Goed verblijf tijdens de zomervakantie in Erm

Review geschreven door Henk

Goed verblijf tijdens de zomervakantie in Erm

Henk
26-8-2016

We hebben twee weken genoten van deze ruime vakantiewoning. Ook onze drie kinderen hadden het naar hun zin. Vooral het meer en de speeltuin waren favoriete plekjes om te spelen. De bungalow heeft een ruime woonkamer. In een hoek staat een grote tafel waar je ruimschoots kunt eten. De nieuwe keuken heeft een vaatwasser. Buiten is het ruime terras met een handige picknicktafel. Achter het terras is een grasveld waar je kunt zitten of spelen. Het grote, mooie meer is vlakbij het vakantiehuisje. De ooievaars met hun jongen waren er ook. We zijn niet in het zwembad geweest (daarom daar geen beoordeling). Ook fijn dat er gratis wifi beschikbaar is nabij de receptie. In de omgeving van Erm is genoeg te doen. Je kunt er heerlijk fietsen. In de buurt liggen mooie dorpen en Emmen is een stad waar je goed kunt winkelen.