Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Ermerhoeve

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Ermerhoeve

• 4An24-05-2016

Goede locatie, maar bedden waren niet verschoont!

Het is een goede locatie, zowel wat ruimte betreft in dit verblijf als de omgeving. Dat de bedden niet voor ons verschoont waren vonden wij minder, na opmerkingen daarover waren er geen reserve lakens. Hygiene liet hier echt te wensen over.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9julia18-05-2016

prachtig

locatie is super, schitterende monumentale boerderij met een zee van ruimte

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 4Gerard16-05-2016

Slechte prijs kwaliteit

Mooie locatie in een natuurlijke omgeving, op een mooie locatie De woning was niet erg schoon bij aankomst eerst schoonmaakwerkzaamheden gedaan om lekker te kunnen eten en genieten Diverse dingen die op de lijst aanwezig zouden wezen of zouden doen waren er niet of deden het niet zoals een dvd speler, werkende stoomcabine enz. Heel veel stof en spinnenwebben in de woning aanwezig Buiten om de deur was ook erg rommelig om de deur gras stond erg hoog en veel kuilen in het gras Tevens is de woning niet invaliden geschikt

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Marga13-10-2015

Dit moet je meemaken

Dit overtreft mijn mooiste dromen... wat een prachtige oude boerderij met veel details en prachtig ingericht. Grote houtkachel en jachtkamer met 5 banken en een grote deel met een mega eettafel en een speelruimte voor de grote en kleine kinderen ..... 6 slaapkamers met goede bedden en een eigen thema. Wij hadden 4 honden mee en wat fijn dat dat mocht.

veel mooie routes en dichtbij emmen winkelstad en dierentuin. Heerlijk genoten wij ....

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9karin13-10-2015

prachtig

Voor een tiendaagse meditatie en yogaretreat hebben we met een groep vrienden in de Ermerhoeve gelogeerd. Ook voor dit doel een prachtige en ruime boerderij, voldoende ruimte voor gezamenlijke meditatie, maar ook plek om je terug te trekken. Heerlijke tuin, mijn hond heeft genoten. Volop walnoten geraapt voor salades. Op de koude avonden was het haardvuur in de woonkamer een heerlijke plek om samen te komen. Prachtig bos in de nabijheid om te wandelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Verschuur19-06-2015

geen moeite teveel. prachtige hoeve.

Met onze familie hebben wij een week in de Ermerhoeve doorgebracht. We hebben een geweldige week gehad. Voor jong en oud is het een heerlijke plek. Meer dan voldoende ruimte en vermaak, ook in de hoeve bij slecht weer. Goede bedden, alles netjes verzorgd en wat er niet was werd dezelfde dag nog afgeleverd. Echt top! De tuin afgeschermd voor de hond, zonder gevaar kon die lekker in de tuin verblijven. Vlakbij het Ermerstrand, het is te lopen. Wij komen er zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9MAXMARA18-06-2015

Droomhuis, Super bedden, erg groot en luxe.

Wij zaten met vrienden en kinderen en honden 3 nachten in deze prachtige hoeve. Het is net een woonwinkel zo mooi ingericht en zo groot ....

Super centrale ligging tov dierenpark emmen, plopsaland en waterskiebaan en strand. Ook nog met de meiden naar de sauna geweest.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Ermerhoeve info