Géén boekingskosten

Camping Exloo

NederlandDrentheExloo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Exloo voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 196 reviews

Meer camping info

196 Reviews over Exloo

• 9Frans van de Goot07-09-2022

Zeer aanbevelingswaardig!!!

Ben je op zoek naar een rustige plek voor je caravan? Dan is dit wel heel erg geschikt. De Campingeigenaar Chris is zeer gastvrij. De Camping zelf is klein, maar wel ruim opgezet met prima en schoon sanitair. Iedere ochtend om 10.00uur worden de gasten uitgenodigd om een gratis koppie koffie met z'n allen te drinken. Elke zaterdag wordt er door een klein kookcubje een 3 gangendiner bereid waar je als campinggasten op kan inschrijven. Voor een zeer lage prijs woedt een heerlijke maaltijd voorgeschoteld.

• 5Dhr. Thaler11-04-2021

Ongeschikt als wintercamping

In de wintermaanden is deze camping open. Ligging op 1 km van Exloo. Ruime kampeerplekken. Zoek in regenachtige tijden de hogergelegen plekken op, want door de kleibodem zijn de velden snel drassig. Het gedateerde sanitairgebouw is gemaakt van drie geschakelde mobiele festival-sanitairunits met een gesloten overkapping er tussenin. Het water wordt verwarmd door een zonneboiler en werd tijdens mij verblijf maar handlauw. Verzoek aan de eigenaar om de verwarming aan te zetten werd niet gehonoreerd. Om die redenen niet zeer geschikt als wintercamping. Prachtige omgeving om te fietsen.

• 3Staat v/h sanitair
  • 10Ton en Gerda Semper06-04-2021

Geweldig!

We kwamen hier net voor de Paasdagen, werden hartelijk welkom geheten door Chris. Het weer was koud, maar gefietst hebben we wel. Prachtige natuur. Op 1ste Paasdag kregen we een brunch die overvloedig en geweldig was. De kookploeg had zeker hun best gedaan. Op 2de Paasdag zijn we wel vertrokken, vanwege de sneeuw, hagel en kou. Maar de camping is fantastisch! We moeten natuurlijk niet teveel zeggen, anders wordt het te druk en hebben wij geen plek. Maar een topper is het wel!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Ineke vd Slot30-08-2020

Dus een suc6

We zij 6 dagen op de camping geweest. Veel gefietst door de bossen, vooral zo heerlijk om dat het tropisch weer was! We stonden op een grote groene plek. Het koffie drinken met elkaar om 10 uur (gratis) is gezellig. Waar maak je dat nog mee 😲 Ook de thema avondmaaltijd is een aanrader.

• 8Ad Gerrits18-07-2020

Prima plek om te zijn.

Fijne camping met bijzondere sfeer. Attente en relaxte beheerder. Ruime plekken en goed sanitair. Goede uitvalsbasis om een aantal dingen per fiets te bezoeken zoals het Hunebeddencentrum, kamp Westerbork, Bourtange enz.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Anneke en Herman13-07-2020

Gemoedelijk, rustig en gastvrij

Gemoedelijke en gastvrije camping. Heerlijk rustig zowel overdag als ‘s nachts. Het sanitair is schoon en netjes. De omgeving is geweldig mooi om te wandelen en fietsen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Sjef Van den Broek22-06-2020

Perfect om tot rust te komen!

Gezellige familiecamping. Ook prima geschikt voor campers. Heerlijk rustig zowel overdag als s'nachts. Zeer gemoedelijke sfeer en een gastvrije ontvangst. De omgeving is geweldig mooi om te fietsen met leuke dorpjes.

• 9Claudia en Jeanette14-06-2020

Zalige plek om te ontspannen!

Heerlijk ontspannen en rustige daagjes gehad bij Chris op de camping. Super gastvrij en verwent met brood en gebakjes. Schaapjes en lammetjes die rond de camper dartelen en wakker worden met de koekoek! Zeker een plek om naar terug te gaan!

• 9Piet en Gerda Arrebout06-08-2019

een vakantie met plezier op terug te kijken

Beste Chris, wij hebben genoten tijdens ons verblijf van 10 dagen op jou camping, prachtige camping schoon toilet en douche. gezellig met alle camping gasten elke n morgen koffie drinken , en zelf werd er door campinggasten zaterdag gekookt , en kon je tegen een bijdrage gezamenlijk eten. kortom een fijne vakantie gehad in Drenthe , tot ziens. Piet en Gerda

• 8Lia Franken24-07-2019

Fantastisch!

Fantastische camping, ruime plaatsen en schoon sanitair! Seniorencamping met volop fietsmogelijkheden

• 3Eetgelegenheden

Camping Exloo info