Vakantiehuis Ermerzand 8 & 11

Met jonge kinderen

bungalow nr 8

theo
26-9-2016

het was weer fantastich. mooi in gericht. en een mooie keuken

We hebben twee weken genoten van deze ruime vakantiewoning. Ook onze drie kinderen hadden het naar hun zin. Vooral het meer en de speeltuin waren favoriete plekjes om te spelen. De bungalow heeft een ruime woonkamer. In een hoek staat een grote tafel waar je ruimschoots kunt eten. De nieuwe keuken heeft een vaatwasser. Buiten is het ruime terras met een handige picknicktafel. Achter het terras is een grasveld waar je kunt zitten of spelen. Het grote, mooie meer is vlakbij het vakantiehuisje. De ooievaars met hun jongen waren er ook. We zijn niet in het zwembad geweest (daarom daar geen beoordeling). Ook fijn dat er gratis wifi beschikbaar is nabij de receptie. In de omgeving van Erm is genoeg te doen. Je kunt er heerlijk fietsen. In de buurt liggen mooie dorpen en Emmen is een stad waar je goed kunt winkelen.

Prima huisje in leuke omgeving

familie
22-8-2016

Prima vakantiehuisje, met leuk tuintje. Maar voor ons jonge gezin was het jammer dat er niet meer kinderen op de camping waren. Ondanks dat het hoogseizoen was, waren er nauwelijks andere jonge gezinnen. Mooie omgeving waar genoeg te doen is.

Heerlijke vakantieweek gehad in nummer 8 met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen (3 en 5 jaar)

- bungalow is ruim en mooi gerenoveerd.

- heerlijk meer / strand, speeltuin en zwembad waar kinderen kunnen spelen

- rustig en ruim opgezet park

- heerlijke 'tuin' met heel veel privacy en uitzicht over het weiland. Met zon EN schaduw.

- met de brochures in de 'todo' bakken in het huisje hebben we ons prima vermaakt (o.a. dagje emmen, ballorig emmen,

- zwembad: Elke dag wel een uurtje geweest. overzichtelijk en rustig voor (kleine) kinderen.

Fijne bungalow op heerlijke plek

Fam. Gerstel
26-8-2014

Bungalow Ermerzand 8 (Erm) heeft alle ingredienten voor een geslaagde gezinsvakantie!

De bungalow is van alle gemakken voorzien, en heeft een praktische indeling. Wasmachine facilteiten zijn via de receptie te gebruiken.

Heerlijke vakantie met veel natuur en rust

Eimert en Linda
24-8-2014

Huisje nr. 8 is op een prima manier uitgebouwd en ligt op een zeer goede locatie, vlakbij het meer en met een heerlijke tuin met veel privacy en rust.

We hebben genoten en voor de kinderen is er genoeg te doen, zoals de grote speeltuin, zwemmen en roeien in het meer, zwembad enz.

Wel jammer, dat er geen winkeltje aanwezig is op het park en dat de snackbar niet de hele week geopend is.

Heerlijke plek

Kok
18-5-2014

Leuk rustig park, zeer geschikt voor jonge gezinnen, er is een overzichtelijk zwembad en een leuke speeltuin bij het meer. Huisje is ruim en modern ingericht en alles is aanwezig wat je nodig hebt. Ruime afgeschermde tuin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ermerzand 8 & 11 in Erm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ermerzand 8 & 11 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.