Vakantiepark Ermerstrand

176 reviews over Vakantiepark Ermerstrand

• 2018
    5Fam. Konijn24-06-2018

Nooit meer

Fijn dat er in de omgeving zoveel te doen is want het was deze week uitgestorven op het complex. Terwijl het toch al eind juni is. Veel vaste bewoners, maar die zie je ook niet. Alleen de horeca bij de waterski was soms open. En dan waren er alleen een paar bezoekers die kwamen water skiën. Huisje Oase is redelijk bevallen. Matras goed maar je moet in de slaapkamer over elkaar heen klimmen als je er in of eruit wilt. 2x naar de snackbar gelopen, 1x voor ijsje en toen er om 18:00 uur?! mensen nog wat wilden eten was de keuken al dicht. 2e keer kwamen we op zondag om 19:15 uur en toen waren ze al dicht. Deden wel open maar de ijsautomaat was al uit. Echt dramatisch dat er geen horeca open is. Mijn man is slecht ter been en we moeten echt voor alles de auto pakken zo. Zeer teleurgesteld in dit park. We zijn veel op stap gegaan en hebben het zeker naar ons zin gehad maar dit was echt niet het fijne vakantiepark wat we verwacht hadden.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 3janneman11-05-2018

geen hondenpark

mooi park,maar de bewoners zijn niet blij met de honden.Dus geen hondenpark

• 3Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2018

• 7C Vas13-02-2018

Ooit misschien weer heen

Dit was de tweede keer voor ons. Heel mooi park Maar allebei de keren geweest in Augustus, maar toch te rustig.. 2014 was meer animatie. Je betaald ervoor prima, maar als er weinig animo voor is gaat het niet door. Dat is jammer want je betaald voor meerdere activiteiten😊 Maar blijft een leuk park. Minpuntje voor ons het was geen mooi weer beide keren, activiteiten buiten. Voor kleine kinderen is er meer te doen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Myrthe & Diana31-01-2018

Fantastisch geweldig huis voor groepen!

Accomodaties was geweldig! Groepshuis waar 72 personen konden verblijven. Wij waren met ongeveer 45 personen en hebben echt een fantastisch weekend en verblijf gehad! Super mooi huis! super communicatie met de mensen van het Park. Cheryll & Bernice! Super meiden! Alles goed geregeld. Een leuke activiteit voor de zaterdag (highland games was alleen wat simpel), vervolgens een super winter BBQ! Alles is snel en goed geregeld. Snachts is het alarm af gegaan en hierbij werden we snel en goed geholpen! Top huis!!! Hele fijn en mooie plek!

• 10Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

7Monica15-12-2017

Een mooi gelegen park in bosrijke omgeving

De recreatieruimtes zijn knus en sfeervol. De kleinere chalets zijn basic ingericht maar van alle gemakken voorzien.

• 7Activiteiten

• 8Pascal Simon14-12-2017

Super vakantie met hele mooie omgeving!

Alles was super, ik heb een heerlijk karper visweekend gehad op het eiland.

• 8S. Zegwaard12-12-2017

Altijd heerlijk

Ik kom op het Ermerstrand al jaren achtereen om te vissen. Dat bevalt prima! Maar elke keer weer wanneer ik het park op gereden kom, dan vraag ik mij af hoe het nu zou zijn om hier eens een weekend in een chalet te zitten i.p.v. in een tent.

• 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in oktober 2017

• 9Kevin12-12-2017

Goed geregeld en verzorgd.

Mijn broer en ik hadden het chalet op het Vis eiland. Een prachtig huisje en alle steks voor een nette prijs met een goede karper vangst. Zeer goed ontvangen door receptie.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in september 2017

• 8Van Deudekom11-12-2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Goed aan te rijden, erg vriendelijk behulpzaam personeel

• 9Activiteiten

• 10Harm11-12-2017

Een heerlijk weekend weg!

Het was een heerlijk weekend met keurige chalets. Van alle gemakken voorzien. Op het park s van alles te doen. Wij zijn gaan wakeboarden, gaaf! Verder beachvoetbal gespeeld. Erg leuk, wel zwaar 😁. Kortom, een geslaagd weekend gehad!

• 9Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2017

21 tips over Vakantiepark Ermerstrand

• Janet, 30-05-2012

ga erheen als je net als ons een goedkope deal kan krijgen via een veiling site.

• fam. J. Nieuwerf, 23-08-2013

Je kunt prima eten in de restaurants van Ermerstrand. Persoonlijk hoop ik dat de menukaart op de waterskibaan een uitbreiding krijgt en Ik hoop dat volgend jaar de kwaliteit nog wat kan verbeteren. Voor snackbar kwaliteit is het prima maar je wil ook wel eens een heerlijk gebakken biefstuk met gebakken aardappeltjes en groenten. De bediening is Top!

• Wim, 09-12-2011

Ga eens een uurtje hangen in de Beachclub. is zeker de moeite waard.

Tevens voor de kleine kinderen is Dol-Fijn ook open in de wintermaanden. Werd ook gebruik van gemaakt, heb verschillende kinderen meermaals gezien dus die genoten ook!

1 vraag over Vakantiepark Ermerstrand

• piet, 02-09-2009

Grote brand op dit park

Brand verwoest hotel en restaurant recreatiepark Ermerstrand Erm - In de nacht van maandag op dinsdag is brand uitgebroken op het recreatiepark Ermerstrand in Erm, waarbij Restaurant Beachclub, een nog niet in gebruik zijnd hotel en een toekomstige fitessruimte door brand zijn verwoest. De brand werd al snel opgeschaald naar een grote brand. De acties van de brandweer richtten zich met name op het gebouw naast het brandende restaurant. Door dit receptiegebouw nat te houden, wist de brandweer te voorkomen dat ook dit pand in brand vloog. Het restaurant zelf was niet meer te redden. Om die reden heeft de brandweer dit gecontroleerd laten uitbranden. Ongeveer twee uur na het uitbreken van de brand kon begonnen worden met het nablussen. Bij de brand deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Ondanks de vuurzee hoefden er geen recreatiebungalows of caravans ontruimd te worden.

Recereatiepark Ermerstrand, 21-02-2013

Inmiddels is de Pirates of Erm en de Dol-Fijn in gebruik! Kom een keer langs voor het resultaat!

Marith Schoemaker, 08-01-2010

Inmiddels zijn de afgebrande Beachclub en het in aanbouwzijnde hotel opgeruimd en worden de voorbereidingen getroffen voor de realisatie van een grote speeltuin op deze mooie plek direct grenzend aan de camping en aan het strand. Kinderen tussen de 3 en 12 jaar zullen zich hier uren kunnen vermaken. De speeltuin is uitdagend opgezet en staat in het decor van een boot inclusief kraaiennest en stuurhut. Het streven is om de speeltuin speelklaar te hebben in de maand april. Kijk voor een impressie van de speeltuin op de site www.ermerstrand.nl. Ze zijn echt goed aan de weg aan het timmeren en het team laat zich niet uit het veld slaan door de heftige gebeurtenis van afgelopen zomer.

Vakantiepark Ermerstrand info

• Aantal sterrensterster