Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

285 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in het Nederlands

Heerlijke plek

Cristien
16-12-2013

Fijne welness. Klein, maar goed.

Gereisd Met partner in december 2013

heerlijk hotel

Johanna
16-12-2013

Heerlijk hotel met een fijne sfeer. Prima kamer, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Echt een hotel om terug te komen.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hans Polet
14-12-2013

Mooi hotel, gelegen in mooi natuurgebied met leuke golfmogelijkheden. Voortreffelijk gegeten en prima service.

Gereisd Met partner in Fri Dec 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een rust!

Inge
27-10-2013

Rustige ligging. Prachtig nieuw hotel. Leuk wandelen met het pontje naar de overkant. Heerlijk gegeten. Wat een kok! Leuke en vriendelijke medewerkers(sters). Kortom: helemaal goed.

Gereisd Met partner in januari 2013

Mooie rustige ligging

W. Lemmens
27-10-2013

De omgeving leent zich jammer genoeg niet om lange wandelingen te maken. Wij hadden meer wandelpaden in de omgeving verwacht. De Hampshire Zuid Drenthe Green Meets is voornamelijk gericht op Wellness en golven.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam en rustig

Schurink
26-10-2013

lekker 2 dagen er tussen uit op een rustige, aangename plek in een prettige omgeving

Gereisd Met partner in januari 2013

Naar de pomp gelopen!

A. Genet
22-10-2013

We hebben hier een paar heerlijke dagen gehad! Een mooie omgeving (vooral natuurreservaat Bargerveen) met mooie dorpjes met prachtige rietgedekte boerderijen. Ook de "ja-knikkers gezien rond Schoonebeek waar olie uit de grond wordt gepompt.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Leuk rustig hotel

riette
22-10-2013

Het ligt afgelegen. Hierdoor is het in in de directe omgeving erg rustig (wij vonden dit fijn), maar je moet voor een restaurantje of winkels de auto pakken. Bij het ontbijt is er niet veel keuze maar wat er is, is prima. De welness gelegenheid is klein maar was toen wij er waren erg rustig (wij waren de enigen). De kaart in het restaurant vonden wij wat summier. Wij hebben beiden avonden gegeten in de omgeving. Eenmaal in Erica in een Italiaans restaurant (ambiance niet geweldig, maar het eten wel) en de tweede avond in Klazienaveen bij Zus en Griet (erg lekker, gezellig en niet duur). Emmen is een prima winkelstad.

zee aangenaam.

Cornelissen
28-9-2013

Leuk personeel. Goede kamers en lekker eten.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een aanrader!

J. Noordenbos
27-9-2013

Hotel 'greenmeets' in Erica is een uitstekend hotel. De combinatie met de uitdagende golfbaan is ons goed bevallen. Hotel ligt en biedt uitzicht op een rustige landelijk omgeving. De klantvriendelijkheid is van een hoog gehalte, vooral als je uit westen van ons land komt. Voor het diner was de keuze beperkt tot twee mogelijkheden, maar beide waren van goede kwaliteit. Prima kamers.

Gereisd Met partner in september 2013

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiddrenthe & Golf resort in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.