Camping Exloo

Camping Exloo
8,9

177 reviews over Camping Exloo in het Nederlands

Goeie camping, heerlijk zonder lawaai.

Andre v Zutphen
6-8-2018

Goeie camping.

Goed toiletbgebouw.

Omgeving uitermate geschikt om te fietsen of met de auto eropuit.

Grote plaatsen. Veel stroom en watertappunten.

WiFi op de camping zelfs achter op het terrein hadden wij WiFi.

Geen restaurant of café. Zijn er genoeg in de buurt op 10 minuten fietsen.

Wel op zaterdag eten met zijn allen als je wilt.

Gewoon prima, zeer. aan te bevelen

Meindert Bakker
2-7-2018

Een zeer royale plaats met de buren op zeker 10 mtr en een uitzicht van meer dan 40 mtr.

Schoon sanitair, vrij douchen en echt warm water voor de afwas.

Wie dat wil kan smorgens gezamenlijk koffie drinken en soms savonds eten wat de zeer vriendelijke campingbaas (Chris) geregeld heeft.

De omgeving is zeer geschikt om te fietsen.

Kortom deze campings een aanrader met name ook wat betreft de kosten.

Fantastische

Poppelaars
1-7-2018

Wat een heerlijke vakantie adres voor 50+, het was de eerste keer voor ons. Ook de eerste keer in het voorseizoen, maar een hele fijne ervaring. We werden meteen opgenomen door de campinggasten, s,morgens om 10.00 koffie drinken met de campingbaas Chris. Ja wel precies om 10.00 uur. Zaterdagavond gezellig eten met zijn allen, en als je er geen behoefte aan heb. Geen probleem, geniet je gewoon heerlijk van de rust en van de heerlijke fiets omgeving. Mooie plaatsen, zorg dat je hoog en droog staat.

Geweldig gemoedelijke camping

John Verheije
18-6-2018

ruimte en rust, goed sanitair

Uitstekend

Rinie
        26-5-2018

Opnieuw gekampeerd op deze ruime en gezellige camping, met een (letterlijk) goedgemutste eigenaar, die alles doet om het de mensen naar de zin te maken. Als je wilt, kun je deelnemen aan dagelijks gezamenlijk koffiedrinken, en wekelijks een gezamenlijke maaltijd in de kantine. Verder worden er activiteiten georganiseerd, ook door de kampeerders. Je hoeft er niet aan mee te doen - vrijheid blijheid.Goed en verzorgd sanitair, mooie fietsomgeving. Wij komen hier graag nog eens terug!

Hans en Rinie, mei 2018.

Geweldige plek.

Fred en Gre
        23-5-2018

Super leuke camping. Nog nooit zo’n gezellige kampeerplaats gezien. Eigenaar doet heel erg zijn best om contact tussen de mensen te bevorderen dmv ‘s morgens koffie drinken savonds spelletjes binnen of op het ruime veld in het midden of gezamenlijke maaltijden tegen zeer schappelijke prijzen. Prima uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten. Misschien minder geschikt voor héél kleine kinderen. (geen speeltoestellen aanwezig). Zeker een plaats om meerdere malen te bezoeken. Pluim voor Chris de campingbaas.

Heino en Trees
        21-5-2018

Super leuke camping, ruime staplekken, mooie omgeving, leuke spontane eigenaar, niets moet alles mag, zoals het hoort bij een vakantieweekend. De mogelijkheid om iedere morgen gezamelijk koffie te drinken. Ook een heerlijke buffet gehad met o.a. zelfgemaakte goulash soep. Een aanrader om heen te gaan, wij komem er in ieder geval terug!

Dat het een echte camping is met een eigenaar met hart voor zijn camping en met hart voor zijn kampeerders.

Marga Maijoor Kesimaat
        9-5-2018

Een mooie camping. Schoon santair. Het verblijf voelde heel goed. Veel zon. Vriendelijke eigenaar. De camping ligt in een schitterende fiets omgeving. Honden zijn welkom. Wij komen zeker terug. Het is ook een winter camping. Als uitvals basis voor alle Duitse Kerstmarkten

Vriendelijkheid, gastvrijheid, prachtig, verzorgd

nicolette le febvre
        6-5-2018

We werden allerhartelijkst ontvangen door eigenaar Chris. Een prachtig terrein met veel zon, veel bloemperken met grote bloeiende struiken en overal watertappunten en electra. Geen strakke plekken, maar speels door elkaar. Bomen rondom het terrein zodat je het gevoel krijgt van een oase in de bossen, terwijl er eigenlijk landerijen en huizen achter liggen. Heerlijk rustig. Sanitair erg netjes en schoon en licht overdekt met een glaskoepel. Handig als het weer niet zo mooi is en je toch droog in een luchtige ruimte kan staan. Hier zijn ook de afwasbakken. Zelfs toen het nog erg rustig was zag ik de volgende morgen al dames de boel soppen en lappen.

Het centrale gebouw werd nog afgemaakt dus daar kan ik niks over zeggen, behalve dat het er erg mooi en fris uitzag. We werden uitgenodigd de volgende morgen om 10 uur met een kopje naar het kleine terrasje te komen. Daar werd voor alle gasten koffie geschonken. Vrijblijvend, lief idee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Exloo scoort een 8.92 uit 10 op basis van 180 reviews.