Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

7.7Goed

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiddrenthe & Golf resort voor je op een rij gezet:

286 reviews over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• 8willem28-07-2014

Echt iets voor golfers

Dit hotel is perfect voor golfers. Het ligt afgelegen en in de nabijheid is weinig of geen vertier te vinden.

• 7Lia04-07-2014

Mooi hotel....maar wel afgelegen !

Het hotel is heel rustig gelegen met een geweldig mooi golfterrein. Je kunt zien dat de golfbanen de prioriteit zijn; het hotel kon aan de buitenkant wel wat beter onderhouden worden. Maar als je een echt graag wilt golfen; dit is the-place-to-be. Voor mensen die graag gaan wandelen of fietsen is dit een fantastisch hotel. Let op de arrangementen van de Hampshire Hotels !!! Voor ons was het te afgelegen om 's avonds te voet naar een dorpskern te gaan om iets te drinken. Mooie kamer, die netjes onderhouden was. De TV is klein met weinig zenders en dan nog een slechte ontvangst.Het hotel bestaat uit 3 verschillende gebouwen van 2 verdiepingen; heel modern maar er zijn geen liften !

• 8e. swaan12-06-2014

Fijn verblijf

Mooie ligging, vriendelijk personeel, lekker eten.

• 9Martine de Nobel05-02-2014

Fantastische plek

Super lekker weekend gehad. Keurige Sauna en ontspanningsruimte. Eten was voortreffelijk. Zeer vriendelijk personeel. Nergens iets op aan te merken. Een aanrader!

• 9Ellen Deligne03-02-2014

Prima toevluchtsoord

Mijn man en ik hebben een geweldig 3-daags verblijf genoten. Zoveel mogelijk ecologisch van opzet - prima. Zeer ruime kamer, prima badkamer, bijzonder rustig, sereen uitzicht over groene weiden. Uitzonderlijk oprecht vriendelijk personeel. Dineren kost wat meer tijd, maar behalve taaiheid van het vlees (volgende keer vegetarisch gerecht?) niets op aan te merken. En de wellness is prima: finse sauna, stoombad, voetenbad en diverse douches en relax ruimten. De massages zijn uitstekend !

• 8PP Metz02-02-2014

Lekker tot rust komen

Uit westen met tussenstop Zwolle (leuk oud centrum) naar Erica. Rust, 9-holes bij het hotel, prima keuken en wellness. Ontstressen pur sang!

• 7Dennis06-01-2014

Hotel dat de puntjes op de 'i' mist

Geheel nieuwe accomodatie die er mooi uitziet, maar net de puntjes op de spreekwoordelijke 'i' mist om heel goede cijfers te krijgen.

Eten: Op zich goed, ware het niet dat de kok zo hard praat dat we hoorden dat hij een ingredient vergeten was op ons voorgerecht. Daarnaast was het vlees van het hoofdgerecht héél taai en werd er, ondanks dat we het aangaven, niets mee gedaan. Resultaat: enkel wat puree als hoofdgerecht.

Welness: de welness is zoals het hoort. Lekker ontspannen en voorzien van de faciliteiten die je mag verwachten. Enkele opmerking; Een ventilatierooster in de kleedkamer was heel vies (stoffig).

Kamer: Mooi uitzicht over de golfbaan, goede badkamer maar een bed dat bij de minste of geringste beweging gigantisch kraakte. Daarnaast een stuk leeslampje met elektriciteitsdraden zichtbaar vlak boven het kussen; gevaarlijk lijkt me..

• 9Jan A. Huisman29-12-2013

Een prachtige plek in het wijtse Drentse land

Een prima plek om tot rust te komen met een wandeling, fitness of lekker niets doen in de welness.

• 9Helwegen29-12-2013

Plezierig verblijf gehad!!

Lekker rustig plekje aan het einde van de wereld. Nette bediening, mooie kamers, mooie welness-faciliteiten en lekker (biologisch) eten. In de omgeving genoeg vertier te vinden voor degene die zich goed voorbereidt. Emmen als winkelstad aan te raden.

• 8J&W29-12-2013

Prettige sfeer

Rustige plezierige ligging. Prettige uitstraling

64 tips over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• Franceska Suijk, 16-04-2012

Wij zijn een dagje naar de stad Groningen geweest, wat misschien niet naast de deur ligt, maar ligt ook weer niet zo ver. De stad Emmen is ook erg leuk om naar toe te gaan en dan niet alleen het winkelcentrum maar ook de straatjes daarbuiten zijn erg leuk. En je hebt natuurlijk de dierentuin van Emmen dier erg leuk is. In het plaatsje Erica is een chinees restaurant waar je voor € 12,90 onbeperkt kunt genieten van een fantastisch buffet, dit is echt een aanrader.

• Lizette, 25-01-2014

Zo dicht bij de golfbaan, dus neem een les!

• Joanne Korrel-de Boon, 20-09-2013

Meld je gasten vooraf dat het ontbijt elders is, dan valt dit niet tegen. En compenseer dat ongemak dan door iets extra's te bieden of een subliem ontbijt.

0 vragen over Hotel Zuiddrenthe & Golf resort

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats