21 tips over Vakantiepark Ermerstrand

• Janet, 30-05-2012

ga erheen als je net als ons een goedkope deal kan krijgen via een veiling site.

• fam. J. Nieuwerf, 23-08-2013

Je kunt prima eten in de restaurants van Ermerstrand. Persoonlijk hoop ik dat de menukaart op de waterskibaan een uitbreiding krijgt en Ik hoop dat volgend jaar de kwaliteit nog wat kan verbeteren. Voor snackbar kwaliteit is het prima maar je wil ook wel eens een heerlijk gebakken biefstuk met gebakken aardappeltjes en groenten. De bediening is Top!

• Wim, 09-12-2011

Ga eens een uurtje hangen in de Beachclub. is zeker de moeite waard.

Tevens voor de kleine kinderen is Dol-Fijn ook open in de wintermaanden. Werd ook gebruik van gemaakt, heb verschillende kinderen meermaals gezien dus die genoten ook!

• E.de vries, 16-07-2013

de skihut, zo'n lekker broodje zalm.HEERLIJK

• Edith Smits', 14-08-2013

Dierentuin Emmen mag je niet missen

• Marian, 15-08-2013

Het gevangenismuseum in Veenhuizen is erg leuk om te bezoeken. Ook het dorpje Orvelte is een bezoekje waard. Je kunt in het naastgelegen dorp Sleen heerlijk eten bij de Italiaan/Steakhouse.

• r_locci, 13-08-2013

Waterskiën was een groot succes bij mijn zoon. Dagje dierentuin Emmen.

• Wieringa, 13-08-2013

Midgetgolf op Ermerzand 5 minuten van de Camping, heeft ook een overdekt zwembad. Pizzeria in Sleen heerlijke pizza's niet duur en bezorgd ook nog eens voor bij de receptie van de camping als je dat zou willen en anders is het ongeveer 5 minuten rijden vanaf de camping.

• Huiting, 13-08-2013

Erg leuk met kinderen, veel te doen!

• E.de vries, 12-08-2013

het eten in de beachclub was lekker . vriendelijk personeel. snackbar ook prima.

• Henny, 05-04-2013

Waterskiën, paintball, lasergamen,

• Woodie, 07-04-2013

Wij zijn in de dierentuin van Emmen geweest. De middag was voor ons te kort.

• Monica, 06-02-2013

Er gaat niets boven Drenthe, vooral Ermerstrand

• André , 23-01-2013

Nou net wat ik al zij het pizza buffet en het pannenkoeken buffet is echt geweldig en natuurlijk met mooi weer de giga glijbaan

• René Huisman, 12-06-2013

We hebben de Highland games gedaan, en dat was best leuk. Zou alleen iets uitgebreider kunnen, maar de kilts zaten goed.

• Peter en Anika Morsink, 18-08-2013

In de omgeving is ook veel te doen. Leuke stadjes en leuk fietsen.

• Michel, 13-08-2013

In Emmen heb je prima eetgelegenheden, wij zijn o.a. bij Stroop&zo geweest voor een High Pancake :)

• Carolien, 13-08-2013

Mijn jongste dochter is verlamd [rolstoel gebonden] en afhankelijk van medische apparatuur, toch was het op dit park ook voor haar goed toeven!

De huurtent van gajemee.nl was volgens de site voor 4 à 5 personen, maar die tent is enorm groot. En de bijzettent ook zeer ruim. Ook een aanrader voor grote gezinnen!!

• kj. , 03-05-2013

Dierentuin Emmen is goed te fietsen (45 minuten). Fietsen van tevoren huren!!

• gast , 09-06-2012

Wij zijn in de dierentuin van Emmen geweest. Erg mooie dierentuin. Ook het veenpark is zeker een bezoek waard.

• Manon, 18-05-2015

Het boomkroonpad in drouwen vonden we erg leuk, evenals de andere activiteiten die staatsbosbeheer hier organiseert.