon). Tussendoor lekker gefietst. Prima omgeving daarvoor met mooie fietspaden tussen de bossen. Net sanitair-gebouw. Vriendelijke beheerder. Vriendelijke en gemoedelijke camping.

Gastvrije , rustige camping met mooie plekken.

Bea en Piet
25-7-2017

Mooie ruime plekken en schoon sanitair. De sfeer is gemoedelijk en er wordt regelmatig wat georganiseerd door gastheer Chris. Bijv: pannenkoeken eten met de hele camping.Je bent vrij om er wel of niet aan deel te nemen.Wij hebben genoten van het dagelijks koffie-uurtje met de spreuk van de dag en gedichten van de gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Exloo scoort een 8.96 uit 10 op basis van 175 reviews.