Hotel de Meulenhoek

Kleine hotelsWeer vandaag14°7°
Hotel de Meulenhoek
9,1

65 reviews over Hotel de Meulenhoek in het Nederlands

Heerlijk gegeten van kwaliteit en fijne sfeer

van der Bij
22-10-2017

Niet met overnachting maar wel er gegeten, restaurant met streekproducten en kwaliteit gegoogeld .

Je hier heerlijk kan eten van kwaliteit producten op hoog niveau en met zorg bereid en geserveerd!

Zeer aanbevolen.

Geweldig vriendelijk, gastvrij en behulpzaam

John en Ryanna
28-8-2017

Werkelijk alles was goed. Gastheer, gastvrouw, medewerkers. De ligging heerlijk. Prachtige mindervalide-kamer, het eten (soms TE lekker!). Kortom: een geweldige ambiance. En met de hulp van o.a de gastheer (ook De Kok) prachtige routes gefietst. Vriendelijkheid en hulpvaardigheid staan hoog in het vaandel om het iedereen naar de zin te maken. Chapeau!

Fantastisch hotel

Klaassen sambeek nederland
17-8-2017

Fantastisch hotel ruime kamer met kleine koelkastje Eten is hier geweldig. Wordt door de eigenaar nog zelf gedaan .bedienend personeel zeer vriendelijk. Zeer mooie omgeving om fietsen

fijn hotel

wim olthof
12-9-2016

Geweldige kamer voor mindervalide het eerste hotel waar het toilet op hoogte is geweldige douche en geen probleem om mijn geleidehond mee te brengen bij het ontbijt tafel zo gezet dat de hond bij mij kon liggen en andere gasten geen last van hem hadden geweldig jullie weten nog dat een gast gast is Mvg wim olthof

fantastisch

fam .ossevoort
28-7-2016

alles was en is perfect

luxe kamers goede en klantvriendelijkie bediening

goed eten en tijd en tips voor de gasten

Heerlijk familiehotel

Fam. BLankendaal
22-7-2016

Gastvrij ,vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima ontbijt,alles aanwezig

Kaas en botervrij dieet werd moeiteloos aangepast

We hebben ongelooflijk lekker gegeten , portionering perfect

Kamers zeer schoon en fris

Heel fijn dat er thee en koffie op de kamer gezet kon worden

Er is zelfs een minikoelkastje op de kamer ,ideaal voor je flesje water om ee te nemen op fietstocht

Mooie omgeving om te fietsen en /of te wandelen

Dit hotel verdient een dikke 10

Super gezellig!

Simon
27-6-2016

Geweldige eigenaresse die je met alles wil helpen en een luisterend oor heeft.Goed ontbijt alles aanwezig.Diner gewoon geweldig.- Hoeveelheid water uit de douche is zeer weinig.

Gezellig, authentiek hotel in drenths dorp.

Robert en Gaby
5-1-2016

We hebben 3 dagen in hotel Meulenhoek doorgebracht. Dit hotel wordt gerund door een gastvrije familie die je echt waar voor je geld wil geven.

Het ontbijt is wat je mag verwachten van een hotel, verse broodjes, allerlei beleg etc. Goede koffie en veel soorten brood ook glutenvrij.

Schone ruime familiekamer met alles er op en eraan, tv, bureau, koelkastje, goede bedden. Badkamer met voldoende handdoeken en zelfs washandjes.

Bij ons volgende bezoek aan Drenthe zullen wij zeker hier weer terug komen.

Zeer gastvrij, vriendelijk familie hotel.

Clermonts
24-11-2015

Ligging, in de wintermaanden is het heel rustig Exloo, maar wanneer je hiernaar op zoek bent is het prima.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Erika Frijters
19-6-2015

Hotel de Meulenhoek in Exloo is een fantastisch hotel. Gezellig terras. Goed verzorgde kamers, sommige met balkon, worden elke dag schoongemaakt. Fijne omgeving. Personeel is heel vriendelijk. Het restaurant is netjes. In de keuken wordt alles zo puur mogelijk bereid wat te merken is aan de smaak. Heerlijk en netjes opgediend. Aan het glutenvrije dieet van mijn man hebben ze veel aandacht besteed. Geen problemen ondervonden. Voor ons herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor de Meulenhoek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de Meulenhoek in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de Meulenhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.