Vakantiepark Ermerstrand

Tonen op kaart

176 reviews over Vakantiepark Ermerstrand

• 9Mandy HdM06-09-2017

Geweldig huwelijk en overnachting

In Juni 2017 zijn we op de mooie beachbar getrouwd en hebben we een geweldig feest gehad in de blokhut met bbq en wakeboarden. We zijn met veel vrienden en familie blijven slapen in de chalets en hebben we ontbeten in de kleine Jan.
    Alles was geweldig geregeld! Er werd goed met ons meegedacht en ingespeeld op dat moment. Beter hadden ze het niet kunnen doen! Mooie chalets op een heel net terrein. De chalets waren perfect en we konden er zelfs nog iets eerder in zodat iedereen zich voor de ceremonie kon installeren en omkleden. Absoluut een aanraden, we hadden niks te wensen over op onze mooiste dag!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8calimero05-09-2017

volgend jaar weer

We komen elk jaar voor het beach volleybaltoernooi. Heel gezellig,leuk en toch ook sportief. Beetje lawaai s'nacht moot kan ook kunnen. WC's zijn in deze periode niet altijd schoon, worden wel schoongemaakt, maar in verhouding met het aantal mensen. niet voldoende We verbazen wat er nadien allemaal weer word weggegooid. Tip-1: meer containers. Tip-2: een aparte container op elk veldje voor alle blikjes (duurzaam)

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Terhalle05-09-2017

Het was geweldig!

Het park is netjes, het personeel denkt mee. Leuke horeca op het park en niet duur! Genoten van de omgeving en de mensen. Erg mooie omgeving om te fietsen. Wij komen zeker terug! Het was een geweldige vakantie!

• 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Chris Boetje01-09-2017

Ermerstrand is prachtig park ,mooie ruime plaatsen

Mooie ruime plaatsen met zicht op het water, fijne buiten en binnen speelplaatsen voor de kinderen. Gezellige terrasjes , ook bij de waterskie-baan. Schone toiletten/ douches. Enige minpuntje is het douchen met douche-muntjes

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Elly Pots01-09-2017

Het is een superlocatie. Voor elk wat wils.

De service is top. Voor elk weertype zijn er mogelijkheden. In overleg kan er een heel veel gerealiseerd worden. De safari tenten waren voorzien van een goede keuken. Sanitair werd goed schoongehouden. We hebben als groep geen min punten kunnen aangeven.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7alie31-08-2017

Erg leuk voor de kids

Het is een erg leuke camping voor de kinderen. Ze kunnen heerlijk spelen in de speeltuin of op het strandje.

Jammer dat er op het strandje en op het gras er om heen veel afval ligt zoals bier dopjes en kapotte lepeltjes. Ook was er een party gehouden op het overdekte vlonder en werd pas laat in de middag de dag erna het etensafval opgeruimd door de catering.

Het toiletgebouw atlas is erg verouderd en daardoor niet echt schoon.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Fam. Kruijssen31-08-2017

fantasties

Heerlijk genoten van een ontspannen vakantie. Vriendelijk personeel en er is genoeg te doen voor de kinderen. Top locatie met ~20km naar plopsa indoor(Coevorden) en ~10km Wildlife Adventure Zoo (Emmen) zeker de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Frissen31-08-2017

Was mooi

Ik zal iedereen aanraden om keer te gaan

• 1Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Fam. Nieuwlaar30-08-2017

Heerlijk relax weekend

Leuke activiteiten voor zowel jonge kinderen als oudere kinderen. Dit maakt dat je je prima op het park zelf kunt vermaken. Om even een dorpje in te gaan, moet je wel eerst wat langer fietsen. Dit is niet vervelend, want het is een mooi gebied.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Familie Dijkstra30-08-2017

Ontspannen vakantie

We kijken met een goed gevoel terug op onze midweek in een Oase chalet. Het chalet is aan de kleine kant maar met 2 volwassenen en 2 kinderen is dit prima te doen. Er wordt geadverteerd dat de chalet voor 4 - 6 personen is maar hoe er zes personen zouden moeten vertoeven is ons een raadsel en zeker niet aan te raden! De omgeving is prachtig, het park is schoon en netjes. Het speelgedeelte, Dolfijn, vond onze zoon van 5 jaar erg leuk! Wij zouden wel eens terug kunnen komen!

• 7Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

21 tips over Vakantiepark Ermerstrand

• Janet, 30-05-2012

ga erheen als je net als ons een goedkope deal kan krijgen via een veiling site.

• fam. J. Nieuwerf, 23-08-2013

Je kunt prima eten in de restaurants van Ermerstrand. Persoonlijk hoop ik dat de menukaart op de waterskibaan een uitbreiding krijgt en Ik hoop dat volgend jaar de kwaliteit nog wat kan verbeteren. Voor snackbar kwaliteit is het prima maar je wil ook wel eens een heerlijk gebakken biefstuk met gebakken aardappeltjes en groenten. De bediening is Top!

• Wim, 09-12-2011

Ga eens een uurtje hangen in de Beachclub. is zeker de moeite waard.

Tevens voor de kleine kinderen is Dol-Fijn ook open in de wintermaanden. Werd ook gebruik van gemaakt, heb verschillende kinderen meermaals gezien dus die genoten ook!

1 vraag over Vakantiepark Ermerstrand

• piet, 02-09-2009

Grote brand op dit park

Brand verwoest hotel en restaurant recreatiepark Ermerstrand Erm - In de nacht van maandag op dinsdag is brand uitgebroken op het recreatiepark Ermerstrand in Erm, waarbij Restaurant Beachclub, een nog niet in gebruik zijnd hotel en een toekomstige fitessruimte door brand zijn verwoest. De brand werd al snel opgeschaald naar een grote brand. De acties van de brandweer richtten zich met name op het gebouw naast het brandende restaurant. Door dit receptiegebouw nat te houden, wist de brandweer te voorkomen dat ook dit pand in brand vloog. Het restaurant zelf was niet meer te redden. Om die reden heeft de brandweer dit gecontroleerd laten uitbranden. Ongeveer twee uur na het uitbreken van de brand kon begonnen worden met het nablussen. Bij de brand deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Ondanks de vuurzee hoefden er geen recreatiebungalows of caravans ontruimd te worden.

Recereatiepark Ermerstrand, 21-02-2013

Inmiddels is de Pirates of Erm en de Dol-Fijn in gebruik! Kom een keer langs voor het resultaat!

Marith Schoemaker, 08-01-2010

Inmiddels zijn de afgebrande Beachclub en het in aanbouwzijnde hotel opgeruimd en worden de voorbereidingen getroffen voor de realisatie van een grote speeltuin op deze mooie plek direct grenzend aan de camping en aan het strand. Kinderen tussen de 3 en 12 jaar zullen zich hier uren kunnen vermaken. De speeltuin is uitdagend opgezet en staat in het decor van een boot inclusief kraaiennest en stuurhut. Het streven is om de speeltuin speelklaar te hebben in de maand april. Kijk voor een impressie van de speeltuin op de site www.ermerstrand.nl. Ze zijn echt goed aan de weg aan het timmeren en het team laat zich niet uit het veld slaan door de heftige gebeurtenis van afgelopen zomer.

Vakantiepark Ermerstrand info

• Aantal sterrensterster