Vakantiehuis Van Maanen Vakantiehuizen

7,2

141 reviews over Vakantiehuis Van Maanen Vakantiehuizen in het Nederlands

Wanrooy
8-11-2018

We waren hier bij een rasweekend van bordercollie's. Voor ons was dit de tweede keer en we hebben weer geboekt voor volgend jaar. Dat zegt toch wel hoe leuk we het bij van maanen vakantiehuizen hebben gehad. Het leuke van die rasweekenden is, dat je een chalet uit kan kiezen die je maar wil voor eenzelfde prijs. We hadden een leuk en schoon chalet en het losloopgebied bij het park is een leuke wandeling voor de hond en baas.

Geweldig

Fam Beek
7-11-2018

Het was voor ons de eerste keer bij

van Maanen Vakantiehuizen hadden geboekt voor het rassen weekend "bordercollie " maar wat hebben we een super weekend gehad met allemaal gezellige mensen!

Het team was ook super! Leuke introductie leuke workshops en wandeling!

Prima chalet !

Super georganiseerd!

In 1 woord geweldig...

Er is echter 1 nadeel .....we moeten 1 jaar wachten voor het volgende bordercollie weekend!

We hebben weer geboekt voor volgend jaar!

Voor herhaling vatbaar

Rein Dool
5-11-2018

Ik lees hier op zoover een aantal hele negatieve berichten, maar wij zijn hier nu voor de 2e keer voor het rasweekend met de Bordercollies in een heel mooi en schoon huisje de Meerkoet. Je loopt zo het bos in en alles is goed georganiseerd en alle deelnemers waren enthousiast. Wij hebben voor het Bordercollie weekend 2019 weer de Meerkoet geboekt.

Nooit meer

P K
30-10-2018

Het huisje was erg vies ofschoon je wel 50 euro eindschoonmaakkosten dient te betalen. Dan is het vreemd als je overal "Vies" op kan schrijven. We hebben bewust gekozen voor een huisje met volledig omheinde tuin van 1.80 meter hoog. Echter de honden konden diverse keren ontsnappen door gaten in het hekwerk. Omdat we de honden niet de hele dag in het huisje wilde opsluiten hebben we de vakantie eerder beeindigd. Daarna ontvingen wij een melding dat de borg niet terugbetaald zou worden omdat de reeds aanwezig gegraafde holen door vorige bezoekers ook door onze honden zijn bewerkt welke wij hebben dichtgegooid. Hiervoor vond men

Heerlijke vakantie gehad.

Fam. Schmetz
23-10-2018

Met de herfstvakantie heerlijk genoten samen met onze twee teckels.

Een mooi groot chalet, voorzien van alle gemakken, met een veranda en een mooie grote volledig ommuurde tuin (180 cm hoog).

Renate
15-10-2018

Een erg mooi park. Het huisje zag er geweldig uit, de service was echt uitstekend je werd vriendelijk ontvangen. Ze komen je meteen helpen als er iets is. In één woord GEWELDIG

nooit nooit nooit meer.

Familie 2 personen 3 honden
5-10-2018

Mailing voorafgaande goed, wel familiair en wat opdringerig.

Het chalet Strandplevier was oud, men heeft getracht op te knappen. Helaas vergeten ruimte te creëren om kleding op de hangen, een lampje naast het bed te plaatsen, haakje om een handdoek aan op te hangen, plekje om in de badkamer je tandenborstel neer te zetten etc. De tuin was omheind, wij waren er met 2 volwassen labradors en 1 pup van 12 weken. Jammer dat er in de tuin giftige planten stonden t.w. een taxus, besdragende laurierkers en diverse rododendrons. Op onze aankomstdag vertelde de buurman dat er zaterdag op zondag een feest was, wij waren van harte uitgenodigd. De eigenaar van Vanmaanen vakantiehuizen adviseerde ons om zeker te gaan, feest zou tot in de kleine uurtjes duren. Nou het feest begon vrijdagavond tot zondagmiddag. Wij hebben dus zaterdagnacht in ons eigen bed geslapen. Zondag weer terug, in de herrie van het na feest. En Vanmaanen geeft niet thuis.

Kan dus echt niet.

gerben
24-9-2018

Leuk park, matig huis, slechte indruk.

Veel mensen boeken bij van Maanen een huisje, waar je soms wel met vier honden in mag. Leuk voor hondeneigenaren, maar het park is hier natuurlijk niet blij mee. Vakantiegangers komen terecht op een park, waar niets is ingericht voor honden, n.l. het strand is verboden voor honden en het bos stelt ook niet veel voor. Conclusie : Eigenaren van de woningen op dit park ergeren zich natuurlijk dood aan alle mensen met honden, uitzonderingen daargelaten, ligt er heel veel hondenpoep overal en dat gaat van Maanen helaas niet opruimen. Leuk als je daar aan het wandelen bent en bij alle verhuurhuisjes 3 of 4 honden naar je staan te bulderen. Neen dit is gewoon niet best en je zult een huisje huren, waar net een paar weken al die honden hebben geslapen. Wij houden van honden, maar iedereen is toch wel verplicht om hondenpoep op te ruimen en een park netjes te houden en dat gebeurd hier helaas niet.

Wij komen hier nu voor het 6e jaar en wederom hebben we het naar onze zin gehad chalet was weer perfect schoon en netjes ,en Jan en Eline vriendelijke zoals altijd.net als het vriendelijke en behulpzame personeel. Echt een aanrader .

De honden hebben de afgelopen drie weken echt genoten in de goed omheinde tuin .Dus mensen zoek je een mooie vakantie in Drenthe met je honden .dan is dit park echt een aanrader.

Gerrit de Haan
19-9-2018

Een heerlijke vakantie gehad bij Van Maanen Vakantiehuizen te Erm. Alles was op en top geregeld!

Wij zijn trotse bezitters van twee Oud Duitse herdershonden. Na een aantal jaren niet op vakantie te zijn geweest wilden wij er weer graag eens tussenuit. Waar we tegenaan liepen bij het zoeken van een vakantie was dat bij veel parken honden niet zijn toegestaan, of slechts één hond. Na een goede tip van een vriendin van mijn vrouw zijn we uitgekomen bij Van Maanen Vakantiehuizen te Erm. Hier zijn honden van harte welkom. Alles staat in het teken van de hond.

Ons chalet was heerlijk ruim en voorzien van een 1,80 omheinde tuin. Oftewel, we hadden geen omkijken naar ons honden. Echt ideaal! In de buurt zijn verscheidene locaties waar je heerlijk met je honden (onaangelijnd) kunt wandelen. Bij aankomst hebben we een boekje gekocht waarin alle locaties om te wandelen staan beschreven. Dit scheelde ons heel wat zoekwerk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Van Maanen Vakantiehuizen in Erm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Van Maanen Vakantiehuizen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.