Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

7.7Goed

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

286 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• 9J. Noordenbos27-09-2013

een aanrader!

Hotel 'greenmeets' in Erica is een uitstekend hotel. De combinatie met de uitdagende golfbaan is ons goed bevallen. Hotel ligt en biedt uitzicht op een rustige landelijk omgeving. De klantvriendelijkheid is van een hoog gehalte, vooral als je uit westen van ons land komt. Voor het diner was de keuze beperkt tot twee mogelijkheden, maar beide waren van goede kwaliteit. Prima kamers.

• 9van Heerikhuize22-09-2013

Fantastische golf/hotel ervaring

Met vrienden een weekendje weg! Leuk ontvangst super vriendelijk personeel, mooie hotelkamers. Rust. We kregen een warm ontvangst van de golfvereniging en mochten zelfs meedoen met een wedstrijd. We hebben genoten.

• 6Joanne Korrel-de Boon20-09-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Mijn man had een feest in de buurt, vandaar de reservering. De bedden waren uitstekend. Het doucheputje liep echter over waardoor de hele badkamervloer nat werd. Er was niet gemeld dat het hoofdgebouw gesloten was en ze moesten 500 meter door de regen lopen naar het ontbijt elders. Dit was erg magertjes t.w. weinig assortiment en niet wat je verwacht voor die prijs.

Met oudere kinderen

• 9Werner15-09-2013

Voor herhaling vatbaar

Het is een kleinschalig rustig gelegen hotel naast de, vanaf 21 september 2013 18 holes, golfbaan. Jammer van de verbouwing maar redelijk goed opgelost door het restaurant naar nabij gelegen (150 mtr wandelen) pand te verplaatsen. Maakt het vooral 's avonds minder aantrekkelijk om nog wat te gaan drinken in de bar. (Niet dat we daar tijd voor hebben gehad maar het had zo maar kunnen gebeuren).

Enige minpuntje was dat het servies en het bestek niet altijd helemaal schoon was.

Verder vriendelijk en behulpzaam personeel.

We hebben het hotel al aan verschillende andere mensen aangeraden.

• 9Marcel15-09-2013

Mooie golflocatie

Hotel ligt aan de rand van de golfbaan. Deze ligt er ook fantastische bij. Geweldige service zeer klantvriendelijke. De wellness is top!

• 8Helma van den Akker08-09-2013

Prima plek in de natuur!

Hotel is keurig, en personeel erg behulpzaam en vriendelijk!

• 9Maarten01-09-2013

Parel in Drenthe

Uitstekende locatie om een weekend met de mannen van de familie naar toe te gaan. Het is prachtig wandelen in de omgeving en de golfbaan kan voor een middag vullend programma zorgen.

• 9gbodewes01-09-2013

zeer goed

zeer rustig, afgelegen van steden

• 9Lau van de Bergh26-08-2013

Mooi park met fantastisch uitzicht op golfbaan

Green Meets is een prachtige accommodatie, waarbij de rust, de omgeving en de natuur centraal staat. De omgeving is prachtig met het idyllische beekje naast het hotel, stilte de natuur en rust dat zijn de ingrediënten die men hier vindt. Heel vriendelijk personeel zorgen voor een relaxte sfeer, de bediening in het restaurant is allervriendelijkst en zorgen dat men zich op zijn gemak voelt. Het was alleen jammer dat het restaurant tijdens ons verblijf verbouwd werd, waardoor de keuze van de gerechten beperkt was, maar wat er werd aangeboden was van prima kwaliteit. Ook de hotelkamers waren super, mooi groot, goede badkamer en daarbij de overal in het gebouw zijnde ledverlichting. Top Wij komen er zeker nog eens terug

• 9Carolijn Zomer12-08-2013

Heerlijk genieten en tot rust komen!

Ik ben vooral tot rust gekomen. Het is een zeer rustige omgeving en heeft een prachtig uitzicht. Ondanks de verbouwing van het restaurant hebben ze een goed alternatief. Het diner wordt met liefde bereid en geserveerd! Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk en de welness behandelingen zijn ook zeker aan te raden.

Kortom ik kom zeker nog 1x terug!

64 tips over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• Franceska Suijk, 16-04-2012

Wij zijn een dagje naar de stad Groningen geweest, wat misschien niet naast de deur ligt, maar ligt ook weer niet zo ver. De stad Emmen is ook erg leuk om naar toe te gaan en dan niet alleen het winkelcentrum maar ook de straatjes daarbuiten zijn erg leuk. En je hebt natuurlijk de dierentuin van Emmen dier erg leuk is. In het plaatsje Erica is een chinees restaurant waar je voor € 12,90 onbeperkt kunt genieten van een fantastisch buffet, dit is echt een aanrader.

• Lizette, 25-01-2014

Zo dicht bij de golfbaan, dus neem een les!

• Joanne Korrel-de Boon, 20-09-2013

Meld je gasten vooraf dat het ontbijt elders is, dan valt dit niet tegen. En compenseer dat ongemak dan door iets extra's te bieden of een subliem ontbijt.

0 vragen over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats