Vakantiepark Ermerstrand

176 reviews over Vakantiepark Ermerstrand

• 2019
    1Ikke04-09-2019

Heel smerig

Verschrikkelijk vies overal glas en sigaretten op het strand. Alles dicht.. toiletgebouwen heel vies en vervallen

• 3Inge01-09-2019

Slecht

Erg jammer om te zien dat het park zo verloederd, er valt gewoon niks te beleven.. Geen enkel restaurant is open, behalve de snackbar, waar vaak ook dingen op zijn. We komen hier al enkele jaren, maar elk jaar word het minder.. Ik hoop dat het tzt nog een keer word overgenomen door een keten want de locatie is top.

• 4Onderkomen

• 7Fam. Vaarts22-08-2019

Genoten!

Wij hebben last-minute geboekt, maar daarvoor de website en de verschillende reviews goed doorgelezen. Wij hadden niet het mooiste weer, maar dat mocht de pret niet drukken. De camping stond niet heel vol, maar de sfeer was goed en we hebben veel plezier met de buren gehad. Het restaurant gesloten? Nee hoor, deze was 7 dagen per week geopend! Niet heel uitgebreid, maar de broodjes waren top. Vrolijk personeel die je vragen kunnen beantwoorden. Geen animatie heeft ook voordelen. Wij hebben veel plezier gehad bij de waterskibaan. Al met al hebben wij, ondanks het weer, genoten! Het was echt vakantie. Wij komen zeker terug, want het kan alleen maar beter worden.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8M. Jansen12-08-2019

Heerlijk rustige, groene camping met waterskibaan

De laatste reviews die hier staan zijn negatief, maar die ervaring hebben wij niet. Rustige camping, geen entertainment of andere schreeuwerige animatie. Wel een heerlijk strand en goed kunnen waterskiën! Horeca prima, bij het eerste strand is de snackbar geopend waar je meer kunt krijgen dan bij een gemiddelde snackbar. Bij de waterskibaan was de blokhut Woodstock iedere dag geopend, geen hoogstaande culinaire dingen op de kaart, maar heerlijk zitten met een hapje en een drankje. Wij komen zeker terug, want na die hele lange oprijlaan kom je op een heel mooi plekje!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 1Evelien08-08-2019

Gadverdamme!!!

Wat een flut camping.. alles vies! Zonder overleg je zomaar verplaatsen! Het is 1 grote rotzooi! Snap niet dat deze camping nog bestaat! Zo vies en en ook nog overal dik voor moeten betalen! Wij zijn op de dag van aankomst op zoek gegaan naar een andere camping!! Ga hier niet heen!!

• 3Annie26-06-2019

Prachtige stek, met vieze toiletten en douches !

Veel van voorgesteld, maar erg teleurgesteld in de organisatie van camping Ermerstrand. Restaurant alle dagen (7) gesloten. Met mooi weer het cafetaria gesloten, geen ijsje te koop. Vieze douches en toiletten. Nadat ik een klacht hierover had gemeld bij de receptie is er in de week dat ik er was slechts 1 keer schoongemaakt. Zelfs toen er een groep van 60 kinderen 1 weekend gebruik had gemaakt van 4 douches en 6 toiletten, geen schoonmaak ! Ook de gehele week geen controle op de velden. Niemand gezien om te controleren of gasten betaald hebben. Op deze camping is echt iets mis met het management. Heel jammer. Een prachtige lokatie, maar er moet nog veel gebeuren om deze camping tot een rendabele camping te maken ! Veel teweinig gasten en ik begrijp wel waarom ! Niemand wil naar een camping met vieze toiletruimten met uitgestorven horecagelegenheden.

Gereisd met partner in juni 2019

• 3Vakantie201810-06-2019

Nooit meer!

Ik lees de reviews maar ik lees nergens terug dat in aug 2018 echt bijna iedereen ziek was op deze camping. Naar meerdere malen vragen gingen ze beter schoonmaken. Meeste personeel in horeca en animatie chagarijnig! Zoon hechting in voet door glas in meer.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    3Olaf van der Klooster04-10-2018

Nooit meer

In september is er niets meer te beleven. Buiten de receptie is alles dicht. Niet verwonderlijk want buiten vaste gasten/eigenaren is het vooral stil. Prima als je rust zoekt, maar wij hadden wel een etentje of drankje willen doen in de gelegenheden op het park.

Men betaald € 55,- voor de schoonmaak. Ik durf te zeggen dat ze even snel kijken en besluiten dat het schoon genoeg is. We hebben zelf maar gestofzuigd (dat was hard nodig). De dode oorwurmen lagen in de kastjes tussen de glazen.... Zegt genoeg toch? In de deur van de koelkast ontbraken alle houders, dus de deur was compleet onbruikbaar. Niet bepaald handig en een zichzelf respecterend vakantiepark lost dit op.

De indeling is zo mooi opgezet dat je geen tv kunt kijken vanaf de bank. Dus hebben we de bank maar verplaatst naar de best mogelijke positie.

Kortom, mooie omgeving, maar het verblijf is niet meer als een 1 waard.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 4Sjef Dielissen27-09-2018

Nooit meer

Mooi gebied en een prachtig buitenmeer maar dat is wel zo beetje alles. Slechte service en niet vriendelijk personeel, alles was gesloten eind augustus terwijl dit anders vermeld word bij het boeken. Groot en ongezellige bedoeling het enige wat er veel zit zijn polen en waarvan je best last kunt hebben. Wij zaten in het type Oase 20 en tegen over ons waren diverse huisjes gevestigd met polen, en het enigste wat je hoorde was een hoop geschreeuw en geboer. Verder geen bar open geen restaurant open en geen snackbar open dus wij waren aangewezen op de nabij gelegen dorpen. Verder vind ik het onbeschoft lang duren voor je de betaalde borg weer terug krijgt, in ons geval naar twee keer gebeld te hebben 4 weken.

• 5Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 3Samantha11-08-2018

Nooit meer enorm vies !

In principe een mooie camping maar echt ontzettend vies ! Poep zat letterlijk dagen aan de muur zowel receptie als schoonmaaksters op aangesproken maar zat er nog ook zat er op meerdere plekken schimmel in de douches dit waarschijnlijk door de slechte manier van schoonmaken ( hoge drukspuit erop en alles gewoon nat laten en dit met ruim 30° buiten ideaal voor ziektes en bacteriën) Eetgelegenheid gaat te vroeg dicht en heeft weinig keus . Je mag met hond nergens op het park komen behalve het uitlaatveldje gelukkig is er wel een bos vlakbij. Je moet betalen om je vuil weg te brengen daardoor kom je veel afval op het park tegen in de bosjes, struiken afvalbakjes enz met piepende banden ziek naar huis gegaan NOOIT meer.

• 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2018

21 tips over Vakantiepark Ermerstrand

• Janet, 30-05-2012

ga erheen als je net als ons een goedkope deal kan krijgen via een veiling site.

• fam. J. Nieuwerf, 23-08-2013

Je kunt prima eten in de restaurants van Ermerstrand. Persoonlijk hoop ik dat de menukaart op de waterskibaan een uitbreiding krijgt en Ik hoop dat volgend jaar de kwaliteit nog wat kan verbeteren. Voor snackbar kwaliteit is het prima maar je wil ook wel eens een heerlijk gebakken biefstuk met gebakken aardappeltjes en groenten. De bediening is Top!

• Wim, 09-12-2011

Ga eens een uurtje hangen in de Beachclub. is zeker de moeite waard.

Tevens voor de kleine kinderen is Dol-Fijn ook open in de wintermaanden. Werd ook gebruik van gemaakt, heb verschillende kinderen meermaals gezien dus die genoten ook!

1 vraag over Vakantiepark Ermerstrand

• piet, 02-09-2009

Grote brand op dit park

Brand verwoest hotel en restaurant recreatiepark Ermerstrand Erm - In de nacht van maandag op dinsdag is brand uitgebroken op het recreatiepark Ermerstrand in Erm, waarbij Restaurant Beachclub, een nog niet in gebruik zijnd hotel en een toekomstige fitessruimte door brand zijn verwoest. De brand werd al snel opgeschaald naar een grote brand. De acties van de brandweer richtten zich met name op het gebouw naast het brandende restaurant. Door dit receptiegebouw nat te houden, wist de brandweer te voorkomen dat ook dit pand in brand vloog. Het restaurant zelf was niet meer te redden. Om die reden heeft de brandweer dit gecontroleerd laten uitbranden. Ongeveer twee uur na het uitbreken van de brand kon begonnen worden met het nablussen. Bij de brand deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Ondanks de vuurzee hoefden er geen recreatiebungalows of caravans ontruimd te worden.

Recereatiepark Ermerstrand, 21-02-2013

Inmiddels is de Pirates of Erm en de Dol-Fijn in gebruik! Kom een keer langs voor het resultaat!

Marith Schoemaker, 08-01-2010

Inmiddels zijn de afgebrande Beachclub en het in aanbouwzijnde hotel opgeruimd en worden de voorbereidingen getroffen voor de realisatie van een grote speeltuin op deze mooie plek direct grenzend aan de camping en aan het strand. Kinderen tussen de 3 en 12 jaar zullen zich hier uren kunnen vermaken. De speeltuin is uitdagend opgezet en staat in het decor van een boot inclusief kraaiennest en stuurhut. Het streven is om de speeltuin speelklaar te hebben in de maand april. Kijk voor een impressie van de speeltuin op de site www.ermerstrand.nl. Ze zijn echt goed aan de weg aan het timmeren en het team laat zich niet uit het veld slaan door de heftige gebeurtenis van afgelopen zomer.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan