Vakantiepark Ermerstrand

Met jonge kinderen

Olaf van der Klooster
4-10-2018
  • Onderkomen1

In september is er niets meer te beleven. Buiten de receptie is alles dicht. Niet verwonderlijk want buiten vaste gasten/eigenaren is het vooral stil. Prima als je rust zoekt, maar wij hadden wel een etentje of drankje willen doen in de gelegenheden op het park.

Men betaald € 55,- voor de schoonmaak. Ik durf te zeggen dat ze even snel kijken en besluiten dat het schoon genoeg is. We hebben zelf maar gestofzuigd (dat was hard nodig). De dode oorwurmen lagen in de kastjes tussen de glazen.... Zegt genoeg toch? In de deur van de koelkast ontbraken alle houders, dus de deur was compleet onbruikbaar. Niet bepaald handig en een zichzelf respecterend vakantiepark lost dit op.

De indeling is zo mooi opgezet dat je geen tv kunt kijken vanaf de bank. Dus hebben we de bank maar verplaatst naar de best mogelijke positie.

Kortom, mooie omgeving, maar het verblijf is niet meer als een 1 waard.

Sjef Dielissen
27-9-2018
  • Onderkomen5

Mooi gebied en een prachtig buitenmeer maar dat is wel zo beetje alles.

Slechte service en niet vriendelijk personeel, alles was gesloten eind augustus terwijl dit anders vermeld word bij het boeken.

Groot en ongezellige bedoeling het enige wat er veel zit zijn polen en waarvan je best last kunt hebben.

Wij zaten in het type Oase 20 en tegen over ons waren diverse huisjes gevestigd met polen, en het enigste wat je hoorde was een hoop geschreeuw en geboer.

Verder geen bar open geen restaurant open en geen snackbar open dus wij waren aangewezen op de nabij gelegen dorpen.

Verder vind ik het onbeschoft lang duren voor je de betaalde borg weer terug krijgt, in ons geval naar twee keer gebeld te hebben 4 weken.

Nooit meer enorm vies !

Samantha
11-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

In principe een mooie camping maar echt ontzettend vies !

Poep zat letterlijk dagen aan de muur zowel receptie als schoonmaaksters op aangesproken maar zat er nog ook zat er op meerdere plekken schimmel in de douches dit waarschijnlijk door de slechte manier van schoonmaken ( hoge drukspuit erop en alles gewoon nat laten en dit met ruim 30° buiten ideaal voor ziektes en bacteriën)

Eetgelegenheid gaat te vroeg dicht en heeft weinig keus .

Je mag met hond nergens op het park komen behalve het uitlaatveldje gelukkig is er wel een bos vlakbij.

Je moet betalen om je vuil weg te brengen daardoor kom je veel afval op het park tegen in de bosjes, struiken afvalbakjes enz met piepende banden ziek naar huis gegaan NOOIT meer.

Fam. Konijn
24-6-2018
  • Onderkomen7

Fijn dat er in de omgeving zoveel te doen is want het was deze week uitgestorven op het complex. Terwijl het toch al eind juni is. Veel vaste bewoners, maar die zie je ook niet.

Alleen de horeca bij de waterski was soms open. En dan waren er alleen een paar bezoekers die kwamen water skiën. Huisje Oase is redelijk bevallen. Matras goed maar je moet in de slaapkamer over elkaar heen klimmen als je er in of eruit wilt. 2x naar de snackbar gelopen, 1x voor ijsje en toen er om 18:00 uur?! mensen nog wat wilden eten was de keuken al dicht. 2e keer kwamen we op zondag om 19:15 uur en toen waren ze al dicht. Deden wel open maar de ijsautomaat was al uit. Echt dramatisch dat er geen horeca open is. Mijn man is slecht ter been en we moeten echt voor alles de auto pakken zo. Zeer teleurgesteld in dit park. We zijn veel op stap gegaan en hebben het zeker naar ons zin gehad maar dit was echt niet het fijne vakantiepark wat we verwacht hadden.

geen hondenpark

janneman
11-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

mooi park,maar de bewoners zijn niet blij met de honden.Dus geen hondenpark

Ooit misschien weer heen

C Vas
13-2-2018
  • Onderkomen7

Dit was de tweede keer voor ons.

Heel mooi park

Maar allebei de keren geweest in Augustus, maar toch te rustig.. 2014 was meer animatie. Je betaald ervoor prima, maar als er weinig animo voor is gaat het niet door.

Dat is jammer want je betaald voor meerdere activiteiten😊 Maar blijft een leuk park.

Minpuntje voor ons het was geen mooi weer beide keren, activiteiten buiten. Voor kleine kinderen is er meer te doen.

Fantastisch geweldig huis voor groepen!

Myrthe & Diana
31-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Accomodaties was geweldig! Groepshuis waar 72 personen konden verblijven. Wij waren met ongeveer 45 personen en hebben echt een fantastisch weekend en verblijf gehad! Super mooi huis! super communicatie met de mensen van het Park. Cheryll & Bernice! Super meiden! Alles goed geregeld. Een leuke activiteit voor de zaterdag (highland games was alleen wat simpel), vervolgens een super winter BBQ! Alles is snel en goed geregeld. Snachts is het alarm af gegaan en hierbij werden we snel en goed geholpen! Top huis!!! Hele fijn en mooie plek!

Een mooi gelegen park in bosrijke omgeving

Monica
15-12-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De recreatieruimtes zijn knus en sfeervol. De kleinere chalets zijn basic ingericht maar van alle gemakken voorzien.

Super vakantie met hele mooie omgeving!

Pascal Simon
14-12-2017
  • Onderkomen8

Alles was super, ik heb een heerlijk karper visweekend gehad op het eiland.

Altijd heerlijk

S. Zegwaard
12-12-2017
  • Onderkomen8

Ik kom op het Ermerstrand al jaren achtereen om te vissen. Dat bevalt prima! Maar elke keer weer wanneer ik het park op gereden kom, dan vraag ik mij af hoe het nu zou zijn om hier eens een weekend in een chalet te zitten i.p.v. in een tent.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ermerstrand in Erm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ermerstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.