Kleine hotelsWeer vandaag30°13°
8,1

68 reviews over Hotel de Meulenhoek in het Nederlands

Een fout maken kan, maar los het wel op.

René
20-8-2019

Mooie ligging, maar kamer niet ze praktisch; douchen in de badkuip en een plank aan het hoofdbord, waardoor je niet met een kussen in de rug tegen de achterwand kunt zitten. Bij het diner hadden wij een klacht die niet serieus werd genomen en ook niet werd opgelost. De schuld werd bij de leverancier gelegd: “De visboer heeft het niet goed schoongemaakt”. We hebben dit de volgende dag bij de eigenaresse ook nog voorgelegd. Ze bood ons een kopje koffie aan... Dus toch maar een mild-kritische review naar hun site gestuurd. Wat denk je? Niet geplaatst. Neem de hoge beoordelingen dus met een korreltje zout: de mindere laten ze gewoon weg.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Een hotel om terug te komen!

Stefaan B.
15-8-2019

Wij hebben een fantastische midweek half-pension fiets-verblijf gehad, hier in het hotel en in deze mooie fietsomgeving, omringd met bossen. Het is een familie hotel, met een paar personeelsleden erbij. De gastheer heeft ons mee begeleidt naar de kamers, en ons de kamer voorgesteld. Ook de volgende ochtend een korte uitleg gekregen i.v.m. het ontbijt. Mijn vrouw en zoon, gluten en lactose intolerant, hebben volop genoten van het lekkere eten. Het was zo fijn, dat we 2 dagen hebben bijgeboekt. Een hotel om terug te komen!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fantastisch!

John
28-4-2019

We hadden een Paasarrangement. We werden gastvrij ontvangen door de aardige eigenaar. Kamers zijn ruim, netjes en schoon. Wifi is hier ook echt Wifi. Prima ontvangst in de kamer. Ontbijt is prima en ruim voldoende. Diner is erg lekker en bevat verse streekproducten die door de eigenaar zijn klaargemaakt met veel aandacht voor detail. Je voelt constant dat je de aandacht hebt door het bedienend personeel. We hebben echt genoten van het hotel en de omgeving. Fietsen kunnen afgesloten worden gestald. De bitterballen op het terras zijn een aanrader!

Gereisd Met partner in april 2019

We hebben een aantal aanbieders voor de Meulenhoek voor je op een rij gezet:

Heerlijk gegeten van kwaliteit en fijne sfeer

van der Bij
22-10-2017

Niet met overnachting maar wel er gegeten, restaurant met streekproducten en kwaliteit gegoogeld . Je hier heerlijk kan eten van kwaliteit producten op hoog niveau en met zorg bereid en geserveerd! Zeer aanbevolen.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Geweldig vriendelijk, gastvrij en behulpzaam

John en Ryanna
28-8-2017

Werkelijk alles was goed. Gastheer, gastvrouw, medewerkers. De ligging heerlijk. Prachtige mindervalide-kamer, het eten (soms TE lekker!). Kortom: een geweldige ambiance. En met de hulp van o.a de gastheer (ook De Kok) prachtige routes gefietst. Vriendelijkheid en hulpvaardigheid staan hoog in het vaandel om het iedereen naar de zin te maken. Chapeau!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fantastisch hotel

Klaassen sambeek nederland
17-8-2017

Fantastisch hotel ruime kamer met kleine koelkastje Eten is hier geweldig. Wordt door de eigenaar nog zelf gedaan .bedienend personeel zeer vriendelijk. Zeer mooie omgeving om fietsen

Gereisd Met partner in augustus 2017

fijn hotel

wim olthof
12-9-2016

Geweldige kamer voor mindervalide het eerste hotel waar het toilet op hoogte is geweldige douche en geen probleem om mijn geleidehond mee te brengen bij het ontbijt tafel zo gezet dat de hond bij mij kon liggen en andere gasten geen last van hem hadden geweldig jullie weten nog dat een gast gast is Mvg wim olthof

Gereisd Met partner in september 2016

fantastisch

fam .ossevoort
28-7-2016

alles was en is perfect luxe kamers goede en klantvriendelijkie bediening goed eten en tijd en tips voor de gasten

Gereisd Met partner in juli 2016

Heerlijk familiehotel

Fam. BLankendaal
22-7-2016

Gastvrij ,vriendelijk en behulpzaam personeel Prima ontbijt,alles aanwezig Kaas en botervrij dieet werd moeiteloos aangepast We hebben ongelooflijk lekker gegeten , portionering perfect Kamers zeer schoon en fris Heel fijn dat er thee en koffie op de kamer gezet kon worden Er is zelfs een minikoelkastje op de kamer ,ideaal voor je flesje water om ee te nemen op fietstocht Mooie omgeving om te fietsen en /of te wandelen Dit hotel verdient een dikke 10

Gereisd Met partner in juli 2016

Super gezellig!

Simon
27-6-2016

Geweldige eigenaresse die je met alles wil helpen en een luisterend oor heeft.Goed ontbijt alles aanwezig.Diner gewoon geweldig.- Hoeveelheid water uit de douche is zeer weinig.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de Meulenhoek in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de Meulenhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.