Vakantiepark Ermerstrand

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

176 reviews over Vakantiepark Ermerstrand

• 8Smit11-12-2017

Super vakantie, een oase van rust!

Super accommodatie! Wij hebben heerlijk kunnen genieten van onze rust. Helaas was de horeca vroeg dicht.

• 7Eetgelegenheden

• 9hessel romkes11-12-2017

fantastisch!

Alles aan het huis is perfect voor een grote groep! Wij komen hier al jaren met plezier!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 7Woppenkamp11-12-2017

Ja was super

Dat de stofzuiger niet goed zuigt voor de rest was het goed

• 7Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 9Muziekreis harmonie Sint Jan Wanroij11-12-2017

Ideaal voor groepen Lake Cabin mooi ingericht

Inrichting, keuken, slaapkamers en recreatiezaal heel mooi en praktisch. Service van catering en afspraken super. We waren met meer dan 40 personen met instrumenten en dan nog ruimte genoeg Lake Cabin 1 en 2. Mooie ligging vlakbij strand en mogelijkheden buiten activiteiten zoals BBQ kampvuur en veranda. Veel privacy kortom een goede plek voor groepen

• 9Activiteiten

• 8Fam Bronkhorst - van der schilden11-12-2017

Wij komen graag nog eens in de zomer maanden

Het park was mooi en goed verzorgd. De chalets zijn ruim, heel knus ingericht en voldoende schoon gemaakt. Helaas waren wij laat in het seisoen waardoor de watersporten niet meer mogelijk waren. De binnen speeltuin is redelijk klein. Daarom moesten wij ons gaan vermaken buiten het park maar er is genoeg te doen in de omgeving. Wij hebben een goede midweek gehad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 8Jeffrey11-12-2017

Mooie omgeving super service en gezellig park

Wij stonden samen op stek 7 en 8 en hebben een leuk verblijf gehad alleen heel erg jammer dat de vangsten op alle stekken zeer matig waren maar ondanks dat hebben we leuke tijd gehad je kan lekker wat eten bij de waterski baan en de douches zijn ook zeker goed en schoon. Dus al met al zeker wel een aanrader om een week of midweek lekker te gaan vissen

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Ester U11-12-2017

Genoten

Wij zijn een weekend op het Ermerstrand geweest in een Oase chalet voor 4 personen. De chalet is van alle gemakken voorzien en het heeft ons aan niets ontbroken. Ook netjes en schoon en het ligt superleuk! Wij waren laat in het seizoen en dan is een binnenspeeltuin erg fijn. Het enige wat we jammer vonden, is dat deze pas om 12u geopend was.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Bianca11-12-2017

Tot volgend jaar 😁

Verblijf in the lake cabin, groepsverblijf voor kleinere groepen. Wij komen hier al 3 jaar en altijd tevreden. Sfeervol ingericht en altijd vriendelijke en behulpzame medewerkers.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Sophie11-12-2017

Overweldigend

Ontzettend mooie accomodatie. Wij hadden een behoorlijke rit achter de rug, maar de accomodatie maakte alles goed! De accomodatie was schoon en van alles voorzien. Betreft activiteiten is er genoeg keuze en voor iedereen wat wils. Wij waren met mannen en vrouwen, deden op en aan het meer, iedereen was enthousiast! Ik zou zeker nog eens terug gaan met de kinderen.

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

• 8J, Otgaar06-09-2017

Erg Leuk en comfortabel verblijf.

Mooi strand en natuur in de omgeving. Ruim en schoon chalet. Jammer van het slechte weer waardoor niet alles open was. Ik kom graag nog eens terug om de glijbaan uit te proberen!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

21 tips over Vakantiepark Ermerstrand

• Janet, 30-05-2012

ga erheen als je net als ons een goedkope deal kan krijgen via een veiling site.

• fam. J. Nieuwerf, 23-08-2013

Je kunt prima eten in de restaurants van Ermerstrand. Persoonlijk hoop ik dat de menukaart op de waterskibaan een uitbreiding krijgt en Ik hoop dat volgend jaar de kwaliteit nog wat kan verbeteren. Voor snackbar kwaliteit is het prima maar je wil ook wel eens een heerlijk gebakken biefstuk met gebakken aardappeltjes en groenten. De bediening is Top!

• Wim, 09-12-2011

Ga eens een uurtje hangen in de Beachclub. is zeker de moeite waard.

Tevens voor de kleine kinderen is Dol-Fijn ook open in de wintermaanden. Werd ook gebruik van gemaakt, heb verschillende kinderen meermaals gezien dus die genoten ook!

1 vraag over Vakantiepark Ermerstrand

• piet, 02-09-2009

Grote brand op dit park

Brand verwoest hotel en restaurant recreatiepark Ermerstrand Erm - In de nacht van maandag op dinsdag is brand uitgebroken op het recreatiepark Ermerstrand in Erm, waarbij Restaurant Beachclub, een nog niet in gebruik zijnd hotel en een toekomstige fitessruimte door brand zijn verwoest. De brand werd al snel opgeschaald naar een grote brand. De acties van de brandweer richtten zich met name op het gebouw naast het brandende restaurant. Door dit receptiegebouw nat te houden, wist de brandweer te voorkomen dat ook dit pand in brand vloog. Het restaurant zelf was niet meer te redden. Om die reden heeft de brandweer dit gecontroleerd laten uitbranden. Ongeveer twee uur na het uitbreken van de brand kon begonnen worden met het nablussen. Bij de brand deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Ondanks de vuurzee hoefden er geen recreatiebungalows of caravans ontruimd te worden.

Recereatiepark Ermerstrand, 21-02-2013

Inmiddels is de Pirates of Erm en de Dol-Fijn in gebruik! Kom een keer langs voor het resultaat!

Marith Schoemaker, 08-01-2010

Inmiddels zijn de afgebrande Beachclub en het in aanbouwzijnde hotel opgeruimd en worden de voorbereidingen getroffen voor de realisatie van een grote speeltuin op deze mooie plek direct grenzend aan de camping en aan het strand. Kinderen tussen de 3 en 12 jaar zullen zich hier uren kunnen vermaken. De speeltuin is uitdagend opgezet en staat in het decor van een boot inclusief kraaiennest en stuurhut. Het streven is om de speeltuin speelklaar te hebben in de maand april. Kijk voor een impressie van de speeltuin op de site www.ermerstrand.nl. Ze zijn echt goed aan de weg aan het timmeren en het team laat zich niet uit het veld slaan door de heftige gebeurtenis van afgelopen zomer.

Vakantiepark Ermerstrand info

• Aantal sterrensterster